Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: De Mamjo partijen en de Verkiezingen  (Read 406 times)
PVDM
Guest
« on: 10-03-2010, 20:19:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het lijkt me een leuke groepsproces voor de mamjoranen om partijen op te richten zodat als er problemen zijn de leden een eigen vertegenwoordiger hebben om als het uit de hand loopt een beroep kunnen doen op hun eigen partij. Ook kan met een democratische stembeleid een formatie worden gecreerd die de regering vormen en in overleg en debatten kunnen alle partijen gezamelijk debateeren over de regels en sfeer binnen de forum wat af en toe toch uitloopt. Hiermee kunnen we een representatieve vregeringsbeleid uitvoeren en heeft elke groep en mamjoraan een stem en inbreng over de gang van zaken op de mamjo forum / land

Als nou iedereen  hierrop willen antwoorden en hun feedback wil geven en zelf partijen willen oprichten kan dat in deze topic. Ik stem voor om een Partij van de Mamjo op te richten voor ons lidgenoten hier in Tori Osso. Arki Noh etc kunnen hun eigen partij oprichten als zij akkoord gaan zodat elke deelstaat een eigen partij heeft en we maandelijk gezamelijk debateren over de gang van zaken en de acualiteiten in mamjo lang.

Ik heb het even nu druk mocht ik iets vergeten zijn meld ik het zo en stel aub vragen en geef feedback wat jullie van deze idee vinden
Twixy
Guest
« Reply #1 on: 10-03-2010, 20:47:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hey lijkt me een goed plan alleen ff afwachten wat de andere mamjoranen er van vinden. Ik wil wel actief een bijdrage leveren in de partijen
u can count me in !
Vrouwtje !
Guest
« Reply #2 on: 10-03-2010, 20:58:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja leuk maar  hoeveel partijen moeten er dan komen PVDM? en hoe ga je iedereen bereiken ?
PVM
Guest
« Reply #3 on: 10-03-2010, 21:48:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Allereerst heb ik de naam van Partij Van De Mamjo gecorrigeerd in PVM=Partij Van Mamjo.
Ik zal later en de komende dagen verdere uitleg en toelichtingen weergeven over de partijen,de opzet van de formatie en de procedures etc.
man
Guest
« Reply #4 on: 10-03-2010, 21:58:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hey lijkt me een goed plan alleen ff afwachten wat de andere mamjoranen er van vinden. Ik wil wel actief een bijdrage leveren in de partijen
u can count me in !
Dat klinkt alvast heel partijdig. cheesy
Gramero
Guest
« Reply #5 on: 10-03-2010, 22:09:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hahaha zou leuk zijn als we onze eigen partij hebben.
Ik wacht wel verdere uitleg af. Maar PVM vind ik niet zo mooi als partijnaam.
 Misschien dat we ook samen inovereernstemming kunnen komen over de naam of dat je een keuze geeft.
Najah ieder geval ik doe mee !
Justina
MamjoRuler

Mambini Lobi: +309/-192

« Reply #6 on: 10-03-2010, 22:11:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn voorstel betreft de naam van de partij: MaPa lijkt mij geschikter aangezien het op mpp lijkt en klinkt...geheel in Mamjo-stijl dus.
Verder voorzie ik veel stembusfarude aangezien veel mensen onder verschillende nicks reageren en dus meerdere keren zouden kunnen stemmen.
obama4eva
Guest
« Reply #7 on: 10-03-2010, 22:32:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn voorstel betreft de naam van de partij: MaPa lijkt mij geschikter aangezien het op mpp lijkt en klinkt...geheel in Mamjo-stijl dus.
Verder voorzie ik veel stembusfarude aangezien veel mensen onder verschillende nicks reageren en dus meerdere keren zouden kunnen stemmen.

Lijkt me in haar geval een afkorting voor Madre Paranoia....
A-politiek
Guest
« Reply #8 on: 10-03-2010, 22:33:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nou ik hou absoluut niet van politiek, er zit altijd een addertje onder het gras. Strals vraag je om te betalen voor lidmaatschap
ik hou niet van politiek heb niet eens gestemd en ga niet hieraan meedoen.
Twixy
Guest
« Reply #9 on: 10-03-2010, 22:35:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mapa klinkt ook wel tof
ik dacht ook DMF= De Mamjo Federatie
hehe klinkt wel stoer en elite
Leuk
Guest
« Reply #10 on: 10-03-2010, 22:38:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lijkt me in haar geval een afkorting voor Madre Paranoia....
hahahahahahahaha  cheesy cheesy cheesy
PVM
Guest
« Reply #11 on: 10-03-2010, 23:35:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kijk iedereen die een luke naam heeft voor de tori osso partij kan die in deze topic zetten en uiterlijk zondag beslissen wij welke naam we behouden. Ik ga in Arki Noh en andere staten nog een topic plaatsen of iemand daar wilt opstaan om hun eigen partij vorm te geven. De eerste stap is dat we partijen vormen.
eentje voor TO
eentje voor AN
maar ook een partij voor sex / sexualiteit
een partij voor de vrouwen
partij van de spiritualiteit
een partij voor tori fu sranang (als hiervoor genoeg vraag is )
en eventueel nog andere partijen met jullie inbreng. Maar de grootste partijen zijn toch deze dnek ik. corrigeer me als ik het mis heb.
Dus de eerste stap is dat we namen en partijen vormen

En dan gaan we van daaruit verder over de rechten van de partijen en hoe er gedebateerd zal worden en hoe iedere lid van de partij inbreng heeft met zijn partij
zoals justina al beaamde zou er bij stemminprocedures kunnen worden valsgespeeld. WE gaan dus niet stemme om een coalite te vormen.  De coalitie zijn al alle partijen die uiterlijk volgend week in namen zijn vastgelegd. Iedere partij  discuseeert de taken en verantwoordelijkheden in zijn eigen staat MAAR de partijen mogen ook in andere staten contact houden op een formele manier in de speciale nog op te zetten debat topic of de federatie topic. Die namen komen nog en de verdere procedures komen nog
wat nu van belang is dat alle partijen in de verschillende staten een eigen naam krijgen.
elke advies is welkom , samen staan we sterk!
man
Guest
« Reply #12 on: 11-03-2010, 00:12:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Rita Verdonk heeft ''TON''
Mamjo heeft TOM..''Trots Op Mamjo''. cheesy
Justina
MamjoRuler

Mambini Lobi: +309/-192

« Reply #13 on: 11-03-2010, 00:13:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Rita Verdonk heeft ''TON''
Mamjo heeft TOM..''Trots Op Mamjo''. cheesy

Heel leuk gevonden!

@TS: ik ben al bezig mijn partijprogramma te schrijven.
FAITHFUL
MamjoDon

Mambini Lobi: +251/-26

« Reply #14 on: 11-03-2010, 07:42:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat een geinige topic....... cheesy cheesy Grappig hoor

Ik zal me niet buigen over de naamgeving, maar ik stel me kandidaat voor het pennigmeesterschap, indien ik me kan terugvinden in de standpunten van de partij.
Ik stel de begrotingen op, bied ze aan ter goedkeuring van de partijraad en stel als gevolg daarvan het lidmaatschaps bedrag vast.

Baja, wie zal de voorzitter zijn?  huh

Justina, hoever ben je met het program?

"God always leads the way!"
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: