Pages: 1 [2] 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Het Gevaar van Omvolking (drastisch)  (Read 413 times)
william
MamjoDon

Deze post kan afwijken van bron.

« Reply #15 on: 15-08-2019, 18:53:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wel bij de les blijven and pay tribute where it's due!

ik heb t zo vaak gezegd, er valt niks meer te payen
grijze plaat levert geen stuiver op

Aan boord van het schip zitten ongeveer 150 illegale immigranten die de omstandigheden grondig beu zouden zijn.
De spanningen tussen verschillende groepen immigranten lopen al enkele dagen hoog op en de situatie dreigt te escaleren.

die moeten nog een beetje diversiteit = verrijkings lessen krijgen   rolleyes

>>
https://sceptr.net/2019/08/geweld-breekt-uit-op-ngo-schip-met-geredde-bootmigranten/

Duplo-020x2-Constructie -- Het verborgen GastenAgenda
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,576628.msg5851297.html#msg5851297
lone wolf actieplan - NL teruggeven aan rechtmatige eigenaar de zee. Stook meer kolen.
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,618986.msg6124422.html#msg6124422
william
MamjoDon

« Reply #16 on: 15-08-2019, 19:15:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar ook de Ku Klux Klan (KKK) gebruikt cijfers en statistieken .
Daarnaast vermeldt dit plaatje niet het aantal jaren ,maanden ,weken , dagen ,uren ,minuten en seconden
waarin deze "verkrachtingen" zijn gepleegd en ook niet het betreffend land , het land waarin dit zich voltrok .
In Liberia waar er meer zwarten zijn of het gestolen New Zeeland ,waar er nu meer witten zijn dan de zwarte
autochtonen.

Ook de term "interracial rape " trek ik in twijfel , verkrachting is verkrachting .
Het zou niet moeten uitmaken welk kleur de dader heeft ,elk verkrachte vrouw is namelijk een te veel .
"White on black 0 " , nonsens .
Het kan namelijk ook zo zijn dat de zwarte vrouwen die verkracht zijn het niet nodig vinden om de publiciteit
(aangifte bij de politie ,pers en media) die in handen zijn van witten op te zoeken met als argument dat hun aanklacht
toch niets zal opleveren .
"Black on white 19,293 ", maar hoeveel van deze vrouwen gingen vrijwillig mee om later met tranen in de ogen te
beweren dat ze verkracht zijn ,wordt dan √Įnterracial rape dan niet gewoon √Įnterracial seks ?

Tijdens de slavernij werd deze methode namelijk veel gebruikt om zo de schone schijn van de "witte maagd" in stand te
houden , waarom zou dit nu anders zijn ?
Zelf werk ik niet met linkjes , maar met mijn verstand en die vertelt mij dat je door het posten van dit plaatje je iets wil
bewijzen wat niet te bewijzen valt .
De bekende baskita met water naar zee dragen , of iets in die zin.

De bronnen die jij gebruikt zijn namelijk voor een bepaald groepje geselecteerd , m.n. geestelijk onevenwichtige witte jongeren
die met de ziel onder de arm de dag proberen door te komen .
Die zijn vanwege deze "mental illness " het meest gevoelig voor dit soort ophitspraktijken , wat hen dan rest is naar de wapens
grijpen en tot terreur overgaan .
En jij met je chronische lafhartigheid , danst de dans van de doortrapte ophitser .
Zou dus zeggen "danst de dans danser ", dit met verwijzing naar ene Baron , een dichter met Surinaamse roots .

ok, ik had al indirect iets gepost over die foto, zie de post na jou.
ik heb gister niet opgelet waar het vandaan komt maar als je de fotopost quoteert zie je familyinequalities staan.
je komt dan hier uit

https://familyinequality.wordpress.com/

foto staat niet op die pagina, en heb ook geen zin verder te zoeken

via rechtsklik en search google for picture kom je hier best veel webpagina's tegen die de foto (mis)gebruiken.

AQaBggXCD4IQwwLELCMpwgaYQpfCA MSJ9EO0A554w6PGawO8wTrF8wOlwX QLdYkuy_1OLaAk0S2ILcUgozquJRo wDRAql6J83uO6F3AT74UPuKtybVPl ykMRtIPCQRcl49ZFRPhBrwQOFLw6b A1XPFFAIAQMCxCOrv4IGgoKCAgBEg TSS-5lDA&sa=X&ved=0ahUKEwiY4dPcuYXkAhXKxqQKHfUaA8wQ2A4ILigB&biw=1396&bih=720" target="_blank">https://www.google.com/search?q=black+on+white+rape+statistics&tbm=isch&tbs=simg:CAQSmAEJQSX0J9V5aHcajAELEKjU2 AQaBggXCD4IQwwLELCMpwgaYQpfCA MSJ9EO0A554w6PGawO8wTrF8wOlwX QLdYkuy_1OLaAk0S2ILcUgozquJRo wDRAql6J83uO6F3AT74UPuKtybVPl ykMRtIPCQRcl49ZFRPhBrwQOFLw6b A1XPFFAIAQMCxCOrv4IGgoKCAgBEg TSS-5lDA&sa=X&ved=0ahUKEwiY4dPcuYXkAhXKxqQKHfUaA8wQ2A4ILigB&biw=1396&bih=720

Ook de term "interracial rape " trek ik in twijfel , verkrachting is verkrachting .
Het zou niet moeten uitmaken welk kleur de dader heeft ,elk verkrachte vrouw is namelijk een te veel .

dat is hetzelfde als zeggen dat het bij een verminkte vrouw niet zo moeten uitmaken dat het een moslim is.
iedereen weet dat dit verhaal (gerucht , want nooit dader gevonden, maar damage is mooi aangericht) de hele wereld over ging JUIST omdat het een moslim is.

https://nos.nl/artikel/2239739-belgische-moslima-beledigd-en-verminkt-in-steegje.html

en hoewel geen ras, de moslims hebben in hun allah boek staan dat zij infidel hoeries tot sex-gevangenen mogen maken.
en tja, er zijn nu eenmaal meer blanke vrouwen geen moslim als andersom.
in zwembaden zie je daarom vooral marok terreur die het op blanke kinderen hebben voorzien.
want geen hoofddoekje als signaal vlag verkracht-mij-niet en het superieurs denken van moslims tegenover 'ongelovigen' spelen daarin een grote rol.

bovendien, jij kan wel zeggen dat het niet uitmaakt maar voor de wet maakt het wel degelijk uit.
want dan is het geen 'gewone' verkrachting maar een haat-misdaad verkrachting op basis van ras/geaardheid/etniciteit/religie etc.
zie nogmaals hier

Twee onbekenden hielden haar tegen, gooiden de vrouw tegen de grond en deden verschillende racistische uitspraken.
De Belgische justitie spreekt van een racistische zaak.

en kkk-feiten zijn er genoeg
verkrachtingen in zweden en duitland e.d. zijn allemaal door plafond geschoten met zeeeer dispropontionele percentages van immigranten daders/verdachten.
in amerika houden ze wel statisitieken bij voor ras dader en ras slachtoffer, geloof ik.
hier en in bovengenoemde landen mag dat niet van de ppp policor politici en politie.
gaat onder tapijtje en daardoor blijft de burger argeloos in een groene mist gordijn leven wat zeer nadelig kan uitpakken van red pill tot OD black pill gehalte zelfs.
Ik ga trouwens geen cijfers opduiken , ik hou me niet zoveel bezig met verkrachters berichten.
is eindeloos verhaal geworden.

« Last Edit: 15-08-2019, 19:20:47 - GMT-1 by william » Logged

lone wolf actieplan - NL teruggeven aan rechtmatige eigenaar de zee. Stook meer kolen.
william
MamjoDon

« Reply #17 on: 15-08-2019, 19:45:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

.
vorige super link werkt niet
via ctr+h+rape kom ik bij de volgende hieronder uit

die gaat er hard tegen in, leek mij ook al overduidelijk onmogelijk met een 19.000 tegen 0 op het scorebord.
heb het artikel niet gelezen maar mss wil jij het wel bekijken, uit interesse

https://thesocietypages.org/socimages/2016/10/17/how-the-bureau-of-justice-statistics-launched-a-white-supremacist-meme/
die verwijst naar
https://familyinequality.wordpress.com/2016/09/25/black-men-raping-white-women-bjss-table-42-problem/
en daar staat idd de foto

nog even dit als toevoeging

want geen hoofddoekje als signaal vlag verkracht-mij-niet en het superieurs denken van moslims tegenover 'ongelovigen' spelen daarin een grote rol.

het gevaar om daar slachtoffer van te worden lopen trouwens niet enkel blanke vrouwen en kinderen natuurlijk

https://www.demorgen.be/nieuws/de-zomer-van-de-zwembadterroristen-zo-moeten-er-binnenkort-zwembaden-de-deuren-sluiten~beaccb7c/

« Last Edit: 15-08-2019, 19:49:39 - GMT-1 by william » Logged

NogMeerGelul
Guest
« Reply #18 on: 15-08-2019, 20:07:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

vorige super link werkt niet
via ctr+h+rape kom ik bij de volgende hieronder uit

die gaat er hard tegen in, leek mij ook al overduidelijk onmogelijk met een 19.000 tegen 0 op het scorebord.
heb het artikel niet gelezen maar mss wil jij het wel bekijken, uit interesse

https://thesocietypages.org/socimages/2016/10/17/how-the-bureau-of-justice-statistics-launched-a-white-supremacist-meme/
die verwijst naar
https://familyinequality.wordpress.com/2016/09/25/black-men-raping-white-women-bjss-table-42-problem/
en daar staat idd de foto

nog even dit als toevoeging

het gevaar om daar slachtoffer van te worden lopen trouwens niet enkel blanke vrouwen en kinderen natuurlijk
https://www.demorgen.be/nieuws/de-zomer-van-de-zwembadterroristen-zo-moeten-er-binnenkort-zwembaden-de-deuren-sluiten~beaccb7c/

En nu nog een paar, je mist diepte! Een plaatje is geen verdieping! Gaaaaaaaaaaaaaap!!
Brongkaru
Guest
« Reply #19 on: 16-08-2019, 00:09:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ok, ik had al indirect iets gepost over die foto, zie de post na jou.
ik heb gister niet opgelet waar het vandaan komt maar als je de fotopost quoteert zie je familyinequalities staan.
je komt dan hier uit

https://familyinequality.wordpress.com/

foto staat niet op die pagina, en heb ook geen zin verder te zoeken

via rechtsklik en search google for picture kom je hier best veel webpagina's tegen die de foto (mis)gebruiken.

dat is hetzelfde als zeggen dat het bij een verminkte vrouw niet zo moeten uitmaken dat het een moslim is.
iedereen weet dat dit verhaal (gerucht , want nooit dader gevonden, maar damage is mooi aangericht) de hele wereld over ging JUIST omdat het een moslim is.

https://nos.nl/artikel/2239739-belgische-moslima-beledigd-en-verminkt-in-steegje.html

en hoewel geen ras, de moslims hebben in hun allah boek staan dat zij infidel hoeries tot sex-gevangenen mogen maken.
en tja, er zijn nu eenmaal meer blanke vrouwen geen moslim als andersom.
in zwembaden zie je daarom vooral marok terreur die het op blanke kinderen hebben voorzien.

bovendien, jij kan wel zeggen dat het niet uitmaakt maar voor de wet maakt het wel degelijk uit.
want dan is het geen 'gewone' verkrachting maar een haat-misdaad verkrachting op basis van ras/geaardheid/etniciteit/religie etc.
zie nogmaals hier

Twee onbekenden hielden haar tegen, gooiden de vrouw tegen de grond en deden verschillende racistische uitspraken.
De Belgische justitie spreekt van een racistische zaak.

en kkk-feiten zijn er genoeg
verkrachtingen in zweden en duitland e.d. zijn allemaal door plafond geschoten met zeeeer dispropontionele percentages van immigranten daders/verdachten.
in amerika houden ze wel statisitieken bij voor ras dader en ras slachtoffer, geloof ik.
hier en in bovengenoemde landen mag dat niet van de ppp policor politici en politie.
gaat onder tapijtje en daardoor blijft de burger argeloos in een groene mist gordijn leven wat zeer nadelig kan uitpakken van red pill tot OD black pill gehalte zelfs.
Ik ga trouwens geen cijfers opduiken , ik hou me niet zoveel bezig met verkrachters berichten.
is eindeloos verhaal geworden.

Een requisitoir van jewelste ,maar wel met het aangezicht van een doelnet .
Ik zie alleen de touwtje en voor de rest allemaal gaatjes .
Over die foto verwijst je naar de "post na mij" en met verbazing lees ik dit :
"Lijkt mij pure propaganda "en "lijkt niet alleen moet wel ".
Waarom dan toch goede sier proberen te maken met die foto ?

Elk redelijk denkend wezen d.w.z. ieder mens met een beetje verstand ,zou
dan deze foto als onbruikbaar zien , jij niet .
Triomfantelijk loopt je ermee te zwaaien, alsof je de finale van de Champions League
heb binnengehaald .
Weet niet of deze foto in nog meer topics staan ,maar in zeker twee topics lacht dit prachtige trofee mij
toe , ondanks dat je het zelf  "nep" vindt .
In zekere zin had ik mij nu gemanipuleerd moeten voelen , maar helderheid van geest heeft dit verhinderd .
Deze helderheid geeft ook aan ,dat de principes die je er op na houd flink onder druk zijn komen te staan daar
het nu op lijkt dat je deze foto uitsluitend als propaganda -materiaal probeert te ge(mis) bruiken om je redenering
te ondersteunen of kracht bij te zetten .
Als het dus om "misbruik" gaat , dan mag je voor wat mij betreft je handtekening plaatsen .

Daar je mij niet heb kunnen overtuigen dat het anders is of kan blijft verkrachting voor mij gewoon verkrachting .
Pijn is pijn ,alleen kan de ene heftiger zijn dan die ander
De zin "gewone verkrachting , haat -misdaad verkrachting op basis van ras/geaardheid/etniciteit/religie ", verraad niet alleen
je ondeskundigheid op dit gebied , het verraad tevens ook je gebrek aan empathie .
Is een "gewone verkrachting " dan minder erg dan een "haat -misdaad verkrachting ",wat dit ook zou moeten inhouden ?
Dame hoe wil je verkracht worden ,och doe mij maar de gewone verkrachting , mijn buurmeisje heeft vorige week de haat
verkrachting ondergaan en zit nu met geestelijke problemen thuis .
Ik wil dus de gewone verkrachting ,zodat ik er geen geestelijke problemen van krijgt .
Waarom is het zo belangrijk om de identiteit van een verkrachte vrouw te vermelden , alle
vrouwen vanuit welk etniciteit dan ook , loopt de kans om in de handen van een seks barbaar te
belanden .
Verkrachtingen heeft namelijk veel met de machtsverhouding tussen man en vrouw te maken .

Al het andere heeft met een georkestreerde hetze te maken en daar doe ik niet aan mee .

william
MamjoDon

« Reply #20 on: 16-08-2019, 10:26:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een requisitoir van jewelste ,maar wel met het aangezicht van een doelnet .
Ik zie alleen de touwtje en voor de rest allemaal gaatjes .
Over die foto verwijst je naar de "post na mij" en met verbazing lees ik dit :
"Lijkt mij pure propaganda "en "lijkt niet alleen moet wel ".
Waarom dan toch goede sier proberen te maken met die foto ?

Elk redelijk denkend wezen d.w.z. ieder mens met een beetje verstand ,zou
dan deze foto als onbruikbaar zien , jij niet .
Triomfantelijk loopt je ermee te zwaaien, alsof je de finale van de Champions League
heb binnengehaald .
Weet niet of deze foto in nog meer topics staan ,maar in zeker twee topics lacht dit prachtige trofee mij
toe , ondanks dat je het zelf  "nep" vindt .
In zekere zin had ik mij nu gemanipuleerd moeten voelen , maar helderheid van geest heeft dit verhinderd .
Deze helderheid geeft ook aan ,dat de principes die je er op na houd flink onder druk zijn komen te staan daar
het nu op lijkt dat je deze foto uitsluitend als propaganda -materiaal probeert te ge(mis) bruiken om je redenering
te ondersteunen of kracht bij te zetten .
Als het dus om "misbruik" gaat , dan mag je voor wat mij betreft je handtekening plaatsen .

ten eerste ik begrijp ergens wel je redenering en ook je kritiek. Wat meespeelt is dat er vrijwel geen enkele krant is die geen foto neerzet bij een gebeurtenis en dat dit niet zonder reden is. Vaak is het als opvulling maar vaak ook om een bepaalde be√Įnvloeding teweeg te brengen, zie hiervoor het subliminale topic voor een paar voorbeelden.

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,644495.0.html

De aanleiding voor mijn foto was een bericht over een nederlandse die groepsverkracht werd door drie Cubanen.
Zijn de daders en de vrouw zwart , zandgeel, bruin of blank ?
Geen idee maar wat wel vaststaat is dat het een ander ras zijn volgens de huidige wetgeving, zie de 3x minder marok uitspraak : op grond van ras veroordeeld zei de rechter.
een andere nationaliteit is dus een ander ras volgens de wet.
en hoe vat je dat samen in één foto, verkrachtingen gepleegd door immigranten ? Ik kwam uit bij de getoonde. Ik had ook deze kunnen nemen :

https://www.politicalirish.com/threads/asian-rape-gangleader-all-white-women-are-good-for-one-thing.13549/

In nl-talige kranten wordt het rochdale en andere massa-misbruik vrijwel niet gemeld maar er sijpelen al niet politiek correcte oorzaken door zoals a. moslim en b. racisme. Als het zo zou zijn dat het enkel een man-vrouw kwestie is dan zouden ook veel andere kinderen door die beesten zijn verkracht. Dat is niet het geval, de slachtoffers, en dat zijn er vele honderden, zijn allemaal blank en een paar zijn indiaas sikh.  

Daar je mij niet heb kunnen overtuigen dat het anders is of kan blijft verkrachting voor mij gewoon verkrachting .
Pijn is pijn ,alleen kan de ene heftiger zijn dan die ander

De zin "gewone verkrachting , haat -misdaad verkrachting op basis van ras/geaardheid/etniciteit/religie ", verraad niet alleen
je ondeskundigheid op dit gebied , het verraad tevens ook je gebrek aan empathie .

Is een "gewone verkrachting " dan minder erg dan een "haat -misdaad verkrachting ",wat dit ook zou moeten inhouden ?
Dame hoe wil je verkracht worden ,och doe mij maar de gewone verkrachting , mijn buurmeisje heeft vorige week de haat
verkrachting ondergaan en zit nu met geestelijke problemen thuis .
Ik wil dus de gewone verkrachting ,zodat ik er geen geestelijke problemen van krijgt .

Waarom is het zo belangrijk om de identiteit van een verkrachte vrouw te vermelden , alle
vrouwen vanuit welk etniciteit dan ook , lopen de kans om in de handen van een seks barbaar te
belanden .
Verkrachtingen heeft namelijk veel met de machtsverhouding tussen man en vrouw te maken .

Al het andere heeft met een georkestreerde hetze te maken en daar doe ik niet aan mee .

als men onder vuur komt te liggen is het meest belangrijke : waar is het schutterput van de vijand ?
want hoe ga je de schutter opruimen als er geen lokatie bekend is.
dus gaat meer om de ID van verkrachter als van verkrachte.

jouw standpunt lijkt op dat van de organisatoren van een zweeds popfestival, die besloten om geen enkele man meer toe te laten vanwege diverse taharush op  eerdere festivals. Dit is kwalijk, daarmee worden alle mannen kamgescheerd en met vieze naam besmeerd en ten tweede , hiermee stellen zij dus in feite de sharia in, man vrouw scheiding, precies wat de islamisten willen.
is dus wmb geen oplossing.

wat gewoon verkracht of haat verkracht betreft, het volgende voorbeeld en dan schei ik er mee uit om dat punt nog verder toe te lichten.
in enschede werd een molotov op de parkeerplaats van een moskee gegooid , schade nul.
straf : 4 jaar cel in hetzelfde celblok als de moordenaar van Van Gogh, uiterst streng regiem.
in iedere andere situatie, dus brandende fles op parkeerplaats zonder moskee krijg je een boete en sta je binnen dag weer buiten.

dus wat maakt dit verschil ?
recvhter mag niet zomaar straffen verzinnen dus hij pakt er een wetsartikel bij dat de straf voor de daad kan verzwaren en dat artikel gaat over een misdaad gepleegd uit haat op grond van ras, geaardheid, religie , etniciteit etc. etc.
dat wetsartikel is idd toegepast en bam , weg met die kaalkoppies.
en een heel duidelijk signaal afgegeven naar de rest van nederland natuurlijk.

dat zouden ze dan ook eens met die tsunamie van verkrachtingen moeten doen, datzelfde wetsartikel ertegen aan gooien.
we weten dat dat niet gebeurt, de aanval komt (veelal) vanuit de moskee(gangers) en is niet gericht op de moskee(gangers).
dus tikje op de vingers en u kunt wel gaan meneer.

en zo ettert dat door want er komen geen effectieve oplossingen, policor o.a. verhindert dat.

ik zei eerder ik ga er niet op terug zoeken maar mocht ik iets tegen komen dan zet ik het in de cijfers en statistieken topic.

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,634634.0.html

ondertussen kan je zelf mss ook gaan zoeken of het toeval is dat het aantal verkrachtingen is toegenomen tegelijk met de toename van het aantal buitenlanders.
ik ga namelijk niet zaak voor zaak melden om een punt te gaan maken.
dan zou ik er namelijk een dagtaak bij hebben.

En nu nog een paar, je mist diepte! Een plaatje is geen verdieping! Gaaaaaaaaaaaaaap!!

ok

https://twitter.com/hanktastic1776/status/593943870364225536

« Last Edit: 16-08-2019, 10:31:55 - GMT-1 by william » Logged

NogMeerGelul
Guest
« Reply #21 on: 16-08-2019, 13:26:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ok

Duidelijk, not a match!
Brongkaru .
Guest
« Reply #22 on: 16-08-2019, 13:28:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als men onder vuur wordt genomen is het zoeken naar veiligheid belangrijker dan op zoek gaan naar die "schuttersput " en
pas als men veilig is ,dan pas gaat men op zoek naar een strategie om het gevecht aan te gaan .

In relatie tot Zweden .
Ben dus blij dat zij en ik op dezelfde lijn zitten ,zweden is namelijk de meest vooruitstrevend land in Europa .
Niet voor niets was Olaf Palme een van mijn grootste favorieten.

Over verkrachting(en) .
Ik denk dat dit debat geen zoden aan de dag legt ,het is namelijk niet mijn bedoeling om dit fenomeen van
macht en machtsverhoudingen in een bepaalde kleur te schilderen ; ben namelijk geen racist.
Waar mannen en vrouwen zijn , zal ook verkrachting altijd om de hoek loeren .

Over de handelingswijze van de rechters .
In deze gaat het niet om de schade maar om de aard(motivatie) van de daad .
Vier jaar vind ik nog een milde straf ,in de VS had ie wellicht tweemaal levenslang gekregen ,want in zekere
zin is dit gewoon terrorisme .
Dat die figuur in dezelfde cel blok als de moordenaar van Th. v Gogh is geplaatst is logisch .

Beiden vallen namelijk onder de noemer terrorist en terroristen komen meestal in EBI's (speciale gevangenissen)
terecht .
Dat de rechter zomaar een wetsartikel heeft gepakt is niet juist ,dit is een hersenspinsel .
Wat jij bedoelt is dat hij de anti-terroristenwet heeft gehanteerd en die verhaalt niet over fietsendiefstal of
proletarisch winkelen .

Tot slot .
Ik kan wel gaan zoeken naar de verhalen over de vermeende toename van  verkrachtingen door de komst van
"buitenlanders" , maar in tegenstelling tot jou zou ik tot een ander oordeel kunnen komen.
Zelf zou ik bijvoorbeeld andere bronnen met minder vooroordelen raadplegen .
Minder , omdat niemand objectief is , wij zijn allen partijdig en uit deze partijdigheid baseren wij onze standpunten.
Maar goed case close ,heb namelijk belangrijkere dingen op de agenda staan .
Bijvoorbeeld ,je visie op die zogenaamde "Omvolking ".

Moest eerst goed nadenken wat je hiermee bedoelt ,daar mijn computer tegen dit woord protesteert door een rode
streep onder dit woord te plaatsen.
Geen bestaand woord dus en hand de hand van je schrijfsels klopt dit ook , moet namelijk " ontvolking " zijn , een
land dat wordt ontvolkt .
Maar hoe dan ook van ontvolking is er geen sprake wat wel gebeurt is niet anders dan de INTERNATIONALISERING
VAN DE CULTUUR", zoals Abraham de Swaan dit beschrijft in zijn "perron Nederland ".

"De internationalisering van de cultuur is een commercialisering ,een massalisering en een amerikanisering .
Zo wordt  een Vulgaat van de lokale √©n hoge cultuur verbreid .
Traditionele en esoterische cultuuruitingen worden er toegankelijker mee.
Al doende wordt veel van wat daar de oorspronkelijke waarde van uitgemaakte eraan ontnomen.
Daar komt iets anders voor in de plaats ,iets dat overal geldt ,voor iedereen ,meteen.

De Nederlandse traditie heeft maar heel weinig elementen opgeleverd die zijn opgenomen in de symbooltaal van de
wereldburgerlijke cultuur .
De tulp ,de klomp ,de molen, de Nachtwacht ,dat is al heel wat .
Maar aan de muziek van die massacultuur heeft Nederland niets kunnen bijdragen ,aan de dansen evenmin.
Dat ligt niet aan de armoede van die vaderloze cultuur ,die zoekt het wel ergens anders , maar aan de armoede van de
Nederlandse volkstradities (en hoe komt dit toch?).

In Nederland voltrekt zich de culturele internationalisering niet veel anders dan in andere landen ,maar misschien wat
verder en wat sneller .
En ook hier stuit de invasie van de vaderloze cultuur op weerstand .
Die afkeer is hier vooral weerzin tegen vulgarisering en commercialisering.
Verzet wordt geboden uit naam van de 'high culture' ,op grond van culturele waarden die zelf overigens evenzeer internationaal
zijn ,van oudsher ,maar die op een hoger sociaal niveau worden uitgewisseld.
De culturele internationalisering stuit hier op nog een andere weerstand: op een patriottisch front van eigenheimers ,die een
Nederlandse cultuur , ' iets ' Diets' (maar bijna niets) zouden stellen tegenover het kosmopolitisme van de vaderloze cultuur.
Zulke culturele heemschut komt in Nederland niet verder dan wat binnensmonds gemompel " (Perron Nederland).
Een moeilijke en beknotte tekst , maar ik kon/kan moeilijk anders .
Dit soort onderwerpen worden namelijk niet op een Fröbelschool behandeld .

Geen " Omvolking "dus , maar de Internationalisering van cultuur .
En weet je wat jij en ik ,onze buurmannen en vrouwen kunnen hier niets tegen doen ,we kunnen alleen maar mompelen of
mamjo gebruiken om onze frustraties hierover te etaleren .
Ik weet het ,ben buiten de oevers van Arki Noh getreden : "Arki noh is voor de dagelijkse luchtige topics en niet voor de zware
onderwerpen" ,wat staat te lezen in de rubriek "mededelingen" van Mamjo .
Als verzachtende omstandigheid wil ik dus aanvoeren dat mijn reactie ,een reactie is op je werkwijze .
Want ondanks deze mededeling kom je toch met zware onderwerpen met de onzalige gedachte dat één oog koning is in het
land der blinden .
Zie dit dus maar als een tegen geluid .
william
MamjoDon

« Reply #23 on: 16-08-2019, 15:03:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als men onder vuur wordt genomen is het zoeken naar veiligheid belangrijker dan op zoek gaan naar die "schuttersput " en
pas als men veilig is ,dan pas gaat men op zoek naar een strategie om het gevecht aan te gaan .

uhm nee
als men in groene mist is gehuld en de kogels vliegen om je oren maar je kan niet zien waar de kogels vandaan komen, waar moet je dan voor veiligheid schuilen ?
is dat links, voor , achter of rechts naast de auto ?

hier is de lokatie bekend

https://www.thesun.co.uk/news/9724694/philadelphia-shooting-police-officers-shot-latest/

hier is de lokatie niet bekend , die stuiven in wilde paniek als kippen zonder kop alle kanten op.

https://www.youtube.com/watch?v=1FKrGgHu9QQ

In relatie tot Zweden .
Ben dus blij dat zij en ik op dezelfde lijn zitten ,zweden is namelijk de meest vooruitstrevend land in Europa .
Niet voor niets was Olaf Palme een van mijn grootste favorieten.

deze gaat over Reinfeldt, en zweden
wij verschillen hierin dus duidelijk van bril kleur
kan mij namelijk goed vinden in de boodschap vd video maker

<a href="https://www.youtube.com/v/E2L4LxtgB5k&amp;t=191s" target="_blank">https://www.youtube.com/v/E2L4LxtgB5k&amp;t=191s</a>

vierkantje klikken links naast tandwieltje geeft engelse ondertitel
nederlands is ook mogelijk maar is niet zo best meestal

Over verkrachting(en) .
Ik denk dat dit debat geen zoden aan de dag legt ,het is namelijk niet mijn bedoeling om dit fenomeen van
macht en machtsverhoudingen in een bepaalde kleur te schilderen ; ben namelijk geen racist.
Waar mannen en vrouwen zijn , zal ook verkrachting altijd om de hoek loeren .

Over de handelingswijze van de rechters .
In deze gaat het niet om de schade maar om de aard(motivatie) van de daad .
Vier jaar vind ik nog een milde straf ,in de VS had ie wellicht tweemaal levenslang gekregen ,want in zekere
zin is dit gewoon terrorisme .
Dat die figuur in dezelfde cel blok als de moordenaar van Th. v Gogh is geplaatst is logisch .

Beiden vallen namelijk onder de noemer terrorist en terroristen komen meestal in EBI's (speciale gevangenissen)
terecht .
Dat de rechter zomaar een wetsartikel heeft gepakt is niet juist ,dit is een hersenspinsel .
Wat jij bedoelt is dat hij de anti-terroristenwet heeft gehanteerd en die verhaalt niet over fietsendiefstal of
proletarisch winkelen .

ik heb nergens gezegd zomaar een wetsartikel gepakt
heb ook niet de handelswijze van het er bijpakken van een (extra) wetsartikel door de rechter veroordeeld, die mogelijkheid heeft hij/zij/het.
enige wat ik zei is dat als een bende paki-moslims honderden en honderden uitsluitend blanke kinderen lopen te verkrachten dat het dan logisch zou zijn om eenzelfde terror haat misdaad wetsartikel daar tegen aan te smijten. En hoewel de uitgedeelde straffen niet mals zijn is er nog steeds een diepe policor afkeer om deze massale verkrachtingen als haatmisdaden te typeren tegen een bevolkingsgroep op grond van ras en religie.
en dat de policor diep gaat is bewezen door de absurde zaak tegen tommy robinson.

amerika, man veroordeeld wegens speklapje

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/muslim-hate-crime-bacon-mosque-man-jailed-15-years-michael-wolfe-florida-a8098926.html

spanje

In Spanje zijn drie mannen aangehouden op verdenking van groepsverkrachting van een Nederlandse vrouw.
De verdachten zijn inmiddels op borgtocht vrij, nadat ze hun paspoort hadden ingeleverd.

https://nos.nl/artikel/2297557-drie-mannen-gepakt-voor-groepsverkrachting-nederlandse-in-spanje.html

ik zou hier willen stellen dat dit nogal een kromme weegschaal is.
maar vermoedelijk heeft dat weinig zin om hierin een toezegging te krijgen

Tot slot .
Ik kan wel gaan zoeken naar de verhalen over de vermeende toename van  verkrachtingen door de komst van
"buitenlanders" , maar in tegenstelling tot jou zou ik tot een ander oordeel kunnen komen.
Zelf zou ik bijvoorbeeld andere bronnen met minder vooroordelen raadplegen .
Minder , omdat niemand objectief is , wij zijn allen partijdig en uit deze partijdigheid baseren wij onze standpunten.

Moest eerst goed nadenken wat je hiermee bedoelt ,daar mijn computer tegen dit woord protesteert door een rode
Geen bestaand woord dus en hand de hand van je schrijfsels klopt dit ook , moet namelijk " ontvolking " zijn , een

maar in tegenstelling tot jou zou ik tot een ander oordeel kunnen komen.

ja, dat weet ik maar al te goed.
daarom had ik al besloten om geen statistieken terug te gaan lopen zoeken.
want voor linkse mensen zijn feiten betrekkelijk.
gevolg van post-modernisme e.d.

wat omvolking betreft, dat betekent omvolken, vervangen door ander volk dus.
niet ontvolken
the great replacement wordt het ook wel genoemd.
omvolking heeft meer een duitse oorsprong
nos , het officiele Staatsorgaan noemt het trouwens ook omvolking
wrs moet de Van Dalen nog bijgewerkt worden, of heb je een papieren exemplaar editie 1963 ?

https://nos.nl/nieuwsuur/video/2296478-schutter-el-paso-waarschuwde-voor-omvolking.html

de rest van je post wordt aardig specialistisch en daar is wmb niks op tegen.
ik kom daar later op terug, mij is namelijk eerder geadviseerd eerst na te denken alvorens meteen te posten.
op dit moment komt nadenken mij niet zo goed uit.
« Last Edit: 16-08-2019, 15:10:09 - GMT-1 by william » Logged

@WW William
Guest
« Reply #24 on: 16-08-2019, 15:36:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat ben je weer een triest mannetje, een vage statistiek van 14 jaar geleden erbij halen om weer reuring te creeeren?
Hier big boy: https://www.rainn.org/statistics/perpetrators-sexual-violence
Die houden het echt bij en analyseren het en wat zeggen ze over de etniciteit/ras van de daders:
57% - White
27% - Black
 8% - Unknown
 6% - Others
 1% - Mixed group

En net als in NL en de meeste andere landen is het een mythe dat verkrachters alleen enge mannen die uit de bosjes springen zijn

Perpetrators of Sexual Violence Often Know the Victim
The majority of children and teen victims know the perpetrator.
Of sexual abuse cases reported to law enforcement, 93% of juvenile victims knew the perpetrator:
59% were acquaintances
34% were family members
7%  were strangers to the victim
Victims of sexual violence who are incarcerated are most likely to be assaulted by jail or prison staff.
In jail or prison, 60% of all sexual violence against inmates is perpetrated by the institution’s staff.

wordt je niet een beetje moe van jezelf?
william
MamjoDon

« Reply #25 on: 16-08-2019, 16:47:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat ben je weer een triest mannetje, een vage statistiek van 14 jaar geleden erbij halen om weer reuring te creeeren?

Hier big boy: https://www.rainn.org/statistics/perpetrators-sexual-violence
Die houden het echt bij en analyseren het en wat zeggen ze over de etniciteit/ras van de daders:
57% - White
27% - Black
 8% - Unknown
 6% - Others
 1% - Mixed group

En net als in NL en de meeste andere landen is het een mythe dat verkrachters alleen enge mannen die uit de bosjes springen zijn

Perpetrators of Sexual Violence Often Know the Victim
The majority of children and teen victims know the perpetrator.
Of sexual abuse cases reported to law enforcement, 93% of juvenile victims knew the perpetrator:
59% were acquaintances
34% were family members
7%  were strangers to the victim
Victims of sexual violence who are incarcerated are most likely to be assaulted by jail or prison staff.
In jail or prison, 60% of all sexual violence against inmates is perpetrated by the institution’s staff.

wordt je niet een beetje moe van jezelf?

hola hola, ik haalde niks erbij
NMG verzocht om nog een foto, die kreeg die
zonder dat ik daarmee wilde wijzen op een 2005 onderzoek.
en prima hoor als je de cijfers er bijpakt maar die hebben geen betrekking op hetgeen waar Brongkaru zich zo over opwond en dat is black on white rape.
blijf dus even bij de leest svp.

en zoals inmiddels in dit draadje hopelijk duidelijk is geworden, ik noem het lever geen zwart/blank interraciale verkrachtingen.
want moslims zijn geen ras
dat het plaatje wel b/z aankaart is wmb slechts een deelprobleem
het grotere probleem is wmb etnische en culturele haat misdaden.
voor de ene verkachter kan dat wraak haat zijn, voor de andere ingegeven door een barbaars primitieve superioriteits ideologie.

en nu je toch statistieken deelt ben ik ook bereid wat terug te geven

https://fenixx.org/2019/08/07/meer-dan-de-helft-van-alle-criminaliteit-wordt-nu-gepleegd-door-immigranten-zweden-is-in-oorlog/

https://fenixx.org/2019/08/10/duitse-politie-opvallend-hoog-percentage-buitenlanders-betrokken-bij-seksuele-misdrijven-op-treinstations/

ja fenixx, ik weet het
maar niet fenixx schrijft dat, is namelijk gebrond
nou zeg ik niet met zekerheid te weten dat het officiele rapport 100% juist geciteerd is.
die moet je dan namelijk eerst opladen en is het ook nog eens in het duits
en wrs paar honderd pagina's
en dan nog is de helft zeer wrs opgefleurd iov de policor merkel & co eu-regeringen

https://www.groene.nl/artikel/politie-manipuleert-misdaadcijfers-zeggen-agenten-zelf

https://philosophia-perennis.com/2019/08/03/bka-lagebild-extreme-zunahme-der-auslaenderkriminalitaet-seit-2015/

https://www.bka.de/SharedDocs/Downloads/DE/Publikationen/JahresberichteUndLagebilder/KriminalitaetImKontextVonZuwanderung/KriminalitaetImKontextVonZuwanderung_2018.html

zuwanderung, dat betekent tsunami

en over policor gesproken, die onderdrukkings praktijken zijn nog beschaafd in vergelijking met dit links extreme geweld om iedereen de mond te snoeren

https://fenixx.org/2019/08/06/het-lijden-en-verdriet-van-een-rouwende-duitse-moeder-links-gespuis-jouwt-haar-uit/

ja fenixx
maar wel met beeld bewijs

en fenixx is niet mijn enige bron trouwens
ik zit nu al sinds 2015 op mamjo dit soort terreur te volgen en er komen duizenden van zulke berichten uit ieder land vandaan waar deze verrijkers zich ophouden, via tientallen verschillende bronnen, zowel via 'alternatief' als msm.

maar ik ga er geen polemiek van maken.
vrijwel zeker dat iedereen vroeg of laat tegen de red pill aan loopt.
hopelijk is het dan geen keiharde strepsil dat rechtstreeks de luchtpijp in schiet.

« Last Edit: 16-08-2019, 16:54:46 - GMT-1 by william » Logged

william
MamjoDon

« Reply #26 on: 17-08-2019, 07:20:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

.

policor BBC Leeds man wordt soedan asieler

Leeds man jailed for murdering woman

https://www.bbc.com/news/uk-england-leeds-49358907

Asylum seeker, 29, who said he was fleeing political persecution in Sudan is jailed for life for stabbing 21-year-old woman 15 times

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7360583/Sudanese-asylum-seeker-jailed-life-stabbing-21-year-old-woman.html

+++

Germany: The Afghan refugee Mohammed B. murdered an 87-year-old grandmother out of greed

https://searchlight-germany.blog spot.com/2019/08/germany-afghan-refugee-mohammed-b.html

verwijder spatie blog spot

Omvolking wordt ont-volking
je had toch gelijk @Brongkaru   Sad

william
MamjoDon

« Reply #27 on: 17-08-2019, 07:52:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar hoe dan ook van ontvolking is er geen sprake wat wel gebeurt is niet anders dan de INTERNATIONALISERING
VAN DE CULTUUR", zoals Abraham de Swaan dit beschrijft in zijn "perron Nederland ".

"De internationalisering van de cultuur is een commercialisering ,een massalisering en een amerikanisering .
Zo wordt  een Vulgaat van de lokale √©n hoge cultuur verbreid .
Traditionele en esoterische cultuuruitingen worden er toegankelijker mee.
Al doende wordt veel van wat daar de oorspronkelijke waarde van uitgemaakte eraan ontnomen.
Daar komt iets anders voor in de plaats ,iets dat overal geldt ,voor iedereen ,meteen.

De Nederlandse traditie heeft maar heel weinig elementen opgeleverd die zijn opgenomen in de symbooltaal van de
wereldburgerlijke cultuur .
De tulp ,de klomp ,de molen, de Nachtwacht ,dat is al heel wat .
Maar aan de muziek van die massacultuur heeft Nederland niets kunnen bijdragen ,aan de dansen evenmin.
Dat ligt niet aan de armoede van die vaderloze cultuur ,die zoekt het wel ergens anders , maar aan de armoede van de
Nederlandse volkstradities (en hoe komt dit toch?).

In Nederland voltrekt zich de culturele internationalisering niet veel anders dan in andere landen ,maar misschien wat
verder en wat sneller .
En ook hier stuit de invasie van de vaderloze cultuur op weerstand .
Die afkeer is hier vooral weerzin tegen vulgarisering en commercialisering.
Verzet wordt geboden uit naam van de 'high culture' ,op grond van culturele waarden die zelf overigens evenzeer internationaal
zijn ,van oudsher ,maar die op een hoger sociaal niveau worden uitgewisseld.
De culturele internationalisering stuit hier op nog een andere weerstand: op een patriottisch front van eigenheimers ,die een
Nederlandse cultuur , ' iets ' Diets' (maar bijna niets) zouden stellen tegenover het kosmopolitisme van de vaderloze cultuur.
Zulke culturele heemschut komt in Nederland niet verder dan wat binnensmonds gemompel " (Perron Nederland).

Een moeilijke en beknotte tekst , maar ik kon/kan moeilijk anders .
Dit soort onderwerpen worden namelijk niet op een Fröbelschool behandeld .

Geen " Omvolking "dus , maar de Internationalisering van cultuur .
En weet je wat jij en ik ,onze buurmannen en vrouwen kunnen hier niets tegen doen ,we kunnen alleen maar mompelen of
mamjo gebruiken om onze frustraties hierover te etaleren .
Ik weet het ,ben buiten de oevers van Arki Noh getreden : "Arki noh is voor de dagelijkse luchtige topics en niet voor de zware
onderwerpen" ,wat staat te lezen in de rubriek "mededelingen" van Mamjo .
Als verzachtende omstandigheid wil ik dus aanvoeren dat mijn reactie ,een reactie is op je werkwijze .
Want ondanks deze mededeling kom je toch met zware onderwerpen met de onzalige gedachte dat één oog koning is in het
land der blinden .
Zie dit dus maar als een tegen geluid .

Een moeilijke en beknotte tekst

ja dat zag ik gelijk al en toen had ik nog maar het eerste zinnetje gelezen, vandaar nadenken kwam even niet uit.
zo'n Van Dale kwam zeker van pas en dan nog snap ik er de helft van.
High cultuur is dat Leit Kultur ?

in de volkskrant was er een immigrant dame, die ging ons even vertellen over omvolking 'complot'-theorie
ik heb er in gecorrigeerd/aangevuld , zie blauwe tekst

kijk, hier gooit mevr. gallia het op racisme :   (en ook nog eens op joden vervolgers, kan er ook nog wel bij)

Deze nationalistische omvolkingstheorie, ge√Įmporteerde apenkool die over de grenzen bekendstaat als the great replacement en in nuchtere Nederlandse kringen ook wel ‚Äė kolder in je kop ‚Äô  omvolking wordt genoemd, komt neer op een grote samenzwering tussen linkse en neo-liberale globalisten politici die grenzen wagenwijd open willen stellen voor immigranten,

blanke feministen die te weinig arische baby’s willen werpen

en ¬≠George Soros die Joods en vermogend is en dus, volgens de complotdenkers, √ľberhaupt niet te vertrouwen kan zijn.

https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/let-je-even-niet-op-blijk-je-onbewust-white-genocide-te-hebben-gepleegd~ba45a2bf/

dan snapt ze er weinig van als zij denkt dat het puur om rassen-vermenging gaat :

ja, die radicale pure ras zuiver bloed aanhangers zul je er ook bij hebben maar door alles op één hoop te gooien is hetzelfde als afa , raf , groene links, pvda , en pvv allemaal het stempel socialistische brand bommen gooiers te geven.

in haar voordeel, ze noemde wel cultuur
1x zelfs

trouwens ook een zeer kneedbaar begrip.

behalve dan voor de culuur marxisten, daar is namelijk maar 1 cultuur, een voor iedereen gelijke.

klik links blauwe balk voor origineel

dus als jij met koeie-letters benadrukt :  INTERNATIONALISERING VAN DE CULTUUR , dan wijs ik op mijn onderstaande toevoeging :

en neo-liberale globalisten politici die grenzen wagenwijd open willen stellen voor immigranten,

is dus niet helemaal nieuw voor mij.
en wat is cultuur, klomp, snert en koek en zopie, maar dan zonder bevroren rijn.
cultuur valt niet zo makkelijk te vatten, wat sneller te ontwaren is , is een andere cultuur
bijvoorbeeld de caribische zomer optocht of het geschal van een moskee.

zie nu ook dat jij toch niet de term ontvolking toepaste

hoe dan ook van ontvolking is er geen sprake

beter had ik eerst jouw post uitgelezen voordat ik mijn vorige post plaatste, maar ja, die valt niet meer te veranderen.

je noemt aan het eind een tegengeluid
laat ik geen tegen tegen geluid geven deze keer maar een vraag stellen.

hoe komt het dat het zo lastig is de eigen 'armoedige cultuur' (en hoe komt dit toch?) te omschrijven maar dat een andere cultuur wel meteen als verschillend, ongelijksoortig wordt ervaren ?
als het verschil zo makkelijk te herkennen valt dan zou je eerder een solide basiskern van de eigen cultuur verwachten als een armoedig verwaterd afkooksel ?

en o ja , dit , door VK-mevrouw :

blanke feministen die te weinig arische baby’s willen werpen

er valt ook weinig te werpen als ze bij bosjes tegelijk worden afgeslacht.

« Last Edit: 17-08-2019, 08:01:33 - GMT-1 by william » Logged

Always happy gheghe
Guest
« Reply #28 on: 17-08-2019, 08:04:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IEDER DIERTJE Z'N PLEZIERTJE TOCH ... laugh laugh laugh laugh laugh laugh :laugh:MEANWHILE DEN BEDIE E SIKIE  Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue
william
MamjoDon

« Reply #29 on: 17-08-2019, 11:51:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

author=Always happy gheghe

IEDER DIERTJE Z'N PLEZIERTJE TOCH ... laugh laugh laugh laugh laugh laugh :laugh:MEANWHILE DEN BEDIE E SIKIE  Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue

dat is de vraag of het een happy end wordt
voor iedereen trouwens die al langer in europa woont, ongeacht herkomst.
wat als de westerse europese cultuur slechts nog een onherkenbaar slap afkooksel is van zn oorspronkelijke compositie   Undecided

deze docu van 20 minuten bevat één beeld , van één seconde, met geweld.
niet eens expliciet, een paar mannetjes met kalashnikov op 18:45.
alle overige 19.99 tijd is totaal vreedzaam

en toch van YT afgezuiverd    huh
rara

klik pijltje links onder, video start niet zelf

https://altcensored.com/watch?v=uMfk5UeGw4E

geen ott optie maar er wordt vrij langzaam en duidelijk gesproken

« Last Edit: 17-08-2019, 11:56:38 - GMT-1 by william » Logged

Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: