Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 8   Go Down
  Print  
Author Topic: Waarom beffen Surinaamse mannen ons niet?  (Read 21540 times)
serius
Guest
« on: 03-05-2009, 02:08:33 - GMT-1 »

Ik ben zelf Surinaams en ik zeg je eerlijk, de reden dat ik niks met een Surinamer heb, is echt de reden omdat hun ons vrouwen onze punie's niet likken. Maar ondertussen willen ze wel gepijpt worden! Zo werkt dat niet!
Vind je het gek dat veel Surinaamse meiden naar de antilliaanse mannen gaan?
Die staan voor alles open Wink en ze zijn wild en charmant.
Surinamers hebben altijd regeltjes, maar ze zijn wat DAT betreft gewoon niet EERLIJK en ZWAAR EGOISTISCH.
Wil nu gewoon de reden weten wat hun tegen houd. Geen gedonder dat het naar rotte vis ruikt, want als je dat ruikt bij een sma, dan moet je dat probleem bij die sma zoeken en je gauw laten testen en niet op ons schone vrouwen afreageren. GRAPJAS
man
Guest
« Reply #1 on: 05-05-2009, 02:56:32 - GMT-1 »

ik bef wel en goed ook hoor vooral als het lekker is en ik blijf lang aan die klit trekken 2uren lang Tongue mail me maar en ik verwen je wel
Mrknotty
Guest
« Reply #2 on: 06-05-2009, 03:42:50 - GMT-1 »

Ik ben zelf Surinaams en ik zeg je eerlijk, de reden dat ik niks met een Surinamer heb, is echt de reden omdat hun ons vrouwen onze punie's niet likken. Maar ondertussen willen ze wel gepijpt worden! Zo werkt dat niet!
Surinamers hebben altijd regeltjes, maar ze zijn wat DAT betreft gewoon niet EERLIJK en ZWAAR EGOISTISCH.
Wil nu gewoon de reden weten wat hun tegen houd. Geen gedonder dat het naar rotte vis ruikt, want als je dat ruikt bij een sma, dan moet je dat probleem bij die sma zoeken en je gauw laten testen en niet op ons schone vrouwen afreageren. GRAPJAS

Ik bef wel dus kan er niets over zeggen Cheesy
Ohwja ik ben 100% sranan mang
hi
Guest
« Reply #3 on: 06-05-2009, 17:06:51 - GMT-1 »

Ik bef niet ,want niet alle vrouwen zijn schoon !
Heb je gezien wat je van poentje eten kan krijgen?en trouwens je weet ook niet als die sma een soa heeft dus af ong jang.
Zal voor jullie komen.
De mijne
Guest
« Reply #4 on: 08-05-2009, 17:59:56 - GMT-1 »

Nou de mijne eet mij wel hoor!!! Fan-tas-tisch gewoon hoe hij dat doet. En het was echt een speciale dag man. We hebben het beide bij elkaar gedaan voor de eerste keer. De eerste baktte hij er niks van en ik ook echt niet maar ik vond ht echt speciaal dus het geld niet oor alle surinaamse mannen want de mijne doet het geweldig
tja
Guest
« Reply #5 on: 09-05-2009, 20:19:53 - GMT-1 »

nou dan heb je gewoon de verkeerde mijn man doet het wel en goed ook  Tongue
surikill
Guest
« Reply #6 on: 11-05-2009, 16:40:06 - GMT-1 »

omdat jullie mond als doksen billen gaat, om het door te vertellen aan vriendinnen om te wijzen dat je gebeft word. liever niet als je geen problemen wilt.
tryme
Guest
« Reply #7 on: 11-05-2009, 17:49:57 - GMT-1 »

laat jou hotmail achter dat mail ik jou wel dan praten wij  wel weet je wat het is wanneer ik als man jou langzaam beft en jou laat genieten van mijn tong die  jou klit lekker lang in mijn mond vast houd Tongue Tongue
dogla--meid
Guest
« Reply #8 on: 12-05-2009, 00:41:02 - GMT-1 »

nou ik heb een ekte sranang man
en hij likt als lassie
heerlijk
maar zeg je eerlijk ik snap die sma wel .. want voor deze guy ging k vaak met antí's en waarom tja ze staan opener qua sex dingetjes

maar ik hou vanme sranang likkende lassie:D
boslandcreoolse
Guest
« Reply #9 on: 18-05-2009, 04:57:27 - GMT-1 »

zijn er dan geen boslandcreoolse dames ik ben surinamer en hou van beffen mijn ex vriendin is een bi dame dus dan weet je hoe ik erover denkt om jou lekker poesje rustig met geduld zal sappigen met mijn tong laat jr mail achter
Shel
Guest
« Reply #10 on: 20-05-2009, 00:22:36 - GMT-1 »

Zo mensen.ik ga jullie eerlijk zeggen.als een man een vrouw beft daalt zijn waarde.en dat weten de meeste mannen en jongens.en daarom als een man(jongen) echt van een vrouw(meisje) houdt zegt hij der dat zij hem niet moet eten,want je waarde als vrouw daalt.ik weet echt niet wat zo lekker is maar als een man mij vraagt om hem te eten laat ik zijn M direct
beffertje
Guest
« Reply #11 on: 20-05-2009, 06:39:20 - GMT-1 »

nou nou ik ben een egte srananmang en ik eet die poes egt wel  en me tong gaat ook naar die lekkere sterretje van achter. ik lik en eet beide alsof mijn leven van afhangt. wie wil proberen mail me en we maken een afspraak bef.mania@gmail.com
coolman
Guest
« Reply #12 on: 22-05-2009, 16:05:39 - GMT-1 »

Mail me op troelobieman@yahoo.com. Je zal ervan genieten.
eric
Guest
« Reply #13 on: 25-05-2009, 12:11:57 - GMT-1 »

maar als ze uitgaan beffen ze wel,guyanezen en dominicanen want die praten hun mond niet voorbij
vrouw
Guest
« Reply #14 on: 27-05-2009, 10:37:53 - GMT-1 »

Surinaamse mannen beffen liever niet omdat er nog altijd vrouwen zijn die het maar al te graag willen rondbazuinen wat ik niet snap.
Het is lekker als het goed word gedaan dat klopt, maar waarom zou je dat luidruchtig willen rondvertellen als je bent gelikt dat is zo dom en gaat nergens over alsof het zoiets geheimzinnigs is.
Domme vrouwen zijn dat gewoon en misschien blij dat ze een keer zijn gelikt en zo trots zijn dat ze het met iedereen willen delen.
Ik zou zeggen doe je ding en geniet en hou je mond toch eens want het gaat nergens over, het is sex en onze voorouders dede het ook wel geloof me.
Dus geniet en lul niet!!!!!!!
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 8   Go Up
  Print  

Jump to: