Ik was gisteren met mijn vriend die ik nu al een tijdje ken.......gisteren lagen we voor het eerst met elkaar in bed en zijn toen uit de kleren gegaan...........Hij heeft mij flink verwend enzo........maar we hebben niet geballd.....omdat ik dat nog niet wilde doen en hij vond het geen probleem....!!!!!!!! Toen we aangekleed waren enz ging ik naar t toilet en ik was aan het bloeden.......!!!!!
Ik weet nu niet of ik heb gebloed doordat hij mij heeft gevingerd....kan iemand mij misschien vertellen waar het aan ligt :please:
Wanneer wordt je ontmaagd?
Officieel wordt je ontmaagd als je voor de eerste keer vrijt met een jongen.
Meidtie, no spang je bent gewoon nog maagd, hoor,
lees onderstaande!!!!!
http://www.aboutyou.nl/nl_NL/older/article...l2ontmaagd.htmlSommige meisjes denken dat ze worden ontmaagd doordat ze tampons gebruiken. Officieel is een meisje pas ontmaagd als een jongen voor het eerst met zijn penis in de vagina van een meisje is geweest. Als een jongen voor de eerste keer met een meisje vrijt heet dat anders. Dat heet officieel ontknaping, maar vaak gebruikt men ook wel gewoon ontmaagding.
Als je paardrijdt of turnt kan het wellicht zijn dat je maagdenvlies al een beetje is opgerekt, maar ontmaagd ben je dus niet. Officieel dus ook niet als een jongen met zijn vingers in je is geweest of als je bij de dokter een onderzoek hebt gehad. Wil je meer weten over wat het maagdenvlies precies is, lees dan de andere vragen in het tabblad seksualiteit in het onderwerp maagdenvlies eens.