Pages: 1 2 3 4 [5]   Go Down
  Print  
Author Topic: Edgar davids voor de rechter straks bij sbs6 shownieuws  (Read 900 times)
jaja.....
Guest
« Reply #60 on: 10-03-2010, 20:08:49 - GMT-1 »

Niemand heeft het over afkopen, maar dat mensen hun leven kunnen beteren en dat je ze dan ook een kans moet geven.
laten we al die pedo pauzen en priester ook een 2e kans geven want ze hebben hun leven gebeterd en omin goeds gedaan. kijk ik ben voor 2e kans.  maar niet iedereen verdient t. sorry. als t je zus was die hij in mekaar had getimmerd of je moeder zou je anders praten
of mamjo
Guest
« Reply #61 on: 10-03-2010, 20:09:52 - GMT-1 »

als jij je dochter had afgeranseld. zou je hem dan ook een 2e kans geven. iedereen vind van 2e kans maar niemand gaat een risiko nemen met zichzelve of met zn dierbaren
Els Heimer
Guest
« Reply #62 on: 10-03-2010, 20:39:14 - GMT-1 »

als jij je dochter had afgeranseld. zou je hem dan ook een 2e kans geven. iedereen vind van 2e kans maar niemand gaat een risiko nemen met zichzelve of met zn dierbaren
En als jouw moeder een vader was geweest dan had je nu 2 vaders  cheesy
pardon!
Guest
« Reply #63 on: 10-03-2010, 20:42:11 - GMT-1 »

jij moet hij zijn sorry
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +652/-48

« Reply #64 on: 11-03-2010, 00:16:16 - GMT-1 »

Ik vind dit van die domme dooddoeners.
@ mamjo
Guest
« Reply #65 on: 11-03-2010, 10:07:12 - GMT-1 »

Ik vind dit van die domme dooddoeners.

t is een normale vraag en niet als dooddoener bedoeld. als jij t dom vind dan komt t omdat jij zelf ook ziet dat mensen met deze soort dingens double standards hebben. ze vinden altijd van iemand moet een 2e kans krijgen maar zou je die man een 2e kans geven als jij , je dochter, je moeder, je kind of een andere dierbare zijn slachtoffer was geweest? volgens mij zeggen de meeste mensen dan nee. en dat is t hypocriete hiervan. die man moet een 2e kans hebben zolang hij die maar van een ander krijgt. dus nogmaals zou je ook vinden dat die man een 2e kans verdient als jij ou dochter had mishandeld? en was jij niet die persoon die vrouwen dom waren om terug te gaan naar een man die ze had mishandeld? misschien vonden deze vrouwen ook dat die man een 2e kans verdiende.
@ mamjo
Guest
« Reply #66 on: 11-03-2010, 10:09:47 - GMT-1 »

t is een normale vraag en niet als dooddoener bedoeld. als jij t dom vind dan komt t omdat jij zelf ook ziet dat mensen met deze soort dingens double standards hebben. ze vinden altijd van iemand moet een 2e kans krijgen maar zou je die man een 2e kans geven als jij , je dochter, je moeder, je kind of een andere dierbare zijn slachtoffer was geweest? volgens mij zeggen de meeste mensen dan nee. en dat is t hypocriete hiervan. die man moet een 2e kans hebben zolang hij die maar van een ander krijgt. dus nogmaals zou je ook vinden dat die man een 2e kans verdient als jij ou dochter had mishandeld? en was jij niet die persoon die vrouwen dom waren om terug te gaan naar een man die ze had mishandeld? misschien vonden deze vrouwen ook dat die man een 2e kans verdiende.

moet zijn hij jou. me toetsenbord is een beetje vervelend
Echt
Guest
« Reply #67 on: 11-03-2010, 10:37:04 - GMT-1 »

moet zijn hij jou. me toetsenbord is een beetje vervelend

Jouw toetsenbord doet altijd vervelend.
klopt!
Guest
« Reply #68 on: 11-03-2010, 10:38:52 - GMT-1 »

Jouw toetsenbord doet altijd vervelend.
en dan? ga jij een nieuwe voor me kopen?
Zoeken
Guest
« Reply #69 on: 11-03-2010, 11:24:50 - GMT-1 »

en dan? ga jij een nieuwe voor me kopen?
een keyboard kost 2,50 ga werk zoeken dan kan je zelf eentje kopen in plaats van op het forum om een te bedelen
@ zoeken
Guest
« Reply #70 on: 11-03-2010, 11:34:36 - GMT-1 »

een keyboard kost 2,50 ga werk zoeken dan kan je zelf eentje kopen in plaats van op het forum om een te bedelen

heb je niets beters te doen als trobi zoeken?
Pages: 1 2 3 4 [5]   Go Up
  Print  

Jump to: