Post reply
Warning: this topic has not been posted in for at least 120 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Name:
Subject:
Message icon:
BoldItalicizedUnderlineStrikethrough|GlowShadowMarquee|Preformatted TextLeft AlignCenteredRight Align|Horizontal Rule|Font SizeFont Face
Insert FlashInsert ImageInsert HyperlinkInsert EmailInsert FTP Link|Insert TableInsert Table RowInsert Table Column|SuperscriptSubscriptTeletype|Insert CodeInsert Quote|Insert List
cool Wink huh cheesy rolleyes smiley kiss Sad Shocked angry evil afro angel Tongue embarassed laugh police Undecided
+ Additional Options...

shortcuts: hit alt+s to submit/post or alt+p to preview



Topic Summary
Posted on: 09-04-2011, 22:15:31 - GMT-1
Posted by: Sranan Skoro
Organisatie
Sranan Skoro is voor een bedrijf in Suriname per direct opzoek naar een Junior Technical Support Engineer voor 40 uur p/w. De organisatie is sinds 2005 in Suriname gevestigd en is een dochter onderneming van het moederbedrijf in Nederland. Als Surinaams bedrijf met een team van ongeveer 10 mensen leveren ze diensten aan klanten die gevestigd zijn in Nederland, België of Suriname en voorlopig nog Nederlandstalig!
Hoofdpunten voor de functie zijn: goede klantcommunicatie (klantgericht ingesteld) en interesse om te leren (inzet). De sollicitant begint als Junior en werkt zichzelf op binnen het bedrijf.

Wat wordt er van je verwacht?
•   Technische problemen op het gebied van email en hosting kun je goed analyseren en vertalen naar een oplossing.
•   Als eerste aanspreekpunt (per email) voor onze klanten beantwoord je technisch gerelateerde klantvragen over hosting en domeinnaam registratie.
•   Je bent zeer leergierig, assertief, flexibel, communicatief vaardig en kunt goed samenwerken.
•   Je hebt minimaal een middelbaar werk- en denkniveau en bij voorkeur relevante werkervaring in een helpdesk- of systeembeheer functie.
•   Je bent bereid om op wisselende werktijden te werken en flink in je kennis ontwikkeling te investeren.

Kerntaken:
A.   Beantwoorden van 1e lijns technische klantvragen per email en telefoon voor verschillende concepten. Dit doe je door het analyseren van de klantvraag, onderzoeken van het probleem en vast stellen van de meest klantgerichte oplossing en antwoordt.
B.   Escaleren van incidenten naar 2e lijns.
C.   Controleren en het stellen van prioriteiten aan tickets binnen een bepaalde queue
D.   Kennis documenteren, delen en overdragen.
E.   Participeren in een teamoverleg.

 Deskundigheid:
    A. Opleiding en werk-en denknivo :
   MBO werk-en denknivo aangevuld met minimaal 2 jaar relevante werkervaring

    B.  (Technische) competenties:
•   Voorkeur indien basiskennis van DNS, Email en Hosting
•   Voorkeur indien productkennis van Plesk, Sitebuilder en PBAS (klantsysteem en control panel).

     C. Vaardigheden:
•   Typevaardigheid
•   Schriftelijke vaardigheden in het Nederlands
•   Belvaardigheid
•   Plannen van werkzaamheden

Wat wordt je aangeboden?
Een functie met de mogelijkheid om je te ontwikkelen. Je wordt gestimuleerd om oplossing- en resultaatgericht te werken. De werksfeer is informeel en professioneel tegelijkertijd. De arbeidsvoorwaarden bestaan uit onder meer een goede salariëring en een ziektekostenverzekering.

Geïnteresseerd?
Indien je geïnteresseerd bent in deze functie mail je CV en motivatie naar info@srananskoro.com.