Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down
  Print  
Author Topic: Edgar davids voor de rechter straks bij sbs6 shownieuws  (Read 901 times)
sara10
Guest
« Reply #30 on: 10-03-2010, 13:22:36 - GMT-1 »

hoe kan die sma 23 zijn als sedert 98 een realtie met davids had? dan was ze die tijd 11 jaar. ik bedoel van als davids een pedo was hadden we allang en breed erover gehoord.

Nee ik ben een andere ex de moeder van zijn zoon. na mij kwam gladys
Insidestory
Guest
« Reply #31 on: 10-03-2010, 13:59:01 - GMT-1 »

Edgar heeft maar 1 zoon en dat is de zoon die hij met Sarah heeft. Gladys heeft een zoon die hij als zijn eigen zoon opvoedde. Vooor Sarah ging hij met het zusje van Nordin Wooter wiens dochter hij ook als zijn kind ziet. Hij heeft 3 kinderen bij 3 verschillende vrouwen waar er maar 1 van echt zijn kind is.

De reden dat hij Gladys de lening terugvraagt is omdat ze er vandoor is gegaan met een blanke gozer. Verder gunt hij haar zijn centen gewoon niet want ze heeft me gelaten op een wrede manier.
Hi
Guest
« Reply #32 on: 10-03-2010, 14:01:56 - GMT-1 »

Edgar heeft maar 1 zoon en dat is de zoon die hij met Sarah heeft. Gladys heeft een zoon die hij als zijn eigen zoon opvoedde. Vooor Sarah ging hij met het zusje van Nordin Wooter wiens dochter hij ook als zijn kind ziet. Hij heeft 3 kinderen bij 3 verschillende vrouwen waar er maar 1 van echt zijn kind is.

De reden dat hij Gladys de lening terugvraagt is omdat ze er vandoor is gegaan met een blanke gozer. Verder gunt hij haar zijn centen gewoon niet want ze heeft me gelaten op een wrede manier.

Edgar ben jij het? Grin
@Insidestory
Guest
« Reply #33 on: 10-03-2010, 14:28:52 - GMT-1 »

[pffffff daar hij die andere sma in mekaar sloeg das pas wrede manier,dus mi ede rolleyes
vraag
Guest
« Reply #34 on: 10-03-2010, 14:32:40 - GMT-1 »

daarom moet je nooit een vrouw met voor kinderen nemen hij behandeld zijn stiefzoon als ze eigen kind en dan doet de moeder zo iets ,waarom is de echte vader niet met zijn moeder?
@vraag
Guest
« Reply #35 on: 10-03-2010, 15:00:26 - GMT-1 »

daarom moet je nooit een vrouw met voor kinderen nemen hij behandeld zijn stiefzoon als ze eigen kind en dan doet de moeder zo iets ,waarom is de echte vader niet met zijn moeder?
Ik snap jullie wijven niet jullie zien opeens alleen het onrecht dat edgar aangedaan zou zijn alsof hij een lieverdje is
ik neem zulke mannen nooit in bescherming want hij is en bnlijft een beest,dan mag hij geld tot in zn gat hebben interseerd me totaal niet
maar als je vrouwen slaat dan ben je een slechte man,andermans kind verzorgen of niet,hij wilde dat zelfs en zeker om indruk op die sma te kunnen maken.
dus dat is slap geklets wat je zegd,hoe vaak nemen vrouwen geen mannen die al kinderen hebben hoe vaak spelen ze wel geen stiefmoeder en gaat dat ook ten koste van hun eigen geld.
communicatie noemt dat
kluivert en rosanna hebben samen ook al voorkinderen,maar je ziet ze met allemaal en zo hoort het ook.Die mensen zijn getrouwd maar hebben een huis gekocht waar al die kinderen in passen.zo leuk om te zien.dus het kan wel
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +652/-48

« Reply #36 on: 10-03-2010, 15:05:21 - GMT-1 »

Ik snap jullie wijven niet jullie zien opeens alleen het onrecht dat edgar aangedaan zou zijn alsof hij een lieverdje is

Gelukkig maak jij nooit fouten!
@ mamjo
Guest
« Reply #37 on: 10-03-2010, 15:12:50 - GMT-1 »

luister ik wil voor niemand springen want ik ken niet die hele torie maar ik vind je reaktie hier kinderachtig. t gaat niet over fouten maken en dat hij of zij geen fouten maakt. maar niet alle fouten kan je goed praten. ik weet niet als t waar als die edgar zn vrouw heeft mishandeld maar als t waar is kan je dat niet vergelijken met iemand die af en toe een foutje maakt. mishandeling is geen kleinigheid en dat weet jij zelfs ook wel. als iemadn een ernstige fout maakt kan je niet gaan zeggen van je maakt nooit foten als die persoon iets erover zegt. ik bedoel als jij een moord afkeurt moeten mensen toch ook niet tegen jou zeggen van jij maakt zeker nooit fouten. als je zo kijkt dan kan niemand wat zeggen en dan moeteen we allemaal aan de kant staan te kijken wanneer iemand een ander doodschopt of steelt of verkracht want we hebben allemaak eens een keertje een klein foutje gemaakt toch?
al die tijd
Guest
« Reply #38 on: 10-03-2010, 15:16:34 - GMT-1 »

ohh dus jij bent een wijf,al die tijd huh
obama4eva
Guest
« Reply #39 on: 10-03-2010, 17:06:07 - GMT-1 »

het is goed voor hem.
net als die kluivert.
donkere voetballers nemen altijd een blanke vrouw, maar na enige tijd verlaat die vrouw hen en gaat met wat geld vandoor of eisen hun aandeel via de rechter. davids is gewoon dom. je bent zakenman en je laat je zo beetnemen. hoe kan je zoveel geld dat eerlijk verdiend is, zonder een blaadje met inkt erop  ann je vrouw of vriendin lenen. ik hoop dat de rechter haar in het gelijk stelt. ik ben zelf ook man en zwart, maar ik zeg het nogeens je bent een dombo dombo dombo kijk maar wat clarence seedorf in suriname gerealiseerd heeft. niemand anders in de voetballerij doet dat  dankjewel clarence .
zien jullie niet hoe de vrouw van gullit zijn geld hiet en in amerika vernietigt. over frank rijaard hoeven wij niet te praten ,want hij is ook zo'n dombo dombo. ik weet niet wat jullie in die viese blanke golddiggers zien. jullie zijn gewoon blind.

Uhhhm, Gladys is een zwarte vrouw hoor, dus ik weet niet wat je uit probeert te leggen..... rolleyes
DD
Guest
« Reply #40 on: 10-03-2010, 17:10:38 - GMT-1 »

Maar geen echte want anders was Edje nogsteeds bij haar.
obama4eva
Guest
« Reply #41 on: 10-03-2010, 17:17:17 - GMT-1 »

Maar geen echte want anders was Edje nogsteeds bij haar.

Oh echt? Leg eens uit want ik begrijp je niet zo goed, met name omdat hij nu een Turkse
vriendin heeft....
DD
Guest
« Reply #42 on: 10-03-2010, 17:22:22 - GMT-1 »

Oh echt? Leg eens uit want ik begrijp je niet zo goed, met name omdat hij nu een Turkse
vriendin heeft....

Misschien is zij wel een echte Turk.
obama4eva
Guest
« Reply #43 on: 10-03-2010, 17:28:41 - GMT-1 »

Misschien is zij wel een echte Turk.

Ok jij spoort duidelijk niet, het heeft dus weinig zin om een discussie met jou te voeren.
DD
Guest
« Reply #44 on: 10-03-2010, 17:31:37 - GMT-1 »

Ok jij spoort duidelijk niet, het heeft dus weinig zin om een discussie met jou te voeren.

Zit ik ook niet op te wachten.
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
  Print  

Jump to: