+  Mamjo Forum
|-+  Sex» Sex tori's» Ben ik nu ontmaagd?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Ben ik nu ontmaagd?  (Read 1636 times)
kreeft
Guest
« on: 29-06-2005, 12:19:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik was gisteren met mijn vriend die ik nu al een tijdje ken.......gisteren lagen we voor het eerst met elkaar in bed en zijn toen uit de kleren gegaan...........Hij heeft mij flink verwend enzo........maar we hebben niet   geballd.....omdat ik dat nog niet wilde doen en hij vond het geen probleem....!!!!!!!! Toen we aangekleed waren enz ging ik naar t toilet en ik was aan het bloeden.......!!!!!

Ik weet nu niet of ik heb gebloed doordat hij mij heeft gevingerd....kan iemand mij misschien vertellen waar het aan ligt :please:  
lily
MamjoDon

Mambini Lobi: +60/-116

« Reply #1 on: 29-06-2005, 13:42:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik was gisteren met mijn vriend die ik nu al een tijdje ken.......gisteren lagen we voor het eerst met elkaar in bed en zijn toen uit de kleren gegaan...........Hij heeft mij flink verwend enzo........maar we hebben niet   geballd.....omdat ik dat nog niet wilde doen en hij vond het geen probleem....!!!!!!!! Toen we aangekleed waren enz ging ik naar t toilet en ik was aan het bloeden.......!!!!!

Ik weet nu niet of ik heb gebloed doordat hij mij heeft gevingerd....kan iemand mij misschien vertellen waar het aan ligt :please:
hij heeft je met zijn vinger ontmaagd!

in ieder geval is je vlies gescheurd.
kreeft
Guest
« Reply #2 on: 29-06-2005, 14:05:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

bedankt voor je reactie....kheb nooit geweten dat je door een vinger ontmaagd kon worden.......
Guest
Guest
« Reply #3 on: 29-06-2005, 15:18:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

bedankt voor je reactie....kheb nooit geweten dat je door een vinger ontmaagd kon worden.......
Als het met die vinger al zo lekker was, kan je nagaan hoe het met een lul zal zijn. Laat hem wel een condoom om doen. Cheesy  
Guest
Guest
« Reply #4 on: 29-06-2005, 15:56:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jeetje voelde je geen pijn
MagnuM
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #5 on: 29-06-2005, 21:36:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

tuurlijk wordt je niet ontmaagd door een vinger, sjeetje...

m.a.w nee je bent niet ontmaagd Smiley
foxylady
MamjoRuler

Mambini Lobi: +3/-0

« Reply #6 on: 30-06-2005, 00:35:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

tuurlijk wordt je niet ontmaagd door een vinger, sjeetje...

m.a.w nee je bent niet ontmaagd Smiley
Je kan wel ontmaagd worden door een vinger. Haar maagdenvlies is gescheurd door het vingeren dan ben je toch geen maagd meer.

Ze heeft gewoon nog nooit een jongen genaaid, maar maagd is ze niet meer.

Donna
MamjoRuler

Mambini Lobi: +122/-3

« Reply #7 on: 30-06-2005, 20:06:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wanneer wordt je ontmaagd?

Officieel wordt je ontmaagd als je voor de eerste keer vrijt met een jongen.

Meidtie, no spang je bent gewoon nog maagd, hoor,

lees onderstaande!!!!!
http://www.aboutyou.nl/nl_NL/older/article...l2ontmaagd.html

Sommige meisjes denken dat ze worden ontmaagd doordat ze tampons gebruiken. Officieel is een meisje pas ontmaagd als een jongen voor het eerst met zijn penis in de vagina van een meisje is geweest. Als een jongen voor de eerste keer met een meisje vrijt heet dat anders. Dat heet officieel ontknaping, maar vaak gebruikt men ook wel gewoon ontmaagding.

Als je paardrijdt of turnt kan het wellicht zijn dat je maagdenvlies al een beetje is opgerekt, maar ontmaagd ben je dus niet. Officieel dus ook niet als een jongen met zijn vingers in je is geweest of als je bij de dokter een onderzoek hebt gehad. Wil je meer weten over wat het maagdenvlies precies is, lees dan de andere vragen in het tabblad seksualiteit in het onderwerp maagdenvlies eens.  

Yesterday is History, Today a Gift, Tomorrow a Mistery
Guest
Guest
« Reply #8 on: 06-07-2005, 00:19:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

er is een verschil tussen ontmaagd zijn en het breken van je maagden vlies

het breken van je maagdenvlies betekent dus niet dat je bent ontmaagd... duur turnen, tampon of een vinger kan het zijn dat je maagdenvlies breekt...

maar je bent pas ontmaagd als er penetratie plaats vind d.m.v een penis
Gyver Inc
Mambini
*

« Reply #9 on: 06-07-2005, 21:58:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik weet was is gebeurd.
hij heeft j genaait ma jij dacht dat het zijn vinger was.
hahahahaha :lovekiss:  :nono:
 :gunb:  :evil2:  
Guest
Guest
« Reply #10 on: 08-07-2005, 22:35:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik weet was is gebeurd.
hij heeft j genaait ma jij dacht dat het zijn vinger was.
hahahahaha :lovekiss:  :nono:
 :gunb:  :evil2:

Die conclusie trek jij zeker aan de hand van jou ervaring (meerdere zal je er waarschijnlijk niet hebben)

:an:  
Hendrik-jan Klaassen
Guest
« Reply #11 on: 08-07-2005, 22:36:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

reactie boven = van mij
Freak-a-Leak
MamJoraan

« Reply #12 on: 09-07-2005, 16:16:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vind het gek dat sommige mensen nog steeds denken dat je bent ontmaagd als je maagdenvlies is gescheurd,al kan dat om meerder redenen zijn gebeurd.
tjah
Guest
« Reply #13 on: 08-03-2010, 01:21:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hij heeft je met zijn vinger ontmaagd!

in ieder geval is je vlies gescheurd.

daar hebben ze iets voor in de winkel..........

............tampon?
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: