|
Gast!
Guest
|
 |
« on: 12-03-2010, 19:37:48 - GMT-1 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ justina
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 12-03-2010, 19:38:54 - GMT-1 » |
|
laat die andere goedemorgen topic maar zitten. we gaan gewoon hier verder, want hier is er geen foutmelding. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nou zeg
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 12-03-2010, 19:57:40 - GMT-1 » |
|
Nou niet om wat hoor,maar moet er nou twee goedemorgen topic?  ik hoop dat mamjo deze verwijderd ,want het slaat nergens op. Vreten jullie me niet op hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ nou zeg
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 12-03-2010, 20:03:13 - GMT-1 » |
|
Nou niet om wat hoor,maar moet er nou twee goedemorgen topic?  ik hoop dat mamjo deze verwijderd ,want het slaat nergens op. Vreten jullie me niet op hoor  er zijn er zelfs 3. toen die andere idioot zn topic opende om met die van mij te concurreren heb je toch ook niets gezegd? en deze heb ik gezet omdat de mijn steeds een foutmelding geeft. das theb ik hierboven toch uitgelged en toch lul je. en nu? wat wil je eraan doen? trobie zoeken? geen probleem dan open ik weer een nieuwe.  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nou zeg
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 12-03-2010, 20:18:45 - GMT-1 » |
|
er zijn er zelfs 3. toen die andere idioot zn topic opende om met die van mij te concurreren heb je toch ook niets gezegd? en deze heb ik gezet omdat de mijn steeds een foutmelding geeft. das theb ik hierboven toch uitgelged en toch lul je. en nu? wat wil je eraan doen? trobie zoeken? geen probleem dan open ik weer een nieuwe.   Wie zoek nou trobie ?  Jij bent echt snel aangebrand mens ,pff Ik zeg gewoon wat ik er van vind,niks meer en niks minder.Ik zoek geen trobie . Fijne avond nog Gast! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@nou zeg
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 12-03-2010, 20:21:14 - GMT-1 » |
|
Wie zoek nou trobie ?  Jij bent echt snel aangebrand mens ,pff Ik zeg gewoon wat ik er van vind,niks meer en niks minder.Ik zoek geen trobie . Fijne avond nog Gast!  je opmerking was overbdoig omdat ik al uit had gelegd waarom ik een nieuwe topic had geopend. die andere topic gaf steeds foutmeldingen. we konden geen plaatjes meer plaatsen. ik zeg nog erbij van laat die andere topic maar dan gaan we hier verder. toch kom je met die opschuif van er is al een topic over. ik noem dat trobi zoeken ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eyeopener
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 12-03-2010, 20:24:51 - GMT-1 » |
|
Ik snap ineens die plaatjes van Gast! Hij/zij kan niet typen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krasiwiri
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 12-03-2010, 20:30:34 - GMT-1 » |
|
Soso krasi foe post prenki meki joe e oppo wan tra topic 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nou zeg
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 12-03-2010, 20:41:02 - GMT-1 » |
|
je opmerking was overbdoig omdat ik al uit had gelegd waarom ik een nieuwe topic had geopend. die andere topic gaf steeds foutmeldingen. we konden geen plaatjes meer plaatsen. ik zeg nog erbij van laat die andere topic maar dan gaan we hier verder. toch kom je met die opschuif van er is al een topic over. ik noem dat trobi zoeken ja.
Er klopt echt iets niet in je bovenkamer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
klopt!
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 12-03-2010, 20:50:07 - GMT-1 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ justina
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 12-03-2010, 20:59:25 - GMT-1 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Justina
|
 |
« Reply #13 on: 12-03-2010, 21:00:34 - GMT-1 » |
|
@Gast: ik heb Mamjo een mailtje gestuurd over het probleem echter, nog geen reactie. Ik hoop dat hij het kan oplossen zodat we daar verder kunnen gaan want deze topic heeft zo'n naar begin. Ben even weg geweest, kom terug en schrik van zoveel negativiteit. Tegen de mensen die tegen zijn zeg ik weer eens:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nou zeg