+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori Oso» Hoe ben jij afgevallen?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Hoe ben jij afgevallen?  (Read 2101 times)
PSW
MamjoRuler

Mambini Lobi: +585/-15

« Reply #15 on: 09-03-2010, 22:48:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb ook al een behoorlijke historie van shakes, pilletjes, crash dieten achter de rug. Tot dat ik op een dag besloot dat ik mezelf niet meer gek en gefrustreerd zou maken!
Wat voor mij heeft gewerkt:
-smorgens (rond een uur of 10, want eerder krijg ik gewoon niets naar binnen)
2 van die craqottes gewoon met elke beleg (wat je wilt)
- lunch (rond een uur of 1
2 sneetjes bruin brood gewoon bebotert en belegd (met wat je wilt)
- avondeten (rond een uur of 6)
Gewoon koken hoe je gewend bent. Ik kookte mijn surinaamse pot zoals ik dat altijd heb gedaan. Het enige wat ik heb veranderd is dat ik met olijfolie ben gaan koken.
Dan eet je in een diep bord i.p.v. in een plat bord of ik gebruikte zelfs een boterhambord.

Tussendoor at ik fruit (geen banaan) of ik at een pakje evergreen (volkoren koekjes) of sultana's

Verder ging ik 3 keer per week naar de sportschool
Ik ben ook niet meer op de weegschaal gaan staan, totdat ik voelde dat mijn kleren wat ruimer gingen zitten. Toen pas werd ik nieuwsgierig en.............ik bleek al 4 kilo kwijt te zijn binnen een maand.  smiley
Op een gegeven moment was ik bijna 7 kilo kwijt......

Ik heb dat weten vol te houden tot aan de feestdagen vorig jaar. In januari bleek ik weer wat aangekomen te zijn, maar ik spang niet. Ik ga weer eten zoals ik dat mezelf heb aangeleerd en dan zullen ook die kilos er weer af gaan.....

Bottomline van mijn verhaal.........geen gestress met dieten enzo, maar normaal eten en lekker sporten! That's all!!!  En als je een keertje trek heb in wat lekkers, gewoon doen! Zolang je het weer verbrandt (met sporten) is er niets aan de hand  smiley
Big-uma
MamSenior

Mambini Lobi: +192/-3

TOO BLESSED TO BE STRESSED!!!

« Reply #16 on: 09-03-2010, 22:58:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik altijd aan het dieten ben. Zo heb ik vorig jaar het cambridge dieet gedaan, waarmee ik supersnel super veel ben afgevallen maar nadat ik ik gestopt was begon ikm net zo hard weer dicht te groeien. Om dit tegen te gaan ben ik gaan sporten. Ik stopte idd met aankomen maar ik viel ook niet verder af. Rond de feestdagen heb ik heel weinig gesport en heel veel gegeten...die wijzer van de weegschaal begon steeds verder naar rechts te slaan. Toen heb ik rigoreus het roer omgegooit......ik ben met herbalife begonnen. Herbalife kan je gebruiken om af te vallen of om aan te komen en het is zoooo simpel.
Ik heb nu 2 maaltijd vervangers perdag en en heel veel herbathee (thermo jetics) en cellulos tabletten. Ik begon vrij sceptisch aan herbalife maar ik moet toegeven dat het werkt. Ik ben van maat 42/44 naar een 38 gegaan en ik voel me echt toppie. Ik moet wel toegeven dat ik heel veel erbij sport. Vrijwel elke dag, maar ik heb ook zoveel energie.

Don’t tell the devil how big your problem is, tell him how big your GOD is!!
mi2
Guest
« Reply #17 on: 09-03-2010, 23:11:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar wat is nou de effectiefste manier om GEZOND af te vallen en ook op dat gewicht te blijven??

Ik krijg bijna het id eenmaal dik altijd dik! huh huh want als je afvalt moet e voor de rest van je leven magere vlees en kaas eten. Dat houd geen mens vol!!

Letten op wat je eet en vooral goed kauwen!!!!!! Door langer op je eten te kauwen begint het verteren van voedsel al in je mond en duurt langer dan je eten inslikken en op naar de volgende hap.
Vroeger zeiden onze ouders goed kauwen en eet je bordje leeg.(hoewel het hangt van je bord af want een portie in een diep bord spoort je niet aan om rustig te eten je moet het trouwens allemaal opmaken!!!!!!)
Toen een dieetiste mij het advies gaf om langer op mijn eten te kauwen verklaarde ik haar voor gek maar met de stopwatch op de achtergrond bleek ik net zo lang over een kleinere portie te doen die ik goed en langer kauwde als over die tobbo met 2x zoveel en ik leerde proeven en had minder snel honger en de kilos vlogen eraf.
coweda
I have no special talents. I am only passionately curious.
MamjoDon

Mambini Lobi: +458/-66

If you follow, you will never lead.

« Reply #18 on: 09-03-2010, 23:16:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar ik heb begrepen dat je wel zeker 3 kg kan afvallen van de trap.  smiley

Als je de manier verandert waarop je naar dingen kijkt, veranderen de dingen waarnaar je kijkt.

gestolen van een post hier op mamjo van Dirk - Jan.
dietclub
Guest
« Reply #19 on: 09-03-2010, 23:29:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik altijd aan het dieten ben. Zo heb ik vorig jaar het cambridge dieet gedaan, waarmee ik supersnel super veel ben afgevallen maar nadat ik ik gestopt was begon ikm net zo hard weer dicht te groeien. Om dit tegen te gaan ben ik gaan sporten. Ik stopte idd met aankomen maar ik viel ook niet verder af. Rond de feestdagen heb ik heel weinig gesport en heel veel gegeten...die wijzer van de weegschaal begon steeds verder naar rechts te slaan. Toen heb ik rigoreus het roer omgegooit......ik ben met herbalife begonnen. Herbalife kan je gebruiken om af te vallen of om aan te komen en het is zoooo simpel.
Ik heb nu 2 maaltijd vervangers perdag en en heel veel herbathee (thermo jetics) en cellulos tabletten. Ik begon vrij sceptisch aan herbalife maar ik moet toegeven dat het werkt. Ik ben van maat 42/44 naar een 38 gegaan en ik voel me echt toppie. Ik moet wel toegeven dat ik heel veel erbij sport. Vrijwel elke dag, maar ik heb ook zoveel energie.

ik zat ook te denken aan herball. hoe lang heb je erover gedaan om van 42 naar 38 te gaan? en hoe lang/hoe veel sport je daarbij?
WW2
Guest
« Reply #20 on: 09-03-2010, 23:44:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

! antwoord voor snel en verantwoord afvallen :

Probeer : Lipo 6 X de snelste vetverbranders ter wereld!

Ik ben er 15 kg door kwijtgeraakt binnen 11 weken, weeg nu 58 en woog 73!!!
hcg
Guest
« Reply #21 on: 10-03-2010, 00:08:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hcg kuur is ontzettend goed
als je het na de kuur bijhoud
kom je niet meer aan en sporten natuurlijk.

Als ik alle topics lees kloppen ze allemaal wel.

Balans dag
sporten
minder rijst en pasta
veel groente en fruit
En het belangrijkste voor mij geldt, MEZELF NIET OVERETEN dat me buik SPANG is en ik geen boe of ba kan zeggen of doen.

Ik heb op mijn zwakke momenten, en als ik twee kilo zwaarder ben geworden
Zorg ik ervoor dat het er binnen een maand weer af is

Is makkelijker dan maanden of jaren op dieet te gaan om 20 kilo af te vallen
Conclussie
Guest
« Reply #22 on: 10-03-2010, 00:17:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik vraag me elke dag af hoe ik moet aankomen
dietclub
Guest
« Reply #23 on: 10-03-2010, 00:22:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

! antwoord voor snel en verantwoord afvallen :

Probeer : Lipo 6 X de snelste vetverbranders ter wereld!

Ik ben er 15 kg door kwijtgeraakt binnen 11 weken, weeg nu 58 en woog 73!!!

nee daar ben ik bang voor!!

Ephedraloze stacker Lipo-6x veroorzaakt hartaanval (Tex Heart Inst J. 2009;36(6):586-90.)
http://www.ergogenics.org/vetzucht96.html

@ conclussie: Je post in et verkeerde topic rolleyes
mi2
Guest
« Reply #24 on: 10-03-2010, 00:28:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik vraag me elke dag af hoe ik moet aankomen

Minder melkproducten in alle vormen en koken/bakken met een mix van zonnebloemolie en margarine smiley
Doktor..
Guest
« Reply #25 on: 10-03-2010, 00:29:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jullie zijn echt gek en gestoord
ik zou mijn vrouw echt ff paar tikken geven zodat ze bij bewustzijn kwam als ZIJ PILLEN INSLIKT OM AF TE VALLEN
DAT ZOU IK SERIEUS NIET TOLEREREN SOWEISO GEEN ENKELE KAULO PIL MOET IN MIJN VROUW GAAN. IK ZOU SERIEUS KWAAD WORDEN EN IK ZOU OOK NOG ERBIJ GAAN PIEKEREN. DAT WILT MIJN VROUW NIET, ZE WILT NIET DAT IK DOOR HAAR MEDICIJNENGEDRAG GA PIEKEREN, DAT WILLEN JULLIE TOCH OOK NIET! DAT JE MAN GAAT PIEKEREN OMDAT JULLIE ZO ZWAK ZIJN OM PILLEN IN TE NEMEN. NEE WEES NIET ZO DOM EN LUI

wie gaat nou zo ver om pillen en al die Bu#@$it in te nemen om af te vallen
ZIJN JULLIE VAN DE POT GEVALLEN , DENK FF NA
als je echt serieus bent dan praat je niet maar sport je en  eet je gezond

als je te lui darvoor bent
dan wacht je op je man tot hij je goed komt neuken dan val je vanzelf wel af
je stippelt met je man gewoon alle kamasutra standjes en dan verbrand je genoeg cAlorien

EN ALS JE tevreden met jezelf bent zoals je bent dan doe je niets. voor wie wil je nou veranderen? voor de maatschappij ? voor je man? voor wie? als het iedereen is behalve jezelf dan heeft het geen nut. want dat is gewoon scheinheilig. of je doet het voor jezelf of je doet het niet!!!!

en als je het doet  moet het natuurlijk gaan en niet via die medijcijen en allerlij Bu#@$it die alleen maar ernstige bijwerkingen hebben waardoor je nog ongezonder wordt en nog sneller oud wordt. nee dat zal je gezin leuk vinden!!!
mager
Guest
« Reply #26 on: 10-03-2010, 00:42:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo dame hier in suriname hebben we SUPER AFSLANK COFFEE het helpt echt hoor kijk of het daar te vinden is is echt super goed in 10 dagen ben je 12kg kwijt. Probeer het ja
dietclub
Guest
« Reply #27 on: 10-03-2010, 00:58:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo dame hier in suriname hebben we SUPER AFSLANK COFFEE het helpt echt hoor kijk of het daar te vinden is is echt super goed in 10 dagen ben je 12kg kwijt. Probeer het ja

hoe heet het en waar koop je het?
mager
Guest
« Reply #28 on: 10-03-2010, 01:02:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

SUPER GREEN COFFEE, in suriname koop ik het bij mirjam drugs store en latour drugs store aan de indiraghandiweg.
mi2
Guest
« Reply #29 on: 10-03-2010, 03:36:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,280329.msg2984990.html#new
kijk je kan ook een gratis monster aanvragen!
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: