|
Guest
Guest
|
 |
« on: 25-02-2005, 13:13:17 - GMT-1 » |
|
Dames en heren.
Stel je hebt iemand leren kennen en jullie neuken met condoom. de relatie word steeds serieuzer en jullie zijn officieel een koppel. Wanneer denk je dat het save is om het condoom achterwege te laten? Hoeveel maanden, weken, dagen? jaren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lily
|
 |
« Reply #1 on: 25-02-2005, 13:15:04 - GMT-1 » |
|
Dames en heren.
Stel je hebt iemand leren kennen en jullie neuken met condoom. de relatie word steeds serieuzer en jullie zijn officieel een koppel. Wanneer denk je dat het save is om het condoom achterwege te laten? Hoeveel maanden, weken, dagen? jaren? volgens mij 6mnd na je eerste test
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
borislover
MamJoraan

Mambini Lobi: +0/-0
|
 |
« Reply #2 on: 25-02-2005, 13:15:56 - GMT-1 » |
|
Dames en heren.
Stel je hebt iemand leren kennen en jullie neuken met condoom. de relatie word steeds serieuzer en jullie zijn officieel een koppel. Wanneer denk je dat het save is om het condoom achterwege te laten? Hoeveel maanden, weken, dagen? jaren? wat dacht je van allebei een test afnemen op soa en hiv en als dat goed is neuk je erop los met hem zonder condoom. dan moet het alleen ge :kiss: en player zijn of een flierenfluiter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 25-02-2005, 13:17:07 - GMT-1 » |
|
Eerst jullie beiden laten testen op Soas en Aids!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 25-02-2005, 13:18:07 - GMT-1 » |
|
Dames en heren.
Stel je hebt iemand leren kennen en jullie neuken met condoom. de relatie word steeds serieuzer en jullie zijn officieel een koppel. Wanneer denk je dat het save is om het condoom achterwege te laten? Hoeveel maanden, weken, dagen? jaren? wat dacht je van allebei een test afnemen op soa en hiv en als dat goed is neuk je erop los met hem zonder condoom. dan moet het alleen ge :kiss: en player zijn of een flierenfluiter. Je handtekening hindert. Kan het niet kleiner?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lily
|
 |
« Reply #5 on: 25-02-2005, 13:18:16 - GMT-1 » |
|
Dames en heren.
Stel je hebt iemand leren kennen en jullie neuken met condoom. de relatie word steeds serieuzer en jullie zijn officieel een koppel. Wanneer denk je dat het save is om het condoom achterwege te laten? Hoeveel maanden, weken, dagen? jaren? volgens mij 6mnd na je eerste test dus na 6mnd weer laten testen en dan ben je volgens mij safe!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roomtoetje
|
 |
« Reply #6 on: 25-02-2005, 13:26:03 - GMT-1 » |
|
Dames en heren.
Stel je hebt iemand leren kennen en jullie neuken met condoom. de relatie word steeds serieuzer en jullie zijn officieel een koppel. Wanneer denk je dat het save is om het condoom achterwege te laten? Hoeveel maanden, weken, dagen? jaren? volgens mij 6mnd na je eerste test dus na 6mnd weer laten testen en dan ben je volgens mij safe! :i-agree: Maar wie doet dat nou echt? Ik moet toegeven dat ik gewoon gestopt ben zonder te testen. Dom, maar ik stond er eerlijk gezegd niet bij stil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lily
|
 |
« Reply #7 on: 25-02-2005, 13:30:18 - GMT-1 » |
|
Dames en heren.
Stel je hebt iemand leren kennen en jullie neuken met condoom. de relatie word steeds serieuzer en jullie zijn officieel een koppel. Wanneer denk je dat het save is om het condoom achterwege te laten? Hoeveel maanden, weken, dagen? jaren? volgens mij 6mnd na je eerste test dus na 6mnd weer laten testen en dan ben je volgens mij safe! :i-agree: Maar wie doet dat nou echt? Ik moet toegeven dat ik gewoon gestopt ben zonder te testen. Dom, maar ik stond er eerlijk gezegd niet bij stil. :nono: roomtoetje! maar jullie kunnen je nu nog laten testen! dan weet je teminste zeker dat je niks hebt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CONNIE-CONNIE
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 25-02-2005, 13:31:02 - GMT-1 » |
|
Dames en heren.
Stel je hebt iemand leren kennen en jullie neuken met condoom. de relatie word steeds serieuzer en jullie zijn officieel een koppel. Wanneer denk je dat het save is om het condoom achterwege te laten? Hoeveel maanden, weken, dagen? jaren? WAT DENK JE ERVAN DAT VOOR JIJ JE KA POENIE PIERT EERST VAN JULLIE BIJDE EEN TEST TE DOEN ,DAN ZIJN DE DAGEN WEKEN EN MAANDEN NIET RELEVANT TOCH?    MAAR FA JOE SIE KRASSIE DE NA JOE EDE ..............IE NABI TENG JOE SL....................... JO.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_MG_ Joker
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 25-02-2005, 13:41:51 - GMT-1 » |
|
Het is nooit safe. Want strax hoor je "Ik ben zwanger en ik haal t niet weg!" Dan ben je voor je leven genaaid en dan zal iedereen zeggen 'je moet je verantwoordelijkheid nemen' al heeft je stem totaal geen invloed op de beslissing als ze zwanger is geraakt....mede daarom is het eigenlijk nooit veilig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roomtoetje
|
 |
« Reply #10 on: 25-02-2005, 13:43:51 - GMT-1 » |
|
Dames en heren.
Stel je hebt iemand leren kennen en jullie neuken met condoom. de relatie word steeds serieuzer en jullie zijn officieel een koppel. Wanneer denk je dat het save is om het condoom achterwege te laten? Hoeveel maanden, weken, dagen? jaren? volgens mij 6mnd na je eerste test dus na 6mnd weer laten testen en dan ben je volgens mij safe! :i-agree: Maar wie doet dat nou echt? Ik moet toegeven dat ik gewoon gestopt ben zonder te testen. Dom, maar ik stond er eerlijk gezegd niet bij stil. :nono: roomtoetje! maar jullie kunnen je nu nog laten testen! dan weet je teminste zeker dat je niks hebt. We zijn nu al een flink aantal jaren bij elkaar en allebei vorig jaar zijn we allebei binnenstebuiten gekeerd bij een aantal onderzoeken. God zij dank zijn we gezond. Maar ik wil mensen toch op het hart drukken zich eerst te laten testen voor ze de condooms weggooien. Soms kan er een andere ziekte sluimeren, herpes of clamdya etc. Je ziet niets, ruikt niets, maar het is. Wees zuinig op je leven en doe die test. Mijn man en ik hebben geluk gehad, neem ons niet als voorbeeld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lily
|
 |
« Reply #11 on: 25-02-2005, 13:43:56 - GMT-1 » |
|
Het is nooit safe. Want strax hoor je "Ik ben zwanger en ik haal t niet weg!" Dan ben je voor je leven genaaid en dan zal iedereen zeggen 'je moet je verantwoordelijkheid nemen' al heeft je stem totaal geen invloed op de beslissing als ze zwanger is geraakt....mede daarom is het eigenlijk nooit veilig. joker!!! topicstarter heeft het volgens mij over geslachtziektes.  jij met je zwangerschap frustraties
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_MG_ Joker
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 25-02-2005, 13:48:54 - GMT-1 » |
|
Het is nooit safe. Want strax hoor je "Ik ben zwanger en ik haal t niet weg!" Dan ben je voor je leven genaaid en dan zal iedereen zeggen 'je moet je verantwoordelijkheid nemen' al heeft je stem totaal geen invloed op de beslissing als ze zwanger is geraakt....mede daarom is het eigenlijk nooit veilig. joker!!! topicstarter heeft het volgens mij over geslachtziektes.  jij met je zwangerschap frustraties Heheh ja dat weet ik en je hebt gelijk ik heb inderdaad zwangerschapfrustraties....ik ben bang voor die mededeling: "Ik ben zwanger"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ze
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 25-02-2005, 13:48:55 - GMT-1 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lily
|
 |
« Reply #14 on: 25-02-2005, 13:52:26 - GMT-1 » |
|
Het is nooit safe. Want strax hoor je "Ik ben zwanger en ik haal t niet weg!" Dan ben je voor je leven genaaid en dan zal iedereen zeggen 'je moet je verantwoordelijkheid nemen' al heeft je stem totaal geen invloed op de beslissing als ze zwanger is geraakt....mede daarom is het eigenlijk nooit veilig. joker!!! topicstarter heeft het volgens mij over geslachtziektes.  jij met je zwangerschap frustraties Heheh ja dat weet ik en je hebt gelijk ik heb inderdaad zwangerschapfrustraties....ik ben bang voor die mededeling: "Ik ben zwanger" dan moet je condooms gebruiken,ookal ga je al jaren met een vrouw! de verantwoordelijkheid ligt ook bij jezelf,en vrouwen kun je nou eenmaal niet vertrouwen  ookal zeg ik het zelf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|