+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori Oso» Billen wassen na het poepen!
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2] 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Billen wassen na het poepen!  (Read 1257 times)
@mevrouw fecalie
Guest
« Reply #15 on: 13-01-2010, 18:47:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Weten jullie niet 's een keer wat anders dan steeds dit gelul over poep! angry
Steeds weer een topic over stront gaat echt vervelen.
Volgens mij heeft een mamjo bezoeker hier een poep fetisj.
Houston we have a problem!!!

Groot gelijk
mentaal
Guest
« Reply #16 on: 13-01-2010, 18:49:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee, ik ben geen hindoestaan in ben een creools en het klopt dat het bij sommige bevolkingsgroepen standaard is. Bij de Indonesische mensen, die hebben
in hun wc altijd een fles water staan (Tjebok) om hun billen mee schoon te maken.

Ik voel mij hier prettiger bij.

ow ok kwist niet dat de javanen dat ook deden.

dus wat men als aangebrande uien beschouwde zou ook weleens wat anders kunnen zijn,mits de nagels goed worden schoongemaakt natuurlijk.
Krieng mang
Guest
« Reply #17 on: 13-01-2010, 19:12:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee, de billen worden altijd in de douche gewassen net hoe een ieder ander zijn bil wast, dus geen troep aan je vingers of nagels.
bemoei
Guest
« Reply #18 on: 13-01-2010, 20:03:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

krien man ben je hindoestaan?
 want ik geloof dat het gebruikelijk is bij de hindoestanen om na het poepen hun bil te wassen.
 ik heb me laten vertellen dat de drang om als hindustaan je bil te wassen zo sterk is dat het bijna dwang matig lijkt.

mijn vraag aan iedereen die het zou kunnen weten luid:is dit waar? en zoja waar heeft het mee te maken?
Wat voor nonsens praat je daar? Mie na Krioro. Ik heb altijd van huis uit meegekregen om je billen te gaan wassen na het poepen. En dus geen billen wassen met een fles water zonder gebruik van toiletpapier....nee gewoon netjes vegen, daarna loop je naar de badkamer om even te wassen met water en zeep. Ik dacht een tijdje zelfs dat iedereen dat deed. Groot was mijn verbazing toen ik erachter kwam dat er heel wat viespeuken zijn die na het vegen gewoon doodleuk met hun tingie golo de hele dag rondlopen. Jij bijvoorbeeld! angry
Schijthuis
Guest
« Reply #19 on: 13-01-2010, 20:55:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

angry ookal zo een ka topic. worden jullie niet moe van het draaien in je gatwerk  huh
dada wat?
Guest
« Reply #20 on: 13-01-2010, 21:18:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

angry ookal zo een ka topic. worden jullie niet moe van het draaien in je gatwerk  huh

ken je dat knopje X? klik erop...dan heb je geen last meer.
Kring mang
Guest
« Reply #21 on: 13-01-2010, 23:43:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat voor nonsens praat je daar? Mie na Krioro. Ik heb altijd van huis uit meegekregen om je billen te gaan wassen na het poepen. En dus geen billen wassen met een fles water zonder gebruik van toiletpapier....nee gewoon netjes vegen, daarna loop je naar de badkamer om even te wassen met water en zeep. Ik dacht een tijdje zelfs dat iedereen dat deed. Groot was mijn verbazing toen ik erachter kwam dat er heel wat viespeuken zijn die na het vegen gewoon doodleuk met hun tingie golo de hele dag rondlopen. Jij bijvoorbeeld! angry

@bemoei

Jij begrijpt me mang, precies hoe jij he verwoord zo doe ik het ook. Raar dat wij het helemaal moeten uitleggen aan die mensen die denken dat hun handen vies worden of wat dan ook, damnnn!

Het is je eigen kont hoor, dus maak het goed schoon anders ruik je!
mentaal
Guest
« Reply #22 on: 14-01-2010, 10:25:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik bergrijp dat dit een poging is om mijn bilzaken met jouw te gaan bespreken?

no no mang ik ben gelukkig getrouwd heb een aantal kinderen,dus geen bilgebeuren voor mij,maar mischien dat krien man daar wat voor voelt hij heb al op jouw gereageerd.
go boyz!
Moksie
Guest
« Reply #23 on: 14-01-2010, 10:27:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Weten jullie niet 's een keer wat anders dan steeds dit gelul over poep! angry
Steeds weer een topic over stront gaat echt vervelen.
Volgens mij heeft een mamjo bezoeker hier een poep fetisj.
Houston we have a problem!!!

Dat is mijn idee ook!

Maar oke! Ik was mijn billen niet na het poepen want vochtig toiletpapier is voldoende..
NEEN!!!!!!!!!
Guest
« Reply #24 on: 14-01-2010, 10:30:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat is mijn idee ook!

Maar oke! Ik was mijn billen niet na het poepen want vochtig toiletpapier is voldoende..
NEENNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vochtig toiletpapier is NIET voldoende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  angry evil angry evil evil evil evil evil
Moksie
Guest
« Reply #25 on: 14-01-2010, 10:35:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

NEENNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vochtig toiletpapier is NIET voldoende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  angry evil angry evil evil evil evil evil

Ach hou toch AUB op met dat overdreven gedoe, het lijkt wel alsof sommige mensen een wedstrijdje wie is het schoonste houden, ik heb geen haar tussen mijn naad en ik zit niet 24/7 thuis dat ik op iedere moment van de dag kan douchen en ik heb geen vaste poeptijden.
NEEN!!!!!!
Guest
« Reply #26 on: 14-01-2010, 10:41:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ach hou toch AUB op met dat overdreven gedoe, het lijkt wel alsof sommige mensen een wedstrijdje wie is het schoonste houden, ik heb geen haar tussen mijn naad en ik zit niet 24/7 thuis dat ik op iedere moment van de dag kan douchen en ik heb geen vaste poeptijden.
Geef nou gewoon maar toe dat je een viespeuk bent. Bah! Met je tingie poepe bille!!!!  evil evil evil
Moksie
Guest
« Reply #27 on: 14-01-2010, 10:46:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geef nou gewoon maar toe dat je een viespeuk bent. Bah! Met je tingie poepe bille!!!!  evil evil evil

Ik geef niets toe want ik ben geen viespeuk en bovendien snap ik die hele was beurt niet tenzij er echt een zooitje stront aan je kont blijft kleven en als je je dan gewassen hebt trek je dan ook gelijk schone kleren aan en wat doe je als je diaree hebt. Ga je dan in je douche wonen ofzo meld je je ziek op het werk?

@ Moksie
Guest
« Reply #28 on: 14-01-2010, 10:49:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

GA JE BILLEN WASSEN!!!!!!!!!!!!! huh huh huh
Moksie
Guest
« Reply #29 on: 14-01-2010, 10:51:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

GA JE BILLEN WASSEN!!!!!!!!!!!!! huh huh huh

dat doe ik ook als ik mijn gewone douches neem maar niet speciaal gelijk na het poepen, vind ik nergens op slaan..
Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: