+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori Oso» Ben ik nou BEN of T-MOBILE?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Ben ik nou BEN of T-MOBILE?  (Read 134 times)
mi2
Guest
« on: 10-03-2010, 19:09:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik begin echt te balen van de reclames van BEN en T-Mobile !!!!!!!!
Steeds gebruiken ze een andere naam!!!!
In het begin van BEN nam ik een abbonement er ontstonden problemen met mijn bundel en er was iets mis bleek met mijn SIM/toestel.Ik moest mijn toestel met SIM kaart in een speciaal opgestuurde postdoos versturen en toen raakte mijn toestel kwijt.Wel bleef ik rekeningen krijgen maar ik had mijn postbewijs dus no probs ik kreeg bericht dat er en onderzoek zou komen en dat ik een andere telefoon en SIMkaart zou krijgen.
NOOIT ONTVANGEN!!!!!!
Wel begon ik post van T-Mobile te krijgen ivm een oplopende achterstand .Ja zelfs interum Justitia kwam op de proppen.
Ik heb een advokaat in de hand genomen en hem alle stukken en brieven gegeven.Nu meer dan 10 jaar later stuurt I.J  zo af en toe nog steeds 1x pj een aanmaning en wachten mijn advokaat en ik op de volgende om hun een proces aan te doen.
Het viel mij trouwens ook op dat T-Mobile en een energiemij dezelfde kleur gebruiken om te adverteren.Het leuke van alles is dat beide(3) bedrijven iets van doen hebben met de Duitse energieleverancier die ook op de Nederlandse markt actief is rolleyes rolleyes evil evil
PSW
MamjoRuler

Mambini Lobi: +585/-15

« Reply #1 on: 10-03-2010, 19:12:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hmmmmm....vervelend lief, maarre........ben je nou bereikbaar of nie?  rolleyes

sorry schat, kon het nie laten  cheesy
mi2
Guest
« Reply #2 on: 10-03-2010, 19:50:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hmmmmm....vervelend lief, maarre........ben je nou bereikbaar of nie?  rolleyes

Ik zit al jaren nu bij een off telecom aanbieder en doe niet meer aan mobiel bellen.Als ik thuis ben ben ik bereikbaar en anders is het devies emailen of proberen totdat je mij te pakken hebt. kiss
Trouwens stuur Elsa een mobiel internet want ik mis dr op Mamjo smiley

sorry schat, kon het nie laten  cheesy
wakka amng
Guest
« Reply #3 on: 10-03-2010, 20:04:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik Ben t mobiel.....

...moet vaker stil staan cool
mi2
Guest
« Reply #4 on: 10-03-2010, 20:19:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik Ben t mobiel.....

...moet vaker stil staan cool
Wakka boeng!!!!!!!! smiley smiley kiss
PSW
MamjoRuler

« Reply #5 on: 10-03-2010, 23:04:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja daar zeg je wat.........waar is Elsa?
mi2
Guest
« Reply #6 on: 10-03-2010, 23:10:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja daar zeg je wat.........waar is Elsa?
Ondergedoken?
Vastgeplakt aan dr enegizer?
Stiekem aan het eten met dr afvallen gezicht?
Undercover?
kokkie
Guest
« Reply #7 on: 10-03-2010, 23:20:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Elsa was net nog bij mij in de keuken om een stukje viado voor Bridge te bedelen
you2
Guest
« Reply #8 on: 10-03-2010, 23:20:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ondergedoken?
Vastgeplakt aan dr enegizer?
Stiekem aan het eten met dr afvallen gezicht?
Undercover?
Straks ontmoet je d'r op het boekenbal. Blijkens haar veelvuldige inbreng in de topic Hoe was je dag/week? is ze een begenadigd schrijfster. Velen hangen aan haar lippen.
Tara spier farma
Guest
« Reply #9 on: 10-03-2010, 23:24:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Straks ontmoet je d'r op het boekenbal. Blijkens haar veelvuldige inbreng in de topic Hoe was je dag/week? is ze een begenadigd schrijfster. Velen hangen aan haar lippen.

Het boekenbal was gisteren en Elsa is aan het uitrusten van de Poncho Cuba

PSW
MamjoRuler

« Reply #10 on: 10-03-2010, 23:31:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Elsa was net nog bij mij in de keuken om een stukje viado voor Bridge te bedelen

mijn gunst! Maak me gek met die viadoe..... huh
tip
Guest
« Reply #11 on: 10-03-2010, 23:36:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mijn gunst! Maak me gek met die viadoe..... huh

Bereiding
De krenten en rozijnen wassen, drogen en 3 dagen van tevoren in de rum inleggen. Bij de gist 1 eetlepel suiker en de lauwwarme melk ( de melk mag niet te heet zijn) doen en goed mengen. De eieren met 3 eetlepels suiker en de vanille essence dik klutsen en vermengen met de bereide melk; 2 hoge eetlepels boter bij de massa doen en even doorroeren; vervolgens al roerende zoveel bloem toevoegen dat het deeg soepel en net rolbaar wordt. Het deeg afdekken met een vochtige doek en laten rijzen.
Het cakeblik beboteren, de bodem en alle zijkanten hiervan bekleden met een dun uitgerold stuk van de deeg; vervolgens de deeg op de bodem van het cakeblik bestrijken met veel boter en daarna daarover een mengsel van de kaneel, suiker, krenten, rozijnen, sukade en amandelsnippers doen.
Het resterende deel van de deeg dun uitrollen en dik met boter bestrijken en daarna een mengsel van kaneel, suiker, krenten, rozijnen, sukade en amandelsnippers erover doen. Dit deeg in vingerkootlengte 1 x omrollen en in breedtes van circa 3 cm afsnijden; dit steeds herhalen totdat de gehele deeg is omgerold en in stukjes gesneden.
De gesneden stukjes in het beklede cakeblik rangschikken totdat het cakeblik vol is gevuld; besprenkel dit met melk vermengd met suiker en kaneel en bak in een voorverwarmde elektrische oven op 200 graden gedurende 50 minuten
PSW
MamjoRuler

« Reply #12 on: 10-03-2010, 23:39:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bereiding
De krenten en rozijnen wassen, drogen en 3 dagen van tevoren in de rum inleggen. Bij de gist 1 eetlepel suiker en de lauwwarme melk ( de melk mag niet te heet zijn) doen en goed mengen. De eieren met 3 eetlepels suiker en de vanille essence dik klutsen en vermengen met de bereide melk; 2 hoge eetlepels boter bij de massa doen en even doorroeren; vervolgens al roerende zoveel bloem toevoegen dat het deeg soepel en net rolbaar wordt. Het deeg afdekken met een vochtige doek en laten rijzen.
Het cakeblik beboteren, de bodem en alle zijkanten hiervan bekleden met een dun uitgerold stuk van de deeg; vervolgens de deeg op de bodem van het cakeblik bestrijken met veel boter en daarna daarover een mengsel van de kaneel, suiker, krenten, rozijnen, sukade en amandelsnippers doen.
Het resterende deel van de deeg dun uitrollen en dik met boter bestrijken en daarna een mengsel van kaneel, suiker, krenten, rozijnen, sukade en amandelsnippers erover doen. Dit deeg in vingerkootlengte 1 x omrollen en in breedtes van circa 3 cm afsnijden; dit steeds herhalen totdat de gehele deeg is omgerold en in stukjes gesneden.
De gesneden stukjes in het beklede cakeblik rangschikken totdat het cakeblik vol is gevuld; besprenkel dit met melk vermengd met suiker en kaneel en bak in een voorverwarmde elektrische oven op 200 graden gedurende 50 minuten

neehee, kwil nie zelf maken! Kwil het gewoon eten.... cheesy
tip
Guest
« Reply #13 on: 10-03-2010, 23:45:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

neehee, kwil nie zelf maken! Kwil het gewoon eten.... cheesy
Ik heb hierzo en die van mij is natgemaakt met sopi.Meisje ei smelter tapoe joe tongo! kiss
PSW
MamjoRuler

« Reply #14 on: 10-03-2010, 23:47:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb hierzo en die van mij is natgemaakt met sopi.Meisje ei smelter tapoe joe tongo! kiss

pffff.....dies na soso dregie  angry
maarre........waar woont je huis?  rolleyes
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: