+  Mamjo Forum
|-+  Sex» Sex tori's» Is Ghetto Gaggers.com racistisch?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Is Ghetto Gaggers.com racistisch?  (Read 6500 times)
Jerson Grantsaan
Guest
« Reply #45 on: 08-03-2010, 17:18:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is Ghetto Gaggers.com racistisch?
Antwoord: JA EN NOG EENS JA!!!!!!!!!
Het is een walgelijke site en als Zwarte vrouw zeg ik dat n##*@rinnen die zich voor dit soort praktijken lenen in een rij voor een vuurpeleton geplaatst zouden moeten worden.
De tranen springen in mijn ogen bij het zien van dit.

Ja de tranen van het lachen ja. Blanke vrouwen zoals de mijne (in hemelsnaam) zouden ziich nooit voor zoiets lenen ik zeg het je  cheesy
@ Jerson Grantsaan
Guest
« Reply #46 on: 09-03-2010, 13:31:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Blanke vrouwen zoals de mijne (in hemelsnaam) zouden ziich nooit voor zoiets lenen ik zeg het je  cheesy

.....of anders lenen ze zich hier wel voor...
Keerzijde
Guest
« Reply #47 on: 12-03-2010, 16:23:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Beste Marc

volgens mij lees je neit helemaal goed ik heb namelijk nooit gezegt geen respect te hebben voor blanke vrouwen maar ik heb gewoon 'meer' (meer) "meer" (is het nu duidelijk) respect voorzwarte vrouwen

en wat betrefd mijn respect naar blanken toe wat ik zoiezo heb... als ik dat niet zou hebben zou het nog steeds niets zijn in vergelijking tot het volgende punt waar ik me dood aan erger>>>>... voor de dingen die jullie tijdens geschiedenisles op school bijna ontkennen dat zijn gebeurt... 400 jaar slavernij vriend 5 lessen / 5 jaar 2e wereld oorlog een half jaar les...omdat jullie weten een groot aandeel te hebben gehad in de slavernij zwijgen jullie er maar al te graag over... 5 koulo lessen??? voor 400 jaar??? en dan die 2e wereld oorlog en daar moeten we een half jaar over praten... je bent niet goed wijs...

dat is geen respect naar ons toe...niet naar de mannen en niet naar de vrouwen...

nogmaals ik heb respect voor alle vrouwen alleen voor de een meer dan voor de ander...

als jij de manier van sex hebben wil relateren aan de mate waarin je respect hebt voor iemand...dan ben jij of nog maagd...of je naait als een suffert Wink

de Balluh

tjieng Brada

Wat een Bu#@$it, echt typisch weer een neger.
Je voelt je zo minderwaardig tegenover het blanke ras dat je alleen maar achter blanke sma'tjes rent. Je probeert er alles aan te doen om die gore kaolo zwarte huidskleur van je te "breken".

En lul niet over respect aap: Verkrachtingen in Albina...gepleegd door negers...Elke 2 seconden wordt er een vrouw verkracht in Afrika...door negers. Wat een respect hebben de negermannen voor hun vrouwen...niet eens voor de kinderen kunnen en willen ze zorgen.

Vervolgens ga je lullen over de slavernij ? Wanneer je zielig kunt doen dan voel je je opeens Afrikaan, terwijl je er normaal alles aan wilt doen om niet eens als zwart door het leven te gaan ? Vuile hypocriete kaolo aap.
Vergeet niet dat jullie zwarte negerslaven zijn verkocht door jullie eigen ras. Jullie zijn verkocht voor een wat spiegeltes en kraaltjes door jullie eigen ooms en tantes en ouders...hahaha, toen waren die negers al dom, en jullie worden alleen maar dommer, omgekeerde evolutie.

Het enige waar jullie negers aan kunnen denken is sex. Wat heeft dat Afrika opgeleverd : AIDS, VERKRACHTINGEN, MILJOENEN KINDEREN ZONDER VADER...kaolo apen.
Stelletje criminele verkrachters van een kut negerapen, van mij mag de slavernij zo weer worden ingevoerd, alleen maar daarvoor deugen jullie.
Gelukkig zal op een dag de geschiedenis zich herhalen en zullen we jullie weer als slaven gebruiken, jullie verpesten namelijk zelf de kans om mee te doen in een normale maatschappij.

Dus aapje, begin je maar vast voor te bereiden.
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: