|
dietclub
Guest
|
 |
« on: 09-03-2010, 20:59:53 - GMT-1 » |
|
Hoe ben jij afgevallen??
Ik ben a en paar weken op dieet, de eerste kilo's gingen eraf maar nu totaal niets meer!!!
Hoe zijn jullie afgevallen? Ik zit te denken aan dieetpillen, heeft ieman hier ervaring mee?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
American
Got a problem with me? Solve it. Think I'm trippin'? Tie my shoes. Can't stand me? Sit down. Can't face me? Turn the fuck around!
MamJoraan

Mambini Lobi: +62/-11
|
 |
« Reply #1 on: 09-03-2010, 21:06:45 - GMT-1 » |
|
Ik zag laatst bij de kruidvat Modifast. Het is een maaltijdvervanger met alle benodigde vitamines en mineralen, en je krijgt gemiddeld 500 calorien binnen. Je valt dus heel veel af! Ik heb een aantal reviews gelezen op verschillende webistes en de meeste waren tevreden en zeiden dat het gewichtverlies heel snel ging. Ik vraag me alleen af of dit vol te houden is, want 500 calorien is echt weinig, vooral in vergelijking met de 3000 calorien die ik naar binnen gooi iedere dag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Montana
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 09-03-2010, 21:26:16 - GMT-1 » |
|
Elke dag een paar lijntjes coke is goed voor de stoelgang.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ ts
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 09-03-2010, 21:30:19 - GMT-1 » |
|
Hoe ben jij afgevallen??
Ik ben a en paar weken op dieet, de eerste kilo's gingen eraf maar nu totaal niets meer!!!
Hoe zijn jullie afgevallen? Ik zit te denken aan dieetpillen, heeft ieman hier ervaring mee?
je zit dan te lang op dezelfde schema. je moet elke week een andere schema volgen anders blijft t gewoon tzelfde. en in t begin gaat t snel omdat je vocht verliest en later gaat t langzaam omdat je dan vet moet verbranden. je moet ook sporten. en je moet niet dneken dat je gaat afvallen van dieetpillen. die pillen zijn bedoeld om geen honger te krijgen zodat je je aan je dieet kan houden. als je je al goed aan je dieet houdt voegen die pillen niets toe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
?.
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 09-03-2010, 21:35:03 - GMT-1 » |
|
Hoe ben jij afgevallen??
sporten en gezond eten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dietclub
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 09-03-2010, 21:38:13 - GMT-1 » |
|
Elke dag een paar lijntjes coke is goed voor de stoelgang..  Waar lees jij dat ik problemen heb met mij stoelgang?? ik zit 2x per dag op de pot  @ coweda: er staat hoeben jij AFgevallen, niet hoe ben jij gevallen. @american: zijn het shakes?? want die shakes zijn niet te drinken!! ik ga wel ff research doen hierna, klinkt wel intressant @@ts: ik ben nu 3 kilo afgevallen. Is dat alleen vocht??? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marloesje
MamJunior

Mambini Lobi: +5/-5
|
 |
« Reply #7 on: 09-03-2010, 21:39:47 - GMT-1 » |
|
Hoe ben jij afgevallen??
dieetpillen NOT begin er aub niet aan. Let op je voeding en veel bewegen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ american
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 09-03-2010, 21:40:14 - GMT-1 » |
|
Ik zag laatst bij de kruidvat Modifast. Het is een maaltijdvervanger met alle benodigde vitamines en mineralen, en je krijgt gemiddeld 500 calorien binnen. Je valt dus heel veel af! Ik heb een aantal reviews gelezen op verschillende webistes en de meeste waren tevreden en zeiden dat het gewichtverlies heel snel ging. Ik vraag me alleen af of dit vol te houden is, want 500 calorien is echt weinig, vooral in vergelijking met de 3000 calorien die ik naar binnen gooi iedere dag.  als je snel afvalt komt t ook heel snel weer aan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
American
Got a problem with me? Solve it. Think I'm trippin'? Tie my shoes. Can't stand me? Sit down. Can't face me? Turn the fuck around!
MamJoraan

|
 |
« Reply #9 on: 09-03-2010, 21:49:13 - GMT-1 » |
|
als je snel afvalt komt t ook heel snel weer aan
Niet waar!! Als je veel bent afgevallen door een calorie arm dieet, geld dat je naarmate je weer normaal begint te eten je 2-3 kg gaat aankomen. Als je gewend bent om 3000 kg naar binnen te gooien zoals ik dat doe, komt alles weer aan ja, en waarschijnlijk nog meer. Maar als je het ONDERHOUD, en als een normale mens eet kun je je gewicht behouden; dus af en toe geen rijst, maar gewoon groenten, light kaas, dieet boter, light drinken en 1-2x per week sport. Kleine aanpassingen en dat gewicht komt echt niet weer aan. Je moet wel geen calorie arm dieet langer dan een aantal weken volgen, anders went je lichaam eraan en krijg je een 'plateau'. Je moet je metalbolisme in de waar gooien door af te wisselen. That is the key. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marloesje
MamJunior

Mambini Lobi: +5/-5
|
 |
« Reply #10 on: 09-03-2010, 21:54:19 - GMT-1 » |
|
Je bespaart een hoop calorieƫn wanneer je maaltijden gaat vervangen door shakes, maar eens stop je met je dieet en zal je meer gaan eten en komen die kilo's er weer aan. Het jo-jo effect
Fabels over Water
Water is een prima drankje. Drinken is goed voor blaas en nieren en het helpt tegen flauwvallen. Water bevat geen calorieĆ«n, geen vet, geen zuur, geen alcohol, dus dat is goed. Maar het is met water net als met de rest van onze voeding: te veel van iets gezonds wordt ongezond.ā
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mi2
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 09-03-2010, 21:56:31 - GMT-1 » |
|
Niet waar!! Als je veel bent afgevallen door een calorie arm dieet, geld dat je naarmate je weer normaal begint te eten je 2-3 kg gaat aankomen. Als je gewend bent om 3000 kg naar binnen te gooien zoals ik dat doe, komt alles weer aan ja, en waarschijnlijk nog meer. Maar als je het ONDERHOUD, en als een normale mens eet kun je je gewicht behouden; dus af en toe geen rijst, maar gewoon groenten, light kaas, dieet boter, light drinken en 1-2x per week sport. Kleine aanpassingen en dat gewicht komt echt niet weer aan. Je moet wel geen calorie arm dieet langer dan een aantal weken volgen, anders went je lichaam eraan en krijg je een 'plateau'. Je moet je metalbolisme in de waar gooien door af te wisselen. That is the key.  Misschien moet je ook onderzoek doen naar de light producten het blijkt veel slechter voor je gezondheid te zijn en bevat soms meer troep dan niet light producten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
American
MamJoraan

|
 |
« Reply #12 on: 09-03-2010, 22:00:06 - GMT-1 » |
|
Misschien moet je ook onderzoek doen naar de light producten het blijkt veel slechter voor je gezondheid te zijn en bevat soms meer troep dan niet light producten  Schat, als we alles onderzoeken gaan we niets meer eten. Laatst had ik gehoord dat je K. kon krijgen van pinda's die in een bepaald regio groeien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dietclub
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 09-03-2010, 22:04:54 - GMT-1 » |
|
Maar wat is nou de effectiefste manier om GEZOND af te vallen en ook op dat gewicht te blijven?? Ik krijg bijna het id eenmaal dik altijd dik!  want als je afvalt moet e voor de rest van je leven magere vlees en kaas eten. Dat houd geen mens vol!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cc
Guest
|
 |
« Reply #14 on: 09-03-2010, 22:14:41 - GMT-1 » |
|
He heeft iemand van jullie ervaring met die abtronic ofzo. Van tv bestshopping. Ik wil t echt uitproberen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|