+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori Oso» Het kabinet van Obama
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 ... 73 74 75 76 77 [78]   Go Down
  Print  
Author Topic: Het kabinet van Obama  (Read 12259 times)
obama4eva
Guest
« Reply #1155 on: 17-01-2009, 18:59:25 - GMT-1 »

Ik denk dat Guantanamo Bay niet in het eerste ambtstermijn van Obama gesloten zal worden. Er kleven nog teveel haken en ogen aan. Ik denk zelf dat Amerika eerst het embargo tegen Cuba moet opheffen, want als ze dat niet doen, gaat Cuba de basis aan de Russen voor veel geld verhuren.

Vin Obama heeft afgelopen week nog aangekondigd dat hij binnen de eerste 100 dagen van
zijn aantreden opdracht zal geven om Gitmo te sluiten......dus ja, een leider, en ja daadkrachtig.
Met Cuba komt het ook wel goed, ik ga er vanuit dat Obama binnen een jaar met Raoul Castro zal
gaan spreken.
obama4eva
Guest
« Reply #1156 on: 17-01-2009, 19:04:51 - GMT-1 »

Possibly within hours of being sworn in, Obama plans to order the closing of the U.S. military prison at Guantanamo Bay. He also has signaled plans to overturn the so-called "Mexico City policy," which forbids U.S. funding for family planning programs that promote and offer abortion. Other early executive orders could lift Bush's limit on federal funding of embryonic stem cell research, and allow California to set tougher emission standards for cars.

Obama says he will convene a "fiscal responsibility summit" in February to discuss the long-term funding problems of Medicare and Social Security. He also plans to address government ethics standards, including rules barring high-ranking government officials from going quickly into lobbying jobs, said his spokesman Robert Gibbs.

"We will have more to say about that at the very beginning," Gibbs said in an interview.

But the biggest priority, Gibbs said, "is getting this economy back on track." The multibillion-dollar stimulus bill should help do that, he said, as it paves the way for legislative action that once seemed more problematic.

Vin
Guest
« Reply #1157 on: 17-01-2009, 19:10:59 - GMT-1 »

Vin Obama heeft afgelopen week nog aangekondigd dat hij binnen de eerste 100 dagen van
zijn aantreden opdracht zal geven om Gitmo te sluiten......dus ja, een leider, en ja daadkrachtig.
Met Cuba komt het ook wel goed, ik ga er vanuit dat Obama binnen een jaar met Raoul Castro zal
gaan spreken.
Met sluiting bedoel ik niet de opdracht daartoe maar het feitelijk proces om daar te komen. Dat kan jaren duren, omdat er heel veel haken en ogen aan kleven. Er wordt gesproken over sluiting van de bases, maar betekent het ook dat Guantanamo Bay aan Cuba wordt teruggegeven?  Desondanks ben ik al blij dat hij de opdracht daartoe geef.
@Obama4eva
Guest
« Reply #1158 on: 17-01-2009, 20:33:11 - GMT-1 »

gaan spreken.

Blijf maar lekker met het kwijl uit je mond zwijmelen zolang het nog kan, kinderlijk klein groupie meisje!
NOBAMA
Guest
« Reply #1159 on: 18-01-2009, 08:12:04 - GMT-1 »

Blijf maar lekker met het kwijl uit je mond zwijmelen zolang het nog kan, kinderlijk klein groupie meisje!

mang!! wat er is zo daadkrachtig aan om valse hoop te geven en valse beloftes te doen?

alsof, OB(i)AMA(ng) niet meteen opdracht kan geven om de mensen uit guantanamo bay te bevrijden,

Niet dat ik ermee zit of hij het nou wel of niet doet, maar hij geeft wederom een sein aan alert Amerika en foreigners
dat hij niets anders is dan een kaslpantje voor de elite.

http://video.google.co.uk/videosearch?q=JACK+OTTO&hl=en&emb=0&aq=-1&oq=#
obama4eva
Guest
« Reply #1160 on: 18-01-2009, 08:13:12 - GMT-1 »

Obama roept alle Amerikanen op om net zo actief binnen hun gemeenschap te blijven
als tijdens zijn campaign. Hij vraagt ze mee te denken en hem te helpen om echte veranderingen
aan te kunnen brengen, en heeft daarvoor een nieuwe organisatie opgezet, "Organizing for America"
wat een verademing....... Smiley

http://my.barackobama.com/page/invite/thefuture

People get ready, for Obama victory... Cool

http://www.youtube.com/watch?v=oLjU6KE6bBA

En nog eentje om ff te beseffen dat hij ook maar een mens is....

http://nl.youtube.com/watch?v=cpBzQI_7ez8

Nog 2 nachtjes....... Wink
obama4eva
Guest
« Reply #1161 on: 18-01-2009, 08:20:05 - GMT-1 »

En nu is hij on his way to Washington!

http://nl.youtube.com/watch?v=toy_51US8rU

obama4eva
Guest
« Reply #1162 on: 18-01-2009, 08:22:45 - GMT-1 »

mang!! wat er is zo daadkrachtig aan om valse hoop te geven en valse beloftes te doen?

alsof, OB(i)AMA(ng) niet meteen opdracht kan geven om de mensen uit guantanamo bay te bevrijden,

Niet dat ik ermee zit of hij het nou wel of niet doet, maar hij geeft wederom een sein aan alert Amerika en foreigners
dat hij niets anders is dan een kaslpantje voor de elite.

http://video.google.co.uk/videosearch?q=JACK+OTTO&hl=en&emb=0&aq=-1&oq=#

Hahaha, ik lach om jou, we zullen zien........die man is nog niet aangetreden, dat schijn
jij elke keer maar weer te vergeten.........Ik spreek jou over een jaar nog wel..... Wink
obama4eva
Guest
« Reply #1163 on: 18-01-2009, 08:26:13 - GMT-1 »

Niet dat ik ermee zit of hij het nou wel of niet doet,

Blijkbaar wel......check je naam....... Cool
fok obama
Guest
« Reply #1164 on: 18-01-2009, 08:27:18 - GMT-1 »

egyptoloog hekelt obama

http://www.youtube.com/watch?v=jzKLCM0u_gg&feature=channel_page

LMAO!!!!
NOBAMA
Guest
« Reply #1165 on: 18-01-2009, 08:34:09 - GMT-1 »

Hahaha, ik lach om jou, we zullen zien........die man is nog niet aangetreden, dat schijn
jij elke keer maar weer te vergeten.........Ik spreek jou over een jaar nog wel..... Wink

en dat moet jij uitgerekend zeggen. En ie kan laf san ie wani, onthoud alleen wie het laatste lacht lacht het beste
Ik moet nog beginnen, maar in de meantime waaarschuw ik mijn fellow Israelites.

Volgens mij ben jij op zaken aan vooruitlopen omdat GO OLOBiAMAng weer eens zijn mediagetrainde smoelwerk opendoet
om menig domme KA's te misleiden zoals jij. En idd ik vtaag me af wat jij over een maand te melden hebt, omtrent OBiAMAng
Of halverwege dit jaar.
obama4eva
Guest
« Reply #1166 on: 18-01-2009, 08:34:31 - GMT-1 »

Als dat jouw referentiekader is dan weet ik in ieder geval dat jij geen
volwaardig gesprekspartner bent......tang boeng!  Grin
obama4eva
Guest
« Reply #1167 on: 18-01-2009, 08:38:33 - GMT-1 »

maar in de meantime waaarschuw ik mijn fellow Israelites.

Als dat jouw referentiekader is dan weet ik in ieder geval dat jij geen
volwaardig gesprekspartner bent, je hebt m'n vermoedens bevestigd, duidelijk
geval van identiteitscrisis ......tang boeng!  Grin
NOBAMA EN NO OBiAMAng
Guest
« Reply #1168 on: 18-01-2009, 08:41:22 - GMT-1 »

Blijkbaar wel......check je naam....... Cool

Ik zit er niet mee omdat ik weet dat het een set up is. Mar goed deze respons van jouw
kan ik wel beamen, want met jouw beredenering is zo'n "doordacht" antwoord vanzelfsprekend natuurlijk
Discussiƫren met jouw is net als iemand proberen wijs te maken dat ATWT of GTST een
soap serie is. GEEN realitieit. MAAR SOAP.
Meisje, ik heb mjn tv al een tijdje terug afgezworen, want het is 1 en al soapseries.
Maar ie kan loekoe tv if ie wanie, mij maakt het niet zoveel uit. Get it? Of dat ook iets mt mijn naam te maken?
ie dong jere jongu........ongelofelijk
Ik weet zeker dat ik een paar andere op dit forum wel wakker heb geschud van alle nonsense
obama4eva
Guest
« Reply #1169 on: 18-01-2009, 08:44:27 - GMT-1 »

Ik zit er niet mee omdat ik weet dat het een set up is. Mar goed deze respons van jouw
kan ik wel beamen, want met jouw beredenering is zo'n "doordacht" antwoord vanzelfsprekend natuurlijk
Discussiƫren met jouw is net als iemand proberen wijs te maken dat ATWT of GTST een
soap serie is. GEEN realitieit. MAAR SOAP.
Meisje, ik heb mjn tv al een tijdje terug afgezworen, want het is 1 en al soapseries.
Maar ie kan loekoe tv if ie wanie, mij maakt het niet zoveel uit. Get it? Of dat ook iets mt mijn naam te maken?
ie dong jere jongu........ongelofelijk
Ik weet zeker dat ik een paar andere op dit forum wel wakker heb geschud van alle nonsense

Is er een dokter in de zaal??  Cheesy
Pages: 1 ... 73 74 75 76 77 [78]   Go Up
  Print  

Jump to: