Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Dit is de Hoer die alle topics laat verdwijnen die over het varken gaan.  (Read 334 times)
Signa Vianen De Hoer
Guest
« on: 12-08-2018, 12:26:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kijk dit ben ik SIGNA de likkende, oplichtende, liegende, snuffelende naar poesjes en die iedereen voor Kan-Ker Hoer en dergelijk uitscheld VIANEN.

Ik ben gemaakt op een vuilnisbelt door mij moeder en vader, beide vuilnisbewoners en wanneer ik de pijp uit ga zal ik daar ook worden gedumpt

Hobby's zijn Liegen, Bedriegen, Oplichten en mij grootste hobby is poesjes likken

Mijn mooi gebit, net een paardenstal gebit

Mijn mooie en zuivere neus, hier snuffel ik mee opzoek naar een echte lesbo voor een zalige likbeurt

Mijn nieuwe deurmat-kapsel

Dat was het weer tot de volgende keer, en vergeet niet naar mijn nieuwe scheld -kanon te luisteren met  woorden als
Kank-ker, Kogels, Zieke hersenen, Klote Surinamers, Pang pang en dergelijke

Groetjes Surinaams Stink Volk.

Signa E.E. Vianen

Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #1 on: 12-08-2018, 12:43:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

NIEMAND KENT MIJ ALS OPLICHTER OF.LEUGENAAR OF LESBO OF AL DIE ROMMEL DIE JE FORCEERT OM HIER ALS FEITELIJKHEID TE BRENGEN.

LAAT JE ZIEKE SURINAAMSE HONDEKOP NAZIEN WANT JE KAN ZOVEEL SHIT VERZINNEN ALS JE WIL, ZO STA IK DOODGEWOON NIET BEKEND EN JE MAAKT HET OOK NIET MOGELIJK DAT IK ZO BEKEND GA STAAN.

DE KOSMOS BESCHERMT DE ONSCHULDIGEN TEGEN DEMONEN ALS JIJ EN JE FUCKING STINKSOORTGENOTEN.
succesvolle
Guest
« Reply #2 on: 12-08-2018, 23:18:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WEL DE CIRKEL IS ROND WANT NU LACHT IEDEREEN JOU UIT OM DIE OVER DE TOP NEPREACTIES VAN JE!
ZOGENAAMD ZO GEWELDIG MAAR IN FEITE EEN VAN DE MEEST SIMPELE ZIELEN DIE JE MAAR TEGEN KAN KOMEN.
SCHELDEN OP EEN SITE MET ANONIEME BEWONERS DENKEND DAT HET INDRUK OP ZE MAAKT?

JE PROBEERT MAAR OM DAT WAT JOUW LOT IS DOOR TE GEVEN AAN EEN ANDER MAAR HELAAS MEISJE, JE ZULT ER TOT HET LAATSTE MOMENT MEE MOETEN LEVEN.
DAT WAT VOOR JOU BESTEMD IS KUN JE NIET AAN EEN ANDER GEVEN!
Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #3 on: 12-08-2018, 23:22:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WEL DE CIRKEL IS ROND WANT NU LACHT IEDEREEN JOU UIT OM DIE OVER DE TOP NEPREACTIES VAN JE!
ZOGENAAMD ZO GEWELDIG MAAR IN FEITE EEN VAN DE MEEST SIMPELE ZIELEN DIE JE MAAR TEGEN KAN KOMEN.

JE PROBEERT MAAR OM DAT WAT JOUW LOT IS DOOR TE GEVEN AAN EEN ANDER MAAR HELAAS MEISJE, JE ZULT ER TOT HET LAATSTE MOMENT MEE MOETEN LEVEN.

Je klinkt heel erg leeg en probeert mij ergens van te overtuigen.

Een raar onsamenhangend verhaal die zo ver van me afstaat.

Ik ken je niet eens maar je probeert astraal contact te leggen.

Alleen is mijn leven niet afhankelijk van wat jij mij vertelt.
Dus je komt niet door.

Wist je dat wel?
@ggz geval
Guest
« Reply #4 on: 12-08-2018, 23:31:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

verhaal DAT....

Sterkte ermee.
Je staat duidelijk buiten de realiteit want niemand communiceert zo met wildvreemden die ze nooit hebben gekend. Dat noemen we in het Nederlands irreƫel.

Niet serieus te nemen helaas. Is een poppenkast.
Waar ben je vol van? Jouw frustraties.
Niet de mijne.

Ik ben een sterke vrouw
zowel fysiek als mentaal.

En ik ben zo blij dat ik al meer dan vijf jaar met geen enkele stinksurinamer bemoeienis heb. Niemand kan doen alsof ze in contact met me staan. Geen enkele Kwakoe of suri feesrjes. Nooit gedaan.

Je bent mij nergens ooit tegengekomen, smerig ding.
Je dringt jezelf hier op. Intermet zit er vol van.

Iets praat tegen me aan ..
... alsof.

Helaas geen link mee.
Het lekt energie.

Ik denk dat 'je' snel doodgaat.
'Je' lekt echt.

Je   l e k t.
L e e g    geval.
zietzevliegus
Guest
« Reply #5 on: 12-08-2018, 23:38:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

anonieme bewoners?
mamjo is een woonhuis geworden laugh
On Topic.
Guest
« Reply #6 on: 12-08-2018, 23:40:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

NIEMAND KENT MIJ ALS OPLICHTER OF.LEUGENAAR OF LESBO OF AL DIE ROMMEL DIE JE FORCEERT OM HIER ALS FEITELIJKHEID TE BRENGEN.

LAAT JE ZIEKE SURINAAMSE HONDEKOP NAZIEN WANT JE KAN ZOVEEL SHIT VERZINNEN ALS JE WIL, ZO STA IK DOODGEWOON NIET BEKEND EN JE MAAKT HET OOK NIET MOGELIJK DAT IK ZO BEKEND GA STAAN.

DE KOSMOS BESCHERMT DE ONSCHULDIGEN TEGEN DEMONEN ALS JIJ EN JE FUCKING STINKSOORTGENOTEN.
demonen
Guest
« Reply #7 on: 12-08-2018, 23:48:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb geen enkel.kawro lot jo hond.
Ik ben een vrij mens en v rije.mensen zijn vrij om ergens een mening over te hebben.

Jij zit in een groep en je hebt een groepsmentaliteit.
Jij klampt je maar lekker vast aan je groep kunnen jullie lekker saampjes het drijfzand in.

uhuh....

Ik zat op mijn werk bij de redactie van de krant me suf te lachen in 2003 en dat heb ik tot de laatste dag in suriname gedaan, maar dan in mijn eigen kantoor bij de Franse Ambassade.

En ik heb al die jaren gewoon keihard gewerkt terwijl.ik ook op mamjo kwam en guess what.....
niets is veranderd.

ik heb eergisteren een engelstalige assessment ingediend voor een opdrachtgever in Amerika en ik moet dus werken elke dag tot middernacht.

Vanwege het tijdverschil met dat land in noord amerikakan je het nog volgen aap?

Mijn lot?

Om.een stel anonieme apen op een ordinaire stinksite??

In welke realiteit zit je.
je denkt dat je in mijn huis zit?

succesvolle
Guest
« Reply #8 on: 12-08-2018, 23:53:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #9 on: 12-08-2018, 23:54:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie kreperen van gekte maar aan mijn naam komen jullie niet.

Ga jij maar eens leren wat internet is.
We leven niet onder 1 dak, we zijn op geen enkele manier aan elkaar gekoppeld.

Stinksurinamers hebben geen grensgevoel, zien iets en willen meteen voor zichzelf claimen.

Mijn energie is NIET van jullie.
Ik kan hier de hele dag schrijven, de agenda bepaal ik.

Je zuigt me niet leeg succubus. Je laaft je nergens aan.
Je krijgt een placebo.
succesvolle
Guest
« Reply #10 on: 12-08-2018, 23:58:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

anti suries
Guest
« Reply #11 on: 12-08-2018, 23:58:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Onderontwikkelde apen.

Juie wonen hier al te lang om als primitieve apen te redeneren.

Blijkbaar nergens aan de bak gekomen

Hier ergens aan vastklampen dan
Maar aan wat?
Wie?

Niet aan Signa. Nu niet, na mijn dood niet.
Succubi bijten tandjes kapott.

Vlijmscherpe krengen die toch niets  voorstellen.
Aloude recept

Misgunst en de nieuwkomer bekampen. Territorium opeisen. Al is het maar denkbeeldig.

aapies
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: