Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Valse getuigenis afleggen ;betekend....Vul maar zelf in .Weet alluuussssssd  (Read 76 times)
schizo
Guest
« on: 17-03-2019, 16:10:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police police Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue
@Just B
Guest
« Reply #1 on: 17-03-2019, 16:20:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Uhuh net zoals dat jij iedereen in Tilburg verhaaltjes verteld over mij die niet waar zijn en politie nu weet waar jij mee bezig bent
ZeeDIJK
Guest
« Reply #2 on: 17-03-2019, 16:25:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

KAN_KER na wa vreselijke sikie boi Maarrrrrrrrr jongoe mie parie a boto go na kantie ;dan mie karie a ede man da takie no a ting doro foe klarie a wroko ;tjarie alla sanie go na sjoro . Dus wan foe den komende dagen dan godo o broko dan sirie o PANJA whoei Dan rust -rust................................................ rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes
R''DAM
Guest
« Reply #3 on: 17-03-2019, 16:35:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Piepende bluffers moet je gewoon plakband op hun pijp kan-ker snuit doen . en laten tappen uit het ander vaatje . Mie na PEPREKANOE no tek pie brong fruitie . Mie na wan doe mang .Mie datie mo poeroe vrijpostigheid voor goed
0685688827
Guest
« Reply #4 on: 17-03-2019, 22:13:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn naam is Anthony, omdat die vrouw die ik wilde mij niet wilt, ga ik smel rennen als een beest om informatie door te geven. Wat ik niet weet is dat die vrouw gewoon een verhaal heeft verzonnen ondat ze van mij af wilde. En ik heb nu ook koortslip. Daarom heeft ze me bewust gekust.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: