Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: [1] 2   Go Down
  Print  
Author Topic: Heb M'n Menstruatie Maar Wil Toch Ballen.  (Read 4207 times)
Switi Oema
Guest
« on: 13-05-2003, 14:08:00 - GMT-1 »

Ik ben vreselijk in de mood om het vanavond te doen. Hoe komt hij er niet achter dat ik ongesteld ben?
klitje
MamSenior

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #1 on: 13-05-2003, 15:57:18 - GMT-1 »

gewoon joe wang tik wang fatoe,neu zijn mars wat hebben wij ermee temaken,of wil je soms dat we je tegen houden :artist:  :artist:  :artist:  :artist:  

sex is my thing
Guest
Guest
« Reply #2 on: 13-05-2003, 19:00:45 - GMT-1 »

dar begin ik me ook al af te vragen. Post ze op elke forum ofzo en heb je nou al gesext? of heeft je vriend je gescot?
Guest
Guest
« Reply #3 on: 13-05-2003, 19:05:33 - GMT-1 »

gewoon joe wang tik wang fatoe,neu zijn mars wat hebben wij ermee temaken,of wil je soms dat we je tegen houden :artist:  :artist:  :artist:  :artist:
 cheesy  cheesy  cheesy  cheesy je kiert me. Misschien is het wel een man.
klitje
MamSenior

« Reply #4 on: 13-05-2003, 19:24:34 - GMT-1 »

gewoon joe wang tik wang fatoe,neu zijn mars wat hebben wij ermee temaken,of wil je soms dat we je tegen houden :artist:  :artist:  :artist:  :artist:
ja dat bedoel ik toch gewoon fatoe willen nemen angry sommige dingen ga ik echt niet serieus opin :artist: misschien is het een man die zijn bana in een bloederige pang pang wil steken :echnie:  

sex is my thing
Guest
Guest
« Reply #5 on: 13-05-2003, 19:40:03 - GMT-1 »

gewoon joe wang tik wang fatoe,neu zijn mars wat hebben wij ermee temaken,of wil je soms dat we je tegen houden :artist:  :artist:  :artist:  :artist:
ja dat bedoel ik toch gewoon fatoe willen nemen angry sommige dingen ga ik echt niet serieus opin :artist: misschien is het een man die zijn bana in een bloederige pang pang wil steken :echnie:
 cheesy  cheesy  cheesy  cheesy  cheesy  
Lonely
MamJoraan

« Reply #6 on: 14-05-2003, 00:37:01 - GMT-1 »

Ik vind dat je hem gewoon moet vertellen dat je ongesteld bent, maar desondanks toch zin hebt om te vrijen. Als hij daarmee accoord gaat is er niets aan de hand toch?
Laat je het echter na om het hem te vertellen loop je het risico dat hij ontzettend afknapt op jou en dat zijn vertrouwen in jou ook een deuk oploopt.

Think twice, is een vrijpartij het beschamen van zijn vertrouwen in jou waard???

Als hij geen behoefte heeft om door de 'rode zee te varen' kun je als alternatief je afzonderen in de douche en lekker intiem met jezelf zijn, is ook lekker hoor Cheesy  

Make love, not war
Guest
Guest
« Reply #7 on: 20-05-2003, 02:52:43 - GMT-1 »

Cheesy you kier mi alla ka mang sang deze sma ongesteld mischien is het een kaolo kill ja mang heb je niets te doen ofzoo dan deze kaolo shit te plaatsen damn leven loze mensen mang echt he leven loos :an:  :cool2:  :an: dit soort mensen zijn gewoon leven loos mang damn echt you zeg dat je gewoon wilt neuken dan geef ik je wel les wuhhahahahhaha dan door te zeggen ik ben ongesteld bla bla bla hele bijbel preek maar no psnag i em out off this mother fucking shit peace  :echnie:  :afro:  :argue:  :cool2:  
sweetanti02
Mambini
*

« Reply #8 on: 12-06-2003, 03:36:52 - GMT-1 »

Ik ben vreselijk in de mood om het vanavond te doen. Hoe komt hij er niet achter dat ik ongesteld ben?
ja mang gewoon doen als wil ik wel vooor je doen als je wilt wuhahahaaai

opdonderden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
jakkie
Guest
« Reply #9 on: 12-06-2003, 11:46:24 - GMT-1 »

ja mang gewoon doen als wil ik wel vooor je doen als je wilt wuhahahaaai
getver dit valt me echt tegen van je hoor jeetje wat ben jij een smeerlap zeg :jdrop:  :ranting:  
hotchick1
Guest
« Reply #10 on: 11-07-2003, 02:43:25 - GMT-1 »

ik doe het vaak met myn verloofde tidens de mestruatie serieus en het is eigenlyk niet zo vies als sommige denken het is juist lekerder , want je vagina is extra nat.

als het niet je vaste  vriend is... dan niet doen.
Advies Crew
Guest
« Reply #11 on: 06-10-2009, 17:37:34 - GMT-1 »

Is niks van vies want if krasie tekie joe wang naai tog...
dus mensen wanneer je meid of boi veel om je geven gaan ze je gewoon neuken tijdens menstruatie....
je hebt mensen die het vies vinden en je hebt mensen die het niet vies vinden ja...

dan waarom maken jullie als een bulshit men...
jullie ergeren zich..

ik vond het ook niet leuk in het begin.me vriend was echt krasie en ik had menstruatie..en voelde me verlegen..maar
dat maakt niks uit hij geeft heel veel om mij dat hij gewoon had gedaan dan begon ik de lekkerheid te voelen en ervan te houden..
en ik krijg vaker zin tijdens me menstruatie, want die penis glijdt lekkerder in de vagina...maar 1 advies neuk liever in de badkamer
zodat het bloed weggespoeld kan worden...

p.s fuck you alle hatersz mischien doen jullie het ook..bunch off fuckers..dus hou je grote bek dicht..ze willen geen mening maar je advies...
viezerik
Guest
« Reply #12 on: 06-10-2009, 18:54:38 - GMT-1 »

nou wat is vies?HuhHuhHuhHuh/ ik naai en lik mijn vrouw tijdens haar menstruatie,jullie zullen BAH zeggen maar mi lob a tori dus mi no abi ka san oe wan taki
orsje
Guest
« Reply #13 on: 13-10-2009, 19:49:39 - GMT-1 »

nou wat is vies?HuhHuhHuhHuh/ ik naai en lik mijn vrouw tijdens haar menstruatie,jullie zullen BAH zeggen maar mi lob a tori dus mi no abi ka san oe wan taki
nou een viezerik vind ik je niet,mijn man naait mij ook als ik ongesteld ben,likken doet hij niet maar als hij me vraagt mag hij het doen hoor
is lekker geil man
Guest
« Reply #14 on: 22-10-2009, 20:56:42 - GMT-1 »

Mijn man en ik hebben het een keer gedaan, we waren super geil.
heelijk was dat. Wink
Pages: [1] 2   Go Up
  Print  

Jump to: