Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Ik neuk mijn Tilburgse teefje nog steeds  (Read 116 times)
G-no
Guest
« on: 16-08-2019, 10:28:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En dat zal ik blijven doen kiss ze is gewoon kk spang En omdat ik haar kk spang vind kraak ik haar bij IEDEREEN af en heb ik haar voor mezelf  Wink Mensen hebben mij laatst gezien in Tilburg samen met haar dus mijn Tilburgse matties zijn nu op de hoogte en gaan tekeer hier op MAMJO. Triest dit maar waar. Ze rijden elke keer langs haar huis om te kijken of ik daar binnen zit laugh Maar ik BLIJF haar neuken met dr sexy reet kiss
G-no
Guest
« Reply #1 on: 16-08-2019, 10:30:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mooi gevormde reet en strakkk  ik houd wel meer van blubber kont maar daar gaan wij aan werken he baby boo?
Sarah
MamjoRuler

« Reply #2 on: 16-08-2019, 11:22:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Toon maar eerst pics zodat we kunnen zien dat je een echte G bent, anders ben je een Bu#@$itter
Sari tori
Guest
« Reply #3 on: 16-08-2019, 12:00:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Toon maar eerst pics zodat we kunnen zien dat je een echte G bent, anders ben je een Bu#@$itter
Jij zit nog steeds in de wachtkamer? rolleyes
G-no
Guest
« Reply #4 on: 16-08-2019, 12:10:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie willen haar ook daarom zijn jullie zo giftig. Jullie maken zefs videoclip Rennen omdat jullie jaloers zijn dat ik samen met Fayv haar heb verwend cheesy Vooral jij Jeremy... zij was jouw droomvrouw... jij wide haar altijd al maar je bent met haar gegaan en je bent niet klaar gekomen omdat zij de sex afkapte cheesy Maar ik heb haar alle hoeken van de aarde laten zien en haar laten schreeuwen en laten genieten. Ze is echt mijn bitch. Ik heb een zwak voor wijven zoals haar. Sletterige bitchesss kiss
Sarah
MamjoRuler

« Reply #5 on: 16-08-2019, 12:12:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgens mij heeft G-No psychoses
@Sarah
Guest
« Reply #6 on: 16-08-2019, 12:15:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgens mij heeft G-No psychoses
Dat heeft ie ook. Serieus he? Hij hoort een stem die hem opdrachten geeft om mensen kwaad te doen. Voor de rest heeft hij ook een lieve en goede kant
Dit is hij
Guest
« Reply #7 on: 16-08-2019, 12:37:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

https://youtu.be/H77WP-CSVL4    Dat stukje over zijn ex gaat over Lindsey Mone whoehahahahahaha kiss
Voorschutttt
Guest
« Reply #8 on: 16-08-2019, 12:48:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

G-no: ik wilde je niet mijn ex noemen maar ondertussen neuk ik een Tilburgse Milf  cheesy
G-no aka MES Steker
Guest
« Reply #9 on: 16-08-2019, 13:05:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

G-no is wel knap maar wat heeft die gast een zware zieke geest. Gewoon iedereen nakt hij in zijn nieuwe mixtape. Iedereen waar hij goed mee was nakt ie. Dan durft ie het over een mes in je rug te hebben? Hij krijgt gewoon terug wat hij anderen aandoet Wink
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: