Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: de moderatie ban 1 ip adres voor de rust op mamjo  (Read 454 times)
ze heeft gelyk
Guest
« Reply #15 on: 12-08-2018, 15:37:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dan zijn jullie gelijkgestelden

ga weg van de internet  !!!
ze heeft gelyk
Guest
« Reply #16 on: 12-08-2018, 15:40:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

no gwenti !!!!!!!!! nieks gewend  !!!!!!!!!!!    willen vechten  met  mensen !!!!!!!!   die je niet ken !!!!!!!!!!  jaroelsoe sma  !!!!!!!!!
Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #17 on: 12-08-2018, 16:32:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kawlo MPP Vianen,

Lezen is ook een vak, toch lelijk oplichtend, liegend, snuffelend varken aan poesjes met je neptieten en deurmat haren.

Heb ik gezegd dat ik thans woon in Amstelveen.  Nee alleen geboren en getogen.

Ik bestond al voordat jij ooit het daglicht had gezien ergens op de vuilnisbelt in Suriname waar die moeder en vader van je woonde en werkten.

En net zoals als jouw kind een bastaard kind is, ben jij dat ook van die zwervers van ouders van jouw, want de vuilnisbelt is je huis/werk/begraafplaats.

Je weet niet eens wie de vader is van dat bestaard kind van je, omdat je te veel uit gelebbbert bent door de vele vuilnismannen met wie je het deed en nog doet om in je onderhoud te voorzien.

Vergeet je scheld kanon met kogels, ziektes en heel de ratterplan niet aan te zetten.. Klote hoer.

En men moet jou geloven wat je hier uitkraamt?
@ correctie
Guest
« Reply #18 on: 12-08-2018, 19:08:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee, dat doe ik. Signa is een varken maar ik vind het te ver gaan met die foto's van kinderen en die dwangneuroot die achter signa aanzit is net zo irritant.

Nu als je haar een varken vind zoals je zelf zegt blokkeer dat ip adres en vele zullen blij zijn.

In elk topic waar deze persoon komt is het een scheld partij.

Mooie reclame voor mamjo

Mamjo is mamjo niet meer zoals het vroeger was.
Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #19 on: 12-08-2018, 19:28:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nu als je haar een varken vind zoals je zelf zegt blokkeer dat ip adres en vele zullen blij zijn.

In elk topic waar deze persoon komt is het een scheld partij.

Mooie reclame voor mamjo

Mamjo is mamjo niet meer zoals het vroeger was.

Gelukkig is het archief van tot lang geleden openbaar  en KAN IEDEREEN ZIEN WAT MAMJO ALTIJD AL IS GEWEEST EN DAT 1 PERSOON NOOIT HIER DE NORM HEEFT BEPAALD.

JE BENT EEN SMERIG VARKEN JIJ JA EN IK DUS NIET.

WELKE VARKENACHTIGHEID ZOU IK VOLGENS WIE DAN OOK HEBBEN, JULLIE ZIJN DE VARKENS DIE ALS VARKENS LEVEN EN IN VUIL.LIGGEN EN ERIN ROLLEN ELKE FUCKING DAG.

JULLIE LEVEN ALS  DIEREN EN HEBBEN DE MINDSET VAN ONGEDIERTE EN DAARMEE PROBEREN JULLIE ANDEREN ZOALS IK TE BENADEREN EN ERIN MEE TE KRIJGEN.

MAAR IK PAS

GA ME ALTIJD AFZETTEN TEGEN JULLIE VUNZIGHEID EN JULLIE SMERIGHEID  EN BEN BLIJ DAT ALLES TOT VOOR EEUWIG IN HET DIGITALE GEHEUGEN VAN DE WERELD STAAT

MAMJO WAS ALTIJD.AL RIOOL EN ZEKER DIT ONDERDEEL ARKI NOH WAS ALTIJD HET ERGSTE VAN HET ERGSTE.

NIEMAND REKENT MIJ SHIT AAN.  WIE DENK JE DAT IK BEN, EEN DOM WIJF DAT ZICH ALLE GOEDKOPE PRAAT LAAT AANLEUNEN ZEKER.

JOE MA SEYBIE NAI ORRO.

EN OOK DAT KOMT UIT JULLIE EIGEN KOKER.
 GEEN WOORDEN DIE IK  ZELF  HEB
BEDACHT.

OF GA JE MIJ DAT REGISTER UIT DE SURINAAMSE CULTUUR  OOK TOESCHRIJVEN, ALS HAD IK DAT EIGENHANDIG GEMAAKT.
Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #20 on: 12-08-2018, 19:34:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mooie reclame voor mamjo

GORE VIEZE LEF, JIJ BRUTALE HOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIJ AANDUIDEN ALS HET KWAAD TERWIJL MAMJO AL SINDS MINSTENS TWEE DECENNIA ALS KWALIJK  ANONIEM PLATFORM BERUCHT STAAT.

AL DIE DUIZENDEN TOPICS OVER DE MEEST VARKENACHTIGE DINGEN DIE STINKSURIES IN DE STINKSURIE GEMEENSCHAP DOEN

DAT GA JE NIET OP MIJN CONTO SCHRIJVEN HOOR.
DAAR GA JE MIJ NIET ALS DADER IN AANWIJZEN HOOR.

DINGEN WAAR MIJN OREN VAN KLAPPERDEN ALS IK ZE LAS, DAT STRAATJE PROBEER JE NU SCHOON TE VEGEN EN OP MIJN SCHOUDERS TE LADEN.

JOE KAKAWRO JOE!?Huh?
JOE ZAKA ZAAAKA JOE!!!!!!!!!!!!!!

MIJ IETS IN DE SCHOENEN PROBEREN TE SCHUIVEN, JO MA PIEMA HOND JOE.

MEESTE SPOED GO NJANG DAGGOE PANG PANG.

Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #21 on: 12-08-2018, 19:36:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IK BEN NIEMANDS ONDERGESCHIKTE HIER OF WAAR DAN OOK.

ONTHOU DAT.
Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #22 on: 12-08-2018, 19:40:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en
suries doen niet alleen in real.life de meest achterlike dingen

op doodkist dansen
met hond neuken in openbaar

nee nee nee ze gaan viral op social media, met bewegend beeld van zichzelf

ze gaan op youtube
met menstruatiebloed baden
of hun penis trekken
of hun hele hand in hun anus stoppen

Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #23 on: 12-08-2018, 19:42:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik menstrueer al bijna 8 jaar niet.

Jullie leven met en vreten van varkens.

De kruis van hun slipjes lijkt op een Dali.

soms een Van Gogh in zijn beginjaren toen hij minder felle kleuren mong.

Heel soms Picasso.. je kan gewoon de abstracte figuren erin zien....

in dat broekje.

Van jullie varkens.
Johannee Vermeer
Guest
« Reply #24 on: 12-08-2018, 19:45:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

http://m.worldstarhiphop.com/apple/video.php?v=wshhIL3YLi950QZGn40Z
Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #25 on: 12-08-2018, 20:00:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En jullie kunnen ermee kappen om te doen alsof er iets mis is met het feit dat ik kind heb.

Al die miljoenen vrouwen die kinderen hebben en niemand zwengelt er een discuasie over aan.

Mij proberen jullie een heel geforceerd iets te flikken zogenaamd alsof mijn zwangerschap  iets met wie dan ook te maken had.

Alsof iemand er een cent in heeft moeten stoppen, met tegenzin of zo.

Ik was niet eens in Nederland.
En waar ik wel was heb ik alles zelf betaald, in 1 keer bvb 10 duizend EURO van eigen girorekening gehaald.

Voor uitzet en thuiszorg. Daarnaast alles zelf moeten verantwoorden elke dag tot de dag van vandaag.

Geen enkele stinksuri heeft een blikje Nutrilon voor me hoeven brengen tot medelijden  of dat soort rare fratsen.

Niemand wist zelfs waar we woonden, ik heb ook nadat ik mijn kind kreeg me steeds weer afzijdig gehouden van de massa.

Mensen hadden nooit last van me, alles wat iemand zou doen,  van gras maaien tot taxi rit rijden. WAS KEIHARD BETAALD.

DOOR MIJ.

EN M'N EIGEN ZUUR VERDIENDE CENTEN. De komst van mijn kind is serieus iets waar niemand iets over te sneren heeft.

Hoe lang ik man kende en dat soort ongein. Niets van dat alles is voor de stinksuri relevant.

Belangrijk is dat jullie fuckers leren om met jullie POTEN VAN MENSEN AF TE BLIJVEN EN MET JULLIE POTEN VAN ANDERMANS BROOD AF TE BLIJVEN.

Dat was en is de boodschap.
Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #26 on: 13-08-2018, 00:03:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kijk dit ben ik SIGNA de likkende, oplichtende, liegende, snuffelende naar poesjes en die iedereen voor Kan-Ker Hoer en dergelijk uitscheld VIANEN.

Ik ben gemaakt op een vuilnisbelt door mij moeder en vader, beide vuilnisbewoners en wanneer ik de pijp uit ga zal ik daar ook worden gedumpt

Hobby's zijn Liegen, Bedriegen, Oplichten en mij grootste hobby is poesjes likken

Mijn mooi gebit, net een paardenstal gebit

Mijn mooie en zuivere neus, hier snuffel ik mee opzoek naar een echte lesbo voor een zalige likbeurt

Mijn nieuwe deurmat-kapsel

Dat was het weer tot de volgende keer, en vergeet niet naar mijn nieuwe scheld -kanon te luisteren met  woorden als
Kank-ker, Kogels, Zieke hersenen, Klote Surinamers, Pang pang en dergelijke

Groetjes Surinaams Stink Volk.

Signa E.E. Vianen

@stalker van Vianen.
Guest
« Reply #27 on: 13-08-2018, 00:05:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je zit weer als een mars stront te posten onder andermans naam. Jij bent geen SIGNA.
Guest
« Reply #28 on: 13-08-2018, 00:06:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie kreperen van gekte maar aan mijn naam komen jullie niet.

Ga jij maar eens leren wat internet is.
We leven niet onder 1 dak, we zijn op geen enkele manier aan elkaar gekoppeld.

Stinksurinamers hebben geen grensgevoel, zien iets en willen meteen voor zichzelf claimen.

Mijn energie is NIET van jullie.
Ik kan hier de hele dag schrijven, de agenda bepaal ik.

Je zuigt me niet leeg succubus. Je laaft je nergens aan.
Je krijgt een placebo.

Levensgenieter
Guest
« Reply #29 on: 13-08-2018, 01:05:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als ik zin hèb om te lachen kom ik op mamjo.er is een persoon dat ieder topic aan haar gerichte voelt en overal in hapt.get a life.
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: