+  Mamjo Forum
|-+  Sex» Sex tori's» Share your fantasy, baby..
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Share your fantasy, baby..  (Read 2924 times)
Lady_Lolita
Guest
« on: 08-03-2010, 01:08:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hey mooie dames en heren,

Welke sexuele fantasieen hebben jullie allemaal?
Wat zou je echt wel eens willen meemaken...

of

Op welk liedje/nummer kun je het lekkerst neuken?

Enne...als je wilt mag je je lekkerste sekservaring hier droppen..
I'm feeling nasty, talk to me.......

kiss
Neyoma
Guest
« Reply #1 on: 08-03-2010, 14:37:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tijdens het neuken een kussen op me hoofd drukken zodat ik het gevoel heb dat ik stik en het genot voel van de stoten
hema
Guest
« Reply #2 on: 08-03-2010, 16:14:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb zin om door 2 mannen hard core gepakt te worden, ik word er nu al geil van hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm : kiss
Mimiranda
Guest
« Reply #3 on: 10-03-2010, 18:58:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb een paar:

Sex me- R.kelly
What it sounds like when we make love- Ginuwine
Knockin'da boots- H-town
Hip roll- Ray Ray
Birthday sex- Jerimiah
Justify my love- Madonna

enjoy!
LatinLover
Guest
« Reply #4 on: 11-03-2010, 01:36:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hey mooie dames en heren,

Welke sexuele fantasieen hebben jullie allemaal?
Wat zou je echt wel eens willen meemaken...

of

Op welk liedje/nummer kun je het lekkerst neuken?

Enne...als je wilt mag je je lekkerste sekservaring hier droppen..
I'm feeling nasty, talk to me.......

kiss

Ik hou van lekker hard, ben graag dominant en vertel haar wat ze moet doen. Haar gewoon lekker hard nemen en neuken als mijn geile sletje.

En het lijkt me zo geil om dat met twee meiden te doen. Twee onderdanige sletjes, die zich helemaal geven aan mij, die alles doen wat ik ze vertel en zo hard klaargeneukt willen worden. mmmmmmmm ben zo hard nu.
Moxie020 a.k.a 20cm.
Guest
« Reply #5 on: 11-03-2010, 18:46:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben een freak onder de sheets, wanneer er RNB aan is dan is t AAN bij mij.
De zogenaamde thugnigguhs hebben niks op me, want ik lik je poes tot je niet meer kunt.
Ik vrij met passie, maar toch hardcore.
Je kan t gay noemen, maar een danser moet kunnen hiprollen (aka J-Smoov grindin), dus met deze hier is t zeker spang voor die meids.

Mijn fantasieeen zijn er teveel om op te noemen, maar k zou wel een keer 3 meids tegelijk willen kieren (A).

Oh jah voor de track, vandaag liefde gegeven op Trey Songz's nieuwste album "Ready" met "Jupiter Love" op repeat Wink
Claudette
Guest
« Reply #6 on: 11-03-2010, 21:50:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

leuke topic btw..

Anyways, ik vind het lekker als ik op me bed lig met me lover en dat hij me een harde klap/mep verkoopt in me gezicht en daarna op de grond smijt. dan moet hij aan me aan me haren het bed weer opsleuren en me meteen hard neuken wett pussy of niet

mmmmmmm
roy
Guest
« Reply #7 on: 12-03-2010, 13:38:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hema,wil graag wat dubbel geven aan je ,maail me maar roy-spang@live.nl
gr roy
LatinLover
Guest
« Reply #8 on: 12-03-2010, 21:42:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

leuke topic btw..

Anyways, ik vind het lekker als ik op me bed lig met me lover en dat hij me een harde klap/mep verkoopt in me gezicht en daarna op de grond smijt. dan moet hij aan me aan me haren het bed weer opsleuren en me meteen hard neuken wett pussy of niet

mmmmmmm

Wil je dan ook lekker uitgescholden worden en bij je keel gepakt worden terwijl hij aan je haar trekt en je dwingt zijn pik af te zuigen.
@Latinlover
Guest
« Reply #9 on: 13-03-2010, 13:16:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja! zo lekker! hoezo? wil je het met mij doen dan
LatinLover
Guest
« Reply #10 on: 13-03-2010, 16:54:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja! zo lekker! hoezo? wil je het met mij doen dan

Mmmmm ja, lijkt me lekker. Keihard je keeltje neuken, je laten kwijlen op mijn harde latinopik. Wil je mijn geile sletje zijn?
LatinLover?????
Guest
« Reply #11 on: 13-03-2010, 17:15:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Op wat voor afkomst val jij
LatinLover
Guest
« Reply #12 on: 13-03-2010, 20:18:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Op wat voor afkomst val jij

Eigenlijk alles. Surinaams, latina, marokkaans, nederlands. Zolang ze maar lekker geil en wild zijn.
lekkereneger@gmail.com
Guest
« Reply #13 on: 14-03-2010, 23:34:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mij lijkt het geil om door ene groep vriendinnen gebruikt te worden om te likken 3 a 4 meiden die het voor me zetten en wanneer ze bevredigd zijn ga ik weer hmmmm heerlijk.
Derek
Guest
« Reply #14 on: 15-03-2010, 11:14:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mij lijkt het lekker om, ik ben een blanke jongeman universitaire geschoold, door een (gespeeld) dominante negerin die ouder is dan ik, bijvoorbeeld de moeder van een creoolse vriend van me, heet gepakt te worden. Dat ik bijvoorbeeld blijf eten bij die vriend van me, en dat hij was vergeten dat hij vanavond en afspraak had en dat hij me zegt van " ik bel jemorgen' en dat ik alleen achterblijf met die moeder van hem, die een klein beetje mollig is en van die mooie dikke billen en borsten heeft.
En dat die vrouw, die ik 'mevrouw .......' en 'u' noem (dus ik tutuyeer haar nier), me ineens recht op de man af vraag of ik sex wil, en dat ik, lichtelijk overrompeld en verlegen, ja knik, en dat ze dan met die slanke bruine vingers met lange gelakte nagels mijn halfstijve witte pik in haar mond stopt en me hoerig afzuigt, af en toe omhoog kijken en hem uit haar mond haalt, me vraagt of ik het lekker vindt en dan weer doorgaat. Dan neemt ze me mee naar haar slaapkamer, en beveelt ze me die kut van haar te likken, me luid aansporend en met haar handen door mijn haar gaat, en dan neuk ik haar snoeihard, terwijl zei geile hoerige dingen tegen me zegt (me aanspoort en het interraciale benoemt (netjes gezegd he?) en haar tieten schudden heen en weer en ze klamt zich vast aan mijn armen voor houvast terwijl ik op haar inbeuk, ze komt gillend klaar en dan wil ze gedoggystyled worden.....
lijkt me echt heerlijk geil...
Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: