Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wat als vader van je kind zielig loopt te doen?  (Read 658 times)
Nona
MamjoDon

Mambini Lobi: +97/-138

« Reply #15 on: 25-06-2005, 05:53:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe die gozer aan zijn doeks komt is zijn pakkie an,
maar hij moet die shit/werk niet bij zijn kind brengen.  

Brave from the Cradle to the Grave
Guest
Guest
« Reply #16 on: 26-06-2005, 02:23:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de biologische vader van mijn dochter was er alleen de eerste 4 mnd daarna heb ik hem gezegt hij moet ergens anders gaan wonen want hij verkocht ook drugs en het drugs was ook in mijn huis ik heb hem meerder malen gezegt dat ik dat niet wil en de junkies kwamen zefs aan mijn deur ook midden in de nacht en hij heeft meerdere malen gezegt hij hoef niet voor haar te zorgen want ze draagt niet zijn naam ik hoorde weer van hem toen ze net een jaar was en toen was het voor mij ook afgelopen je kan niet vader spelen als het jou uitkomt dat denken veel mannen wel maar jij als moeder moet maar iets uitleggen als hij het weer af laat weten dus ben ik er ook meegestopt en dat maakt jou geen slechte moeder je beschermd je kind voor nog een teleurstelling en ze heef nu ook een vader al is het geen biologische
 `WEER EEN LAFFE KLOOTZAK, OPROTTEN VAN MAMJO MET JE GOED BEDOELDE ADVIES, WIJ SU VROUWEN STAAN ONZE VROUWTJE WEL (MANNETJE). :smilefinger:  
Be Real
MamjoRuler

Mambini Lobi: +5/-0

« Reply #17 on: 05-07-2005, 23:57:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb even een vraagje voor de alleenstaande moeders! Wat doe je als je hoort dat de (zogenaamde) vader van je kind zielig loopt te doen, ik mag hem niet zien enzv. enzv. terwijl jij 2 jaar lang achter hem aan hebt gezeten met kom naar je kind kijken! Ik heb die man nooit maar dan ook nooit om geld gevraagd, alleen zijn intressen in zijn zoon, hij wou niet luisteren. Nu dat ik er een punt achter heb gezet wil hij wel, en dan zeg ik nee (ook omdat hij met drugs bezig is enzv.) en dan speelt hij nu bij zijn familie het slachtoffer! Wat moet je hier nou mee??? Want ik ben nu de slechte, terwijl ik het voor me kind echt hebt geprobeerd goed te blijven met hem en zijn familie, maar opgegeven moment was het genoeg. Veel verdriet, stress en mijn kind is daar ook de dupe van. Welke moeders herkennen dit en hoe handel je in zo'n situatie, ik probeer rustig te blijven maar het maakt me zo kwaad! En die drugs dingen die hij nu doet, deed hij eerst niet, dat doet hij pas! Vindt je het gek dat ik je niet in me huis wil hebben, heeft nog het lef om te vragen of ik vriendinnen heb die wat voor hem wil doen, in mijn eigen f@%king huis!!! Ben ik echt zo slecht?

je hebt tijd om je nog druk te maken om die kill???

ahum
Guest
« Reply #18 on: 08-07-2005, 14:55:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Sad
Jij bent slecht ja.A drugsmonie be djie joe boeng libie.En nu twee jaar later je ka.Je bent gewoon vervangen zoals dat heet. :ah: [/quote]
 topicstarter
trek je niets aan van deze achterlijke uitspraak
duidelijk iemand die geen kaas heeft gegeten van je topic

zelf heb ik geen kids dus die ervaring heb ik niet persoonlijk
wel zie ik veel om me heen gebeuren waaronder ook het verhaal wat jij vertelt hebt
je hebt hem alle kansen gegeven
en het zijn maar krokodillen tranen die hij nu huilt
hou voet bij stuk
en neem de juiste beslissing voor je kind en voor jezelf
ik vind dat je goed bezig bent
lap die smeekbedes van hem en zijn familie aan je laars
en vooral omdat hij met die shit bezig is
straks komt hij jou spullen stelen om zo in zijn slechte drugsgewoonten te kunnen voor zien
en ook die uitspraak van hem of jij vriendinnen hebt die hem willen helpen
ik begrijp niet goed waarmee jou vriendinnen hem moeten helpen maar dat doet niet ter zake
het is gewoon een LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jij weet wat goed is voor je kind en jezelf
houden zo
laat hem buiten de deur
als je kind wat ouder is (18 jaar) en die wil de vader opzoeken dan is het groot en verstandig genoeg om die beslissing zelf te nemen
voor nu moet jij de beslissing nemen
klaar punt uit
libie a LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en je bent zeker niet slecht

ahum
Guest
« Reply #19 on: 08-07-2005, 15:04:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wist je dat kans groter is dat  een kind die op groeit met beide ouders aan zijn of haar zijde beter in het leven komt te staan
just stupid statistics
heb mijn vader tot mijn 5e of 6e in huis gehad en daarna niet meer
nou, ik had gehoop dat hij noooooooooooooooiiiiiiiiiiitt t in huis was geweest
alleen maar ellende en verdriet
ben nu 34 en ik sta heel goed in het leven
meer dan goed zelfs!!!!!!!!!!!
dus die shit van kids met beide ouders staan later beter in het leven; f@%ck that shitttttttt

en topic starter heeft gelijk
je kan geen vader zijn waneer het je uitkomt
daar is geen discussie over mogelijk!!!!!!!!!!!
en drugs hou je buiten de deur
geen discussie over mogelijk

meid doe je ding

Guest
Guest
« Reply #20 on: 05-10-2005, 09:23:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ook ik heb ervaring met de vaders van mn kinderen de een ging aan de heroine en de ander aan de coke pfff

alle drugs is foute boel in de omgeveing van je kind..
ik heb ook jaren mn best gedaan zodat mn kids evengoed hun pap nog konden zien..geld kreeg ik niet..maar ging mij om de kids..maar net wat jij zei meissie EENS HOUDT T OP EN KIES VOOR JE KIND!!
want je helpt je kinderen er niet mee om met een pappie om te gaan die onder invloed is...

Guest
Guest
« Reply #21 on: 05-10-2005, 13:58:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mijn ex doet ook zielig bij iedereen die het wil horen. Maar hij verteld er niet bij hoe ik al die jaren geprobeerd heb het contact tussen hem en de kinderen in stand te houden ondanks hij me uitmaakte voor alles wat vies en vuil is en me ieder vrij moment dat de kinderen niet bij hem waren mij bedreigdde. Maar toen meneer op een gegeven moment na 1,5 jaar zijn dreigement naar mij en mijn kinderen waar gemaakt had was voor mij de maat vol. Nu dreigt meneer met advocaten en rechtzaken. die ma pangpang
marscha
MamjoRuler

Mambini Lobi: +8/-7

« Reply #22 on: 05-10-2005, 14:13:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wist je dat kans groter is dat  een kind die op groeit met beide ouders aan zijn of haar zijde beter in het leven komt te staan
just stupid statistics
heb mijn vader tot mijn 5e of 6e in huis gehad en daarna niet meer
nou, ik had gehoop dat hij noooooooooooooooiiiiiiiiiiitt t in huis was geweest
alleen maar ellende en verdriet
ben nu 34 en ik sta heel goed in het leven
meer dan goed zelfs!!!!!!!!!!!
dus die shit van kids met beide ouders staan later beter in het leven; f@%ck that shitttttttt

en topic starter heeft gelijk
je kan geen vader zijn waneer het je uitkomt
daar is geen discussie over mogelijk!!!!!!!!!!!
en drugs hou je buiten de deur
geen discussie over mogelijk

meid doe je ding
Mang!!

Lik mijn reet zegt mijn hoofd
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: