|
In love
Guest
|
 |
« on: 26-01-2010, 00:46:22 - GMT-1 » |
|
ik ben namelyk al 3jr met me man en k hou zielsveel van hem.maar in augustus vorig jaar heb ik een leuke jongen ontmoet hy maakt me echt bly en nu heb ik echt zin om hem te neuken maar ik twyfel want ik weet dat me man geen andere neukt.di jongen is 3jar jonger dan me.wat moet ik doen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Neuker
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 27-01-2010, 23:49:52 - GMT-1 » |
|
neuk met hem doe wat je hart je zegt om te doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
In love
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 30-01-2010, 13:27:12 - GMT-1 » |
|
Maar wat als myn man erachter komt?hy gaat me het huis uitzetten.n ik ben echt gek p die jongen.soms hebben we gewoon telefoonseks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nou
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 30-01-2010, 17:55:38 - GMT-1 » |
|
Nou dan, woon je liever op straat, hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
serieus
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 30-01-2010, 18:14:25 - GMT-1 » |
|
hier kan je nooit een serieuse \reactie verwachten schat. ik zou je adviseren om d contact met die jongeman te stoppen en zeg hem gewoon dat hij je niet meer moet bellen en dat je hem ook nooit meer zal bellen, want geloof me hij ziet je gelijk als een hoer wanneer je voor je man uitloopt en hij kan nooit een serieuse relatie met je aangaan, want dan ga je precies zo weer voor hem uitlopen en eenmaal begonnen zal je nooit meer stoppen. Je man houdt van je. dat heb je zelf gezegd dat hij geen ander meid neukt, dus gebruik je hersen en niet je gevoelens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
In love
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 30-01-2010, 21:08:54 - GMT-1 » |
|
Oke serieuse ik zal je advies nemen.want ik wil echt niet op straat gaan.maar wat als die jongen me nog steeds belt en soms laat hy gewoon miscals achter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
isabellaramsundar
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 30-01-2010, 22:40:17 - GMT-1 » |
|
lieve isabella .ik hoop dat voor jou en de kinderen de narigheid en vuilspuitterij achter de rug zijn .en dat jij 'en de kinderen een beter leven krijgen als dat je ooit hebt gehad.ik wens jou ,en de kinderen een mooie toekomst tegemoet . want dat hebben jullie zeker verdient . ik weet jij hebt geen vrok . zelfs nu zijn de dames, jitske vet ' nog ja'loers . nou op een andermans verdriet , zal je nooit geluk vinden . zeg ik' als een van jou vriendinnen getrouw . rebecca . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
In love
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 30-01-2010, 22:45:59 - GMT-1 » |
|
Haloooo kan je de anderen de kans geven te reageren en jy jouw dingen niet hier plaatst want het verstoort de orde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
;';';
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 15-03-2010, 06:55:04 - GMT-1 » |
|
Beter niet doen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jerel
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 16-03-2010, 19:03:50 - GMT-1 » |
|
hou je aan 1 verdomme. je bent toch gelukkig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
coolio
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 16-03-2010, 20:58:25 - GMT-1 » |
|
neuk hem maar koelie_bitch!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
farah
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 27-04-2010, 17:09:53 - GMT-1 » |
|
mevrouw als j verstandig genoeg bent verwissel je nr dan en zeg niet dat j man zal vragen waarom j dat doet j kan gewoon wat verzinnen.Zeg bijvoorbeeld tegen hem ,dat de simkaart per ongeluk s geblokkeerd.Loop aub niet uit voor je man ,als hij dat zou doen en jij erachter zou komen zou het j toch pijn doen? laat zien dat een vrouw haar man trouw kan zijn.Die jongen zegt dat hij van j houdt,maar wat als hij jou alleen gebruikt voor zijn sexuele behoeftes? als hij genoeg van j heeft verteld hij rond dat hij j geneukt heeft dan heb j de poppen aan t dansen.Geen mens op deze wereld s te vertrouwen en j hebt geen aanleiding om uit te lopen .Is je man niet goed in bed? maak moeite dat hij j lekkerder neukt praat uit maar ik denk niet dat j zomaar moet uitlopen dat kan n hartje erg pijn doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
uuhh
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 27-04-2010, 20:33:13 - GMT-1 » |
|
neuk hem maar koelie_bitch!
waar slaat koelie bitch nou weer op? wie zegt dat ze een koelie man heeft?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erg hoor
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 27-04-2010, 20:35:56 - GMT-1 » |
|
sorry maar als jij behoefte heb aan een andere man zit er toch iets niet goed in je relatie of jij wilt gewoon te veel vind dit best wel erg om te lezen hoor je wilt je man niet wkijt maar je wilt wel een ander neuken:s als je die gedachte al overweegt kun je beter stoppen met je relatie:s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|