Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Down
  Print  
Author Topic: Edgar davids voor de rechter straks bij sbs6 shownieuws  (Read 902 times)
DD
Guest
« Reply #45 on: 10-03-2010, 17:51:06 - GMT-1 »

Zit ik ook niet op te wachten.

Of misschien is ze juist wel een echte, omdat ze edje heeft geskot ondanks zijn miljoenen.

Bedoel van ook al heeft hij die relatie beindigd zag haar geen herrie schoppen om aandacht te krijgen, of is dat aan mij voorbij gegaan rolleyes
@ DD
Guest
« Reply #46 on: 10-03-2010, 17:53:10 - GMT-1 »

Zit ik ook niet op te wachten.
wat doe je dan hier?
DD
Guest
« Reply #47 on: 10-03-2010, 17:54:59 - GMT-1 »

wat doe je dan hier?

Gaat je geen ene malle moer aan. kiss
Soort Sani
Guest
« Reply #48 on: 10-03-2010, 17:55:22 - GMT-1 »

Ook voetballers maken fouten in een huwelijk/relatie.

Edgar heeft zo te lezen een mondelinge afspraak met zijn vrouw gemaakt en niets op papier laten vast leggen. Dit soort fouten worden wel vaker gemaakt in het algemeen als het om zakelijke dingen gaat. Juist wanneer alles goed tussen mensen gaat, moeten afspraken contractueel vastgelegd worden.

Hij kan het niet bewijzen, dus hij geeft zichzelf weer slechte publiciteit. Maar het is een principe ding, dus uiteindelijk komt hij er slechter vanaf.
Soort Sani
Guest
« Reply #49 on: 10-03-2010, 17:56:44 - GMT-1 »

Die turkse heeft geld ja , maar niet zo vel vermogen als edje.Het geld van die turkse zit meer in het bedrijf.
Edgar heeft echt miljoenen op de bank.

Hallo!!!!

Deze mevrouw komt in de quote 500 voor!
Edje dus niet! Als het in je bedrijf zit en winst maakt, ben je hoe je het draait of keert toch de eigenaar!
En ook dat staat op de bank!
oke duidelijk
Guest
« Reply #50 on: 10-03-2010, 17:57:24 - GMT-1 »

Gaat je geen ene malle moer aan. kiss
je spoort inderdaad niet. succes verder
DD
Guest
« Reply #51 on: 10-03-2010, 18:01:33 - GMT-1 »

je spoort inderdaad niet. succes verder
Nee daarvoor moet je bij het NS zijn.
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +652/-48

« Reply #52 on: 10-03-2010, 18:23:31 - GMT-1 »

luister ik wil voor niemand springen want ik ken niet die hele torie maar ik vind je reaktie hier kinderachtig. t gaat niet over fouten maken en dat hij of zij geen fouten maakt. maar niet alle fouten kan je goed praten. ik weet niet als t waar als die edgar zn vrouw heeft mishandeld maar als t waar is kan je dat niet vergelijken met iemand die af en toe een foutje maakt. mishandeling is geen kleinigheid en dat weet jij zelfs ook wel. als iemadn een ernstige fout maakt kan je niet gaan zeggen van je maakt nooit foten als die persoon iets erover zegt. ik bedoel als jij een moord afkeurt moeten mensen toch ook niet tegen jou zeggen van jij maakt zeker nooit fouten. als je zo kijkt dan kan niemand wat zeggen en dan moeteen we allemaal aan de kant staan te kijken wanneer iemand een ander doodschopt of steelt of verkracht want we hebben allemaak eens een keertje een klein foutje gemaakt toch?

Ik doe helemaal niet kinderachtig, maar je kan iemand niet eeuwig en altijd maar lopen afrekenen op het feit dat hij een keer een vrouw heeft mishandeld. Het is niet goed te praten, maar we waren er niet bij, misschien heeft die vrouw hem wel tot het uiterste gedreven, maar los daarvan, het is al jaren terug gebeurd en misschien heeft hij zijn leven gebeterd, en bovendien doet hij tegenwoordig heel veel voor goede doelen.
@ mamjo
Guest
« Reply #53 on: 10-03-2010, 18:42:42 - GMT-1 »

Ik doe helemaal niet kinderachtig, maar je kan iemand niet eeuwig en altijd maar lopen afrekenen op het feit dat hij een keer een vrouw heeft mishandeld. Het is niet goed te praten, maar we waren er niet bij, misschien heeft die vrouw hem wel tot het uiterste gedreven, maar los daarvan, het is al jaren terug gebeurd en misschien heeft hij zijn leven gebeterd, en bovendien doet hij tegenwoordig heel veel voor goede doelen.
kijk ik vind ook dat mensen niet moet blijven hameren op dingen uit t verleden maar sommige dingen vergeef en vergeet je niet makkelijk. al doe je daarna omin dingen goed. als t verhaal van die mishandeling waar is heeft hij haar een half uur mishandeld en daar is geen enkele excuus voor. ik bedoel al heeft die sma hem tot t uitertste gedreven dan geef je iemand in een reflex een klap of een kofoe maar geen half uur lang schoppen en trappen. dat is beestachtig. hij heeft dan gewoon al zn woede op dr afgereageerd. is laf want als man ben je altijd sterker behalve wanneer je vrouw lucia rijker is of zo. en misschein heeft di esam een trauma aan overhouen en hij heeft nergens last van.
vrouwtje.
Guest
« Reply #54 on: 10-03-2010, 18:45:17 - GMT-1 »

How lame is that. Tiger woods doet ook allemaal nobele dingen voor het menselijk oog. Volgens mij heeft dat niets te maken met hoe je in mekaar steekt als mens maar goed.
nou
Guest
« Reply #55 on: 10-03-2010, 18:46:23 - GMT-1 »

ik hoop voor hem dat ie z'n geld terug krijgt.
echt he?
Guest
« Reply #56 on: 10-03-2010, 19:03:35 - GMT-1 »

ik hoop voor hem dat ie z'n geld terug krijgt.

en andertrapt hij dr wel weer.
obama4eva
Guest
« Reply #57 on: 10-03-2010, 19:09:27 - GMT-1 »

How lame is that. Tiger woods doet ook allemaal nobele dingen voor het menselijk oog. Volgens mij heeft dat niets te maken met hoe je in mekaar steekt als mens maar goed.

Exactly!
Dat zou dus betekenen dat je je als een varken kan gedragen en dat kan afkopen met het
schenken aan goede doelen.....
dus dat!
Guest
« Reply #58 on: 10-03-2010, 19:13:27 - GMT-1 »

Exactly!
Dat zou dus betekenen dat je je als een varken kan gedragen en dat kan afkopen met het
schenken aan goede doelen.....

dattie
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +652/-48

« Reply #59 on: 10-03-2010, 19:30:41 - GMT-1 »

Niemand heeft het over afkopen, maar dat mensen hun leven kunnen beteren en dat je ze dan ook een kans moet geven.
Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Up
  Print  

Jump to: