Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Slip verbergt schaamlippen en voorkomt 'camel toe'  (Read 1167 times)
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +669/-48

« on: 15-06-2010, 11:14:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De trend van de strakke skinny jeans en de leggings maakt dat hun broek bij veel vrouwen niet goed zit, waardoor bij velen hun schaamlippen door hun kledij te zien zijn. Een nieuwe slip, ontwikkeld door een Amerikaans bedrijf, moet deze 'camel toe' voorkomen.

Te strak
De camel toe is de nieuwste modeblunder, het kreeg zelfs een scène bij Sex and the City 2. Charlotte draagt in de woestijn een strakke broek en na een val is er plots een 'camel toe' bij haar te zien. De nieuwe onderbroek, de Camelflage, voorkomt dat broeken te strak kunnen zitten aan het kruis, waardoor een 'camel toe' onmogelijk, dat meldt nu.nl. De slip heeft namelijk twee laagjes, wat een extra bescherming biedt aan het kruis.

Designervagina
De nieuwe slip moet vrouwen genoeg zelfvertrouwen geven om zorgeloos skinny jeans, hotpants en leggings te dragen. Daarnaast moet het ook degenen helpen die hun schaamlippen te groot vinden en overwegen een plastische ingreep aan hun geslachtsorgaan te ondergaan. De slip geeft dus een desigervagina zonder operatie. Je hebt keuze tussen een string en een gewone slip. 
Saphire
Guest
« Reply #1 on: 15-06-2010, 11:17:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat een gedoe
Ik ga me er niet druk om maken! Heb ik een camel-toe, ok dan heb ik maar een camel-toe. Af en toe zal je ook wel eens een harde tepel door mijn outfit zien. Vrouwen hebben tepels en vrouwen hebben poenie.
Araceli
Guest
« Reply #2 on: 15-06-2010, 11:21:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Pffff, ik doe liever die broek niet aan als ik zie dat ik een camel toe heb. Ik vind het afschuwelijk! Gelukkig heb ik daar geen last van. Mijn schaamlippen zijn gewoon normaal. Ik merk dat dit bij bepaalde lichaamsbouw vaker voorkomt, bij franse vrouwen bijvoorbeel. Of bij dikke vrouwen met strakke broeken.
en nee,ik kijk nie weg
Guest
« Reply #3 on: 15-06-2010, 11:21:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat een gedoe
Ik ga me er niet druk om maken! Heb ik een camel-toe, ok dan heb ik maar een camel-toe. Af en toe zal je ook wel eens een harde tepel door mijn outfit zien. Vrouwen hebben tepels en vrouwen hebben poenie.
Dit is voor de laatste zin! Maar wij hoeven dat NIET te zien toch? Getverrrrr
Happy Girl
MamjoRuler

Mambini Lobi: +146/-8

Denk niet na, doe gewoon!

« Reply #4 on: 15-06-2010, 11:47:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gewoon iets niet aandoen als je een cameltoe hebt? Volgens mij is het meer een kwestie van slecht zittende/te strakke kleding dan iets anders  huh
vet
Guest
« Reply #5 on: 15-06-2010, 13:08:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit is voor de laatste zin! Maar wij hoeven dat NIET te zien toch? Getverrrrr

Ik hou wel van dikke schaamlippen. Dus niet verbergen.
opinionated
Guest
« Reply #6 on: 15-06-2010, 15:24:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik hb gehoord dat mannen het juis geil vinden,tenminste de suri mannen.is dat waar? cheesy
coweda
I have no special talents. I am only passionately curious.
MamjoDon

Mambini Lobi: +466/-67

If you follow, you will never lead.

« Reply #7 on: 15-06-2010, 15:30:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De trend van de strakke skinny jeans en de leggings maakt dat hun broek bij veel vrouwen niet goed zit, waardoor bij velen hun schaamlippen door hun kledij te zien zijn. Een nieuwe slip, ontwikkeld door een Amerikaans bedrijf, moet deze 'camel toe' voorkomen.

Zomaar deng mang e lul. Boelers jonge.  smiley

A man cannot directly choose his circumstances, but he can choose his thoughts, and so indirectly, yet surely, shape his circumstances.
nou zeg!
Guest
« Reply #8 on: 15-06-2010, 15:34:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het zit toch gewoon ook helemaal niet lekker, zo'n broek die in je poentje kruipt.
Het gaat mij er helemaal niet om of anderen misschien kunnen zien wat ik  'in huis' heb, maar ik draag wel graag strakke broeken die geen ongemak geven. Dus ja! Ik wil wel zulke slips.
warang lati
Guest
« Reply #9 on: 15-06-2010, 15:52:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik hb gehoord dat mannen het juis geil vinden,tenminste de suri mannen.is dat waar? cheesy
ja dat is waar ,het begint zwaar te kloppen bij mij .
reply 6 en 9
Guest
« Reply #10 on: 15-06-2010, 16:20:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

surinamers vinden alles geil
gr
Guest
« Reply #11 on: 15-06-2010, 16:24:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

surinamers vinden alles geil
NL stagiaires vinden alles geil
droog
Guest
« Reply #12 on: 15-06-2010, 16:34:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

NL stagiaires vinden alles geil

Zo droog

sta jij?
Chanie
Guest
« Reply #13 on: 15-06-2010, 17:40:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

alle Surinaamse mannen vinden dit soort dingen geil. vertel me wat zij niet geil vinden? ja een verbintenis aangaan!
coweda
I have no special talents. I am only passionately curious.
MamjoDon

Mambini Lobi: +466/-67

If you follow, you will never lead.

« Reply #14 on: 15-06-2010, 18:02:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Aan alles is er een grens tok.  smiley

A man cannot directly choose his circumstances, but he can choose his thoughts, and so indirectly, yet surely, shape his circumstances.
Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: