Ik vind het ook mooi maar ik vind het nog altijd een vrije keuze van mijn dochter of ze oorbellen wilt of niet.
Goed zo stick to that , dat is jouw keuze
Ik heb 1 keer gezien hoe ze bij een juwelier gaatjes schieten in een meisje haar oren en ik denk dat ze nog geen jaar was en dat meisje krijste alees bij elkaar.
Denk je dat het de eerste keer in haar leven was dat ze zo krijste. Je hebt zelf 2 kinderen zeg je en hebben je kinderen nooit voor minder gekreist.
Het doet even pijn daarom doen de meeste moeders het als hun dochterje een baby is.
Ochja de wereld draait alleen maar om mooi zijn en alle ouders willen tegenwoordig dat hun kind de mooiste is en als ze daarom oorbellen moeten hebben dan moet dat maar , ocharme die kindjes.
Waarom heb jij het over tegenwoordig? Je bent zeker een blanke vrouw. Bij ons hadden de babies vroeger al op jonge leeftijd oorgaatjes, werd dan door de oma gedaan. Het is dus niet iets van tegenwoordig, donkere mensen hebben dat al jaren op jonge leeftijd.
Moeders zouden beter wat tijd maken voor hun kinderen en hun kind kind laten zijn ipv ze te versieren .
Alsof het schieten van oorgaatjes in de weg staat om tijd voor je kind vrij te maken. Doe niet zo stom. ik kan begrijpen dat je het idee van op jonge leeftijd oorbelletjes verwerpelijk vind maar doe nou niet dat de moeders die daarvoor kiezen geen tijd en aandacht hebben voor hun kinderen.
Ikzelf was 15 en heb dan veel gaatjes laten schieten op de markt dan nog en ik heb daar geen pijn van gehad of last .
Tot je 15e liep je rond met je rattenkop en jongenskapsel en smeekte je je ouders om oorbellen maar die wilde maar niet.
Toen je 15 was mocht je eindelijk en daarom doe je zo want je hebt die oorgaatjes nog niet eens 10 jaren.