Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 22   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Boek van Robert Vuisje is geweldig!  (Read 3018 times)
@George
Guest
« Reply #165 on: 15-03-2010, 17:38:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom eisen Surinamers eigenlijk geen boeken met goede zwarte personages erin? Waarom zijn zwarten altijd hoertjes en sletjes in die boeken van die witmang, en nooit advocaten en ingenieurs? Waarom altijd de laag bij de grondse rollen, en waarom gaan zwarten witte auteurs die die racistische boeken schrijven als god binnenhalen in hun land?  huh

Stel je vraag maar aan hysterica, ze heeft vast wel het antwoord
George
Guest
« Reply #166 on: 15-03-2010, 17:51:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Stel je vraag maar aan hysterica, ze heeft vast wel het antwoord

Dat is niet mijn vraag hoor.

Vuijsje4ever
Guest
« Reply #167 on: 15-03-2010, 17:53:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@George
Guest
« Reply #168 on: 15-03-2010, 18:25:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom schrijf jij zelf niet zo'n boek? Wie houdt je tegen om een boek te schrijven met zwarte advocaten, artsen en ingenieurs als personages?
En dan maak je van alle blanken in het boek een hoer of drugsverslaafde.

Heb ik geprobeerd, maar die racistische grote witte uitgevers willen dat soort boeken niet op de plank. Alleen boeken waarin zwarten hoertjes en sletjes spelen. Mensen zoals ik wordt helemaal hun mond gesnoerd als zwartjes racisten als Vuijsje als God himself verafgoden. Wat kan ik dan nog zeggen? Zo komen er dus nooit meer boeken waarin zwarten normale persnages zijn.  angry
gelul van ze
Guest
« Reply #169 on: 15-03-2010, 18:30:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom schrijf jij zelf niet zo'n boek? Wie houdt je tegen om een boek te schrijven met zwarte advocaten, artsen en ingenieurs als personages?

ja toch,ze doen niets anders dan lullen met hun bek en te zitten luieren en nietsen maar ze willen altijd personages zijn gekleed in jas en das.iemand zei het al respekteren jullie je zelf inplaats van elkaar neer te halen en alles te misgunnen dan zullen jullie stappen verder zijn,zoniet moeten jullie het doen met de kruimels
jullie
Guest
« Reply #170 on: 15-03-2010, 18:34:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja toch,ze doen niets anders dan lullen met hun bek en te zitten luieren en nietsen maar ze willen altijd personages zijn gekleed in jas en das.iemand zei het al respekteren jullie je zelf inplaats van elkaar neer te halen en alles te misgunnen dan zullen jullie stappen verder zijn,zoniet moeten jullie het doen met de kruimels
Ik weet niet wat jullie honden hier komen lullen pleur toch een eind op
wel...
Guest
« Reply #171 on: 15-03-2010, 18:40:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En er zijn tig van dat soort boeken geschrteven, maar aangezien ze niet rijmen met de vooroordelen van de racistische status quo, krijgen ze niet die aandacht zoals dat van vuisje.
kijk om je heen
Guest
« Reply #172 on: 15-03-2010, 18:51:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik weet niet wat jullie honden hier komen lullen pleur toch een eind op

de honden zijn volgens mij hier op de forums van mamjo,nemen jullie een kijkje op arki noh en zelfs hier op deze forum.lezen jullie de topic over michele obama's billen dan vraag ik me af als dat respekt is naar de zwarte vrouw toe,oh ik ben vergeten het zijn de blanken die haar als een goedkope slet doen overkomen
Duidelijk
Guest
« Reply #173 on: 15-03-2010, 19:05:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de honden zijn volgens mij hier op de forums van mamjo,nemen jullie een kijkje op arki noh en zelfs hier op deze forum.lezen jullie de topic over michele obama's billen dan vraag ik me af als dat respekt is naar de zwarte vrouw toe,oh ik ben vergeten het zijn de blanken die haar als een goedkope slet doen overkomen
kan je niet lezen jullie moeten die gore muilen van jullie houden en ga bemoeien met je pedofiele soortgenoten achterlijke aap
alleen mr perfecte mensn
Guest
« Reply #174 on: 15-03-2010, 19:14:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kan je niet lezen jullie moeten die gore muilen van jullie houden en ga bemoeien met je pedofiele soortgenoten achterlijke aap

pedofiel :huh:is er niet een topic van michael deira is pedofiel of guard somo boelt buur jongetje oh neen het zijn blanken,alles wat de zwarten betreft is positief en perfect en toch komen ze niet vooruit want ze kunnen het niet laten elkaar onbeschaamt neer te halen overal waar ze terecht komen
Duidelijk
Guest
« Reply #175 on: 15-03-2010, 19:19:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

pedofiel :huh:is er niet een topic van michael deira is pedofiel of guard somo boelt buur jongetje oh neen het zijn blanken,alles wat de zwarten betreft is positief en perfect en toch komen ze niet vooruit want ze kunnen het niet laten elkaar onbeschaamt neer te halen overal waar ze terecht komen
Ga Nederlands leren schrijven want je komt hier met je zogenaamde superioriteit ons een lesje leren jullie witte beesten zijn de meest verachtelijke kakkerlakken op deze wereld
En dealen jullie kakkerlakken maar met jullie smerigheden zullen wij ook doen en daarvoor hebben we geen ongeschoolde imbeciel als jij nodig die hier de moraal ridder komt spelen
volgens jou
Guest
« Reply #176 on: 15-03-2010, 19:35:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ga Nederlands leren schrijven want je komt hier met je zogenaamde superioriteit ons een lesje leren jullie witte beesten zijn de meest verachtelijke kakkerlakken op deze wereld
En dealen jullie kakkerlakken maar met jullie smerigheden zullen wij ook doen en daarvoor hebben we geen ongeschoolde imbeciel als jij nodig die hier de moraal ridder komt spelen

en jij bent volgens jou geschoold :huh:nou jou reactie's laten te wensen over,ik lees niemand de les voor ik geef gewoon mijn mening net als hoe jij de jouwe geeft.maar ja de waarheid deert
Duidelijk
Guest
« Reply #177 on: 15-03-2010, 19:42:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en jij bent volgens jou geschoold :huh:nou jou reactie's laten te wensen over,ik lees niemand de les voor ik geef gewoon mijn mening net als hoe jij de jouwe geeft.maar ja de waarheid deert
Dat is duidelijk te merken, dus nu weet je dat je een achterlijke arrogante aap bent en nu hup hup hup wegwezen dat is de waarheid  cheesy
Maar wat grappig is dat jullie ongeschoolde kakkerlakken hier komen en denken dat jullie de wijsheid in pacht hebben ka debiel
Het moet niet veel gekker worden en aan je schrijfstijl te zien, heb je hoogstens een LBO opleiding en dan wil jij hier de waarheid komen verkondigen hahahahaha  cheesy cheesy cheesy

Conclussie
Guest
« Reply #178 on: 15-03-2010, 20:04:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maar dan nog gaan ze die enkeling, die zwarte met dat soort beroepen ook weer zwart maken hier op mamjo, pfff
@@ George
Guest
« Reply #179 on: 15-03-2010, 20:27:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb ik geprobeerd, maar die racistische grote witte uitgevers willen dat soort boeken niet op de plank. Alleen boeken waarin zwarten hoertjes en sletjes spelen. Mensen zoals ik wordt helemaal hun mond gesnoerd als zwartjes racisten als Vuijsje als God himself verafgoden. Wat kan ik dan nog zeggen? Zo komen er dus nooit meer boeken waarin zwarten normale persnages zijn.  angry

wat let je om t in eigen beheer uit te geven en zelf aan de man te brengen?
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 22   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: