|
obama4eva
Guest
|
 |
« on: 21-05-2009, 11:19:57 - GMT-1 » |
|
Ik weet nu al dat heel veel mensen negatief zullen reageren, maar dat zijn de mensen die het boek dus niet gelezen hebben of zullen lezen, dus mi ne spang. Ik ben nu op bladzijde 139 en het is een heel goed boek. De vrouwen worden helemaal niet als een object neergezet, het gaat over een Joodse jongen die altijd voor Marokkaan wordt aangezien en dus wéét wat het is om gediscrimineerd te worden. Hij valt op zwarte vrouwen omdat hij hun uiterlijk én karakter veel aantrekkelijker vind dan dat van de blanke vrouw, dus dat is alleen maar een compliment. Het boek bevat veel humor en zelfspot, zo beschrijft hij zijn ouders en hun "zogenaamde vrienden'(die uitdrukking gebruikt hij elke keer) op een zeer humoristische wijze. Ik zou zeggen: kopen dit boek, als je er eenmaal aan begint kan je niet meer stoppen. Als ik het helemaal uit heb zal ik mijn definitieve oordeel geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shirley
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 21-05-2009, 11:27:28 - GMT-1 » |
|
ik vind het ook een gezellig boek. ik snap niet dat mensen zich druk maken. het is gewoon een roman en niet een waar gebeurd verhaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 21-05-2009, 11:35:22 - GMT-1 » |
|
ik vind het ook een gezellig boek. ik snap niet dat mensen zich druk maken. het is gewoon een roman en niet een waar gebeurd verhaal.
Het heeft met niveau te maken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
obama4eva
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 21-05-2009, 11:41:45 - GMT-1 » |
|
Het heeft met niveau te maken!
Niveau in de zin van dat je het boek moet kunnen relativeren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SumericanSoldier
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 21-05-2009, 11:44:23 - GMT-1 » |
|
Ik probeerde het online te kopen, maar het kan nog niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
obama4eva
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 21-05-2009, 11:46:33 - GMT-1 » |
|
Ik probeerde het online te kopen, maar het kan nog niet  Strange...want het boek is al in 2008 uitgegeven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SumericanSoldier
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 21-05-2009, 11:51:45 - GMT-1 » |
|
Strange...want het boek is al in 2008 uitgegeven.
Er was niet eens een pic beschikbaar. Ik zal weer kijken, mss omdat ik fra fra keek 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
obama4eva
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 21-05-2009, 11:58:02 - GMT-1 » |
|
Er was niet eens een pic beschikbaar. Ik zal weer kijken, mss omdat ik fra fra keek  Ik heb ff voor je gekeken en je kan het bestellen via Bol.com, levertijd naar de US is 2 weken. Ik heb altijd goede ervaringen met Bol gehad, en krijg het meestal zelfs eerder dan 2 weken binnen. Ben nu in Nederland dus heb het gelukkig gewoon bij de Bijenkorf kunnen kopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BrownSkinn
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 21-05-2009, 12:01:09 - GMT-1 » |
|
Hoe heet dat boek eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
obama4eva
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 21-05-2009, 12:02:59 - GMT-1 » |
|
Hoe heet dat boek eigenlijk?
"Alleen maar nette mensen"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BrownSkinn
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 21-05-2009, 12:04:56 - GMT-1 » |
|
Thanks
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BrownSkinn
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 21-05-2009, 12:09:42 - GMT-1 » |
|
Thanks en wat kost het ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SumericanSoldier
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 21-05-2009, 12:18:27 - GMT-1 » |
|
Ik heb ff voor je gekeken en je kan het bestellen via Bol.com, levertijd naar de US is 2 weken. Ik heb altijd goede ervaringen met Bol gehad, en krijg het meestal zelfs eerder dan 2 weken binnen. Ben nu in Nederland dus heb het gelukkig gewoon bij de Bijenkorf kunnen kopen.
Thanx, ik ga zo checken..mi lesi fu opo om mijn portomonee te halen. Als ik geluk heb nemen ze paypal. Effe checken. Ik zag 12.95
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 21-05-2009, 12:21:09 - GMT-1 » |
|
Niveau in de zin van dat je het boek moet kunnen relativeren?
Ja, ik denk inderdaad dat je het boek zou moeten kunnen relativeren. Het is een roman en geen autobiografie (of erger nog, een documentaire). Ik ben van plan om het boek aan te schaffen. Iedereen weet ook dat zijn vriendin een goed opgeleidde surinaamse is, die notabene achter haar vriend staat, maar nog twijfelen bepaalde donkere mensen nog aan zijn intentie met dit boek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sumerican
Guest
|
 |
« Reply #14 on: 21-05-2009, 12:29:32 - GMT-1 » |
|
Lukt niet, wordt niet geleverd bij mij.  Echt BS.. De volgende gegevens ontbreken of zijn onjuist: Software, pc-accessoires, elektronica, mobiele telefonie, gameconsoles en 2ehands boeken worden niet naar het buitenland verzonden. Geef daarom een ander, Nederlands adres als bezorgadres op. Tweede hands boeken??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|