|
Op 't scherp vd snede
Guest
|
 |
« Reply #15 on: 10-07-2008, 18:54:43 - GMT-1 » |
|
ik ga mezelf ook Op 't scherp van de snede noemen. dan gaat iedereen mij ook haten. lijkt mij leuk.
oh ja, Op 't scherp vd snede. goed onthouden. leuk, kunnen wij samen delen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adyana
|
 |
« Reply #18 on: 26-10-2008, 11:36:00 - GMT-1 » |
|
Vergeet geen wintertijd in te schakelen 
|
|
|
|
|
|
Wan pasensi uma na wan gudu uma
|
|
|
|
|
groetjes
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 04-11-2008, 21:22:46 - GMT-1 » |
|
Beste Mamjo, Zou je a.u.b. bij het plaatsen van een topic dat je uit het net hebt gevist, erop willen letten dat je de foto ook meeplaatst. Dat lijkt me totaal overbodig, gezien het feit dat het meestal een andersoort op staat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 12-03-2009, 20:15:14 - GMT-1 » |
|
wat is met hem ge buurt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andre
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 23-05-2009, 17:48:14 - GMT-1 » |
|
Kluivert en zijn vrouw komen vanavond goed praten wat zijn vrouw over surinamers heeft geroepen in haar ruzie met hem. Kluivert moet eens gaan beseffen hoe de blanke mensen over hem denken en zullen behandelen als zijn doekoe op welke wijze op is. Hetgeen ik niet voor hem hoop.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Helena
Guest
|
 |
« Reply #22 on: 06-06-2009, 11:28:16 - GMT-1 » |
|
Kluivert en zijn vrouw komen vanavond goed praten wat zijn vrouw over surinamers heeft geroepen in haar ruzie met hem. Kluivert moet eens gaan beseffen hoe de blanke mensen over hem denken en zullen behandelen als zijn doekoe op welke wijze op is. Hetgeen ik niet voor hem hoop.
En Andre, hoe houdt dit gegeven verband met het forum óf met het moderatorschap? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Foto
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 24-10-2009, 13:25:39 - GMT-1 » |
|
Beste Mamjo,
Hoe zorg ik ervoor dat als ik een tekst quote, dat de foto's en smilies ook meekomen? Het is me ook nog niet gelukt om een foto te plaatsen. Instructie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja, en dan???
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 14-01-2010, 15:42:13 - GMT-1 » |
|
betreffende het forum of moderatorschap, worden vanaf nu alleen nog via email beantwoord. mamjo.com@gmail.comFijn hoor dat ik alle vragen moet richten naar bovenstaand emailadres maar ik krijg geen antwoord. Hoe dan? Ik heb me al langer dan een week geleden geprobeerd te registreren omdat ik alleen op zo een manier een nummer van een mamjoraan kon krijgen. Nog steeds geen antwoord. Begin deze week weer een mail gestuurd met verzoek om antwoord. Nog steeds geen antwoord. Ik vind dat knap onbeschoft, en ben dat ook helemaal niet gewend. Elk ander forum binnen 2 werkdagen geregistreerd, en dat is dan nog lang. Waarom duurt het zo lang hier? Aangezien meneer Mamjo wel vrolijk de hele week op andere topics reageert of nieuwe topics opent is hij kennelijk wel aan "het werk".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
An Error Has Occurred!
Guest
|
 |
« Reply #25 on: 17-01-2010, 04:16:22 - GMT-1 » |
|
Fijn hoor dat ik alle vragen moet richten naar bovenstaand emailadres maar ik krijg geen antwoord. Hoe dan? Ik heb me al langer dan een week geleden geprobeerd te registreren omdat ik alleen op zo een manier een nummer van een mamjoraan kon krijgen. Nog steeds geen antwoord. Begin deze week weer een mail gestuurd met verzoek om antwoord. Nog steeds geen antwoord. Ik vind dat knap onbeschoft, en ben dat ook helemaal niet gewend. Elk ander forum binnen 2 werkdagen geregistreerd, en dat is dan nog lang.
Waarom duurt het zo lang hier? Aangezien meneer Mamjo wel vrolijk de hele week op andere topics reageert of nieuwe topics opent is hij kennelijk wel aan "het werk".
Misschien had meneer? Mamjo tijdens dat werk niet de juiste pet op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miss X.
MamJunior

Mambini Lobi: +3/-0
What you fear, you create
|
 |
« Reply #26 on: 18-01-2010, 14:19:29 - GMT-1 » |
|
Misschien had meneer? Mamjo tijdens dat werk niet de juiste pet op.
Het duurde eventjes maar kan uiteindelijk toch inloggen. Dank je wel, meneer Mamjo 
|
|
|
|
|
|
Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt
|
|
|
|
|
SumericanSoldier, Elsa Rudge
|
 |
« Reply #27 on: 19-01-2010, 06:56:32 - GMT-1 » |
|
Het duurde eventjes maar kan uiteindelijk toch inloggen. Dank je wel, meneer Mamjo  Geduld is een schone zaak!
|
|
|
|
|
|
 Laat praters praten.....
|
|
|
|
coweda
I have no special talents. I am only passionately curious.
MamjoDon

Mambini Lobi: +458/-66
If you follow, you will never lead.
|
 |
« Reply #28 on: 13-02-2010, 21:59:06 - GMT-1 » |
|
Het duurde eventjes maar kan uiteindelijk toch inloggen. Dank je wel, meneer Mamjo  En heb je het nummer ook gekregen? 
|
|
|
|
|
|
Als je de manier verandert waarop je naar dingen kijkt, veranderen de dingen waarnaar je kijkt.gestolen van een post hier op mamjo van Dirk - Jan.
|
|
|
|
|
choice/uit
Guest
|
 |
« Reply #29 on: 19-02-2010, 13:08:05 - GMT-1 » |
|
meneer mamjo ik kan niet op mijn eigen pc inloggen. what happend? an error has occured
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|