+  Mamjo Forum
|-+  Sex» Sex tori's» Waarom haten vrouwen elkaar zo?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Waarom haten vrouwen elkaar zo?  (Read 167 times)
Nathalie Doelen
Guest
« on: 27-05-2005, 16:23:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom haten vrouwen elkaar zo ?
Waarom spelen vrouwen voor bi en lesbi (internet hype) terwijl ze A-seksueel zijn (zij nooit mensen ontmoeten!
Laatstaan durven te bellen!? Zodra ze geïnteresseerd zijn, je hun aanbiedt om te bellen dan willen ze liever een spel spelen via de cam of msn (hoe creeer je anders oppervlakkigheid>!), persoonlijk kontakt is niet gewenst vanwege de faalangsten en saaie belevingswereldje van persoon in kwestie ?! Bellen is te duur en Te persoonlijk! (Vroeger was het 'De Scannerverhaal')
Werk van een Faker: zo onpersoonlijk mogelijk te werk gaan:
liever msn en cam dan bellen, bellen is afgeraden omdat je achter alle waarheden en saaiheden achterkomt in 2 minuten tijd!
Waarom zou je in godsnaam saai leven? Als je dood bent heb je daar meer als tijd genoeg voor!!!

Een mobiele telefoon is om ermee te spelen, niet om te bellen volgens deze foute vrouwen die alleen maar willen faken, jarenlang!
Voor deze fakers, ook in 2005: GEEN SEX!
(Vindt, en gij zult meer zoeken.)
Mooie medium, maar wat doen foute vrouwen ermee? FAKEN!

Waarom leven vrouwen hun hele leven met haat (vroeger jegens de vrouw, nieuwe hobby van de vrouw: extreme mannenhaat?) en geven ze dagelijks nog steeds de vrouw pschychologisch een harde klap in het gezicht? Waarom kiezen vrouwen een manwijf en gebruiken ze mannel.kunstof als je een hekel aan mannen hebt? Waarom zijn vrouwen zo vies en wassen hun geslachtsdelen nooit? Waarom kunnen vrouwen niet koken, waarom doen ze babies kwaad? Waarom zijn ze zo nutteloos voor de mensheid? Waarom maken vrouwen eindeloos profielen en fake advertenties en komen ze nooit terzake ?
Wat heeft de vrouw te bieden Huh
Kun je vriendschap en lol hebben met vrouwen ?
Waarom isoleren vrouwen zich van de mensheid ?
Kunnen vrouwen liefde geven en ontvangen ?

Vrouwen zijn zo ontzettend verlegen dat ze meteen een naaktfoto met hun benen wijd plaatsen voor iedereen, waarvoor..? als je toch nooit mensen ontmoet (sommige fantaseren liever over sex)? Waarom geilen vrouwen op een geplukte foto van het net en hebben ze alleen sex met hun beeldscherm i.p.v. met een echt mens ?
Waarom leven vrouwen oppervlakkig, waarom denken vrouwen alleen aan hun zelf, waarom zijn vrouwen zo geobsedeerd op sex (tekortkomingen vanwege mensenangst en de hygiëneprobleem bij hetzelfde geslacht?) ? Vanwaar de mannen-/mensenhaat, is dat de basispraat van wanhopige gefrustreerde foute vrouwen ? De meeste vrouwen in NL hebben nog nooit samengewoond met een man, maar als het ook zo zou zijn dan is er geen reden tot haat jegens mensen die je niet kent!

Wat heeft het fantaseren over .. en mannenhaat met elkaar gemeen ?!

Ik zoek normale hetero vriendinnen die wel normaal gezond denkend zijn en wel in vriendschap geloven. Ik ben een leuke lieve recht-door-zee Hollandse meid, 25 jaar met de hart op de juiste plek. Je kunt afspreken met mij en een echte vriendschap onderhouden.
Mijn interesses: hindoestaanse cultuur, hindoestaanse keuken, hindoestaanse prins.
Mail me als je een echte vrouw bent. Ik heb mijn grote twijfels als echte vrouwen nog bestaan. Tot ziens in het echte leven, Nathalie Doelen (Niet Te Breken)!!!

PS> Mannen-/Mensenhaat komt voort uit pure frustraties en egoisme: bij het niet in vervulling gaan van diverse wensen.. een ander geslacht of ras zwart maken (uitschakelen!) om zelf populariteit te winnen om meer kansen te creeeren voor eigen soort! Dat je fantasiën hebt, betekent niet dat je HAAT moet verkondigen jegens Godskinderen!

PS> deze Wanhopige Foute Vrouwen beseffen niet hoe het voelt om gehaat te worden, hoe zouden deze groep onkruid zich voelen als mannen een hetze vol haat zou opzetten jegens vrouwen? Zou je het fijn en lekker vinden om zelf gehaat te worden??

PS> Foute Vrouwen die jaren in illusies leefden vinden dat ik hun imperium van leugens kom verstoren en het hele kaartenhuis in elkaar heb laten storten, jammer voor je, de waarheid is nou eenmaal HARD!

(mijn vragen beantwoorden is de GROTE NEKSLAG)  
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: