Goedkope kledingketens verrassen met kwaliteit

<< < (2/2)

Ouwma 2:
Ik shop ook voor mijn kleinkinderen en voor mezelf bij Zeeman en Wibra. Bijvoorbeeld voor keukendoekjes, leuke hebbedingetjes, baddoeken, schoonmaakspullen, sfeerkaarsen, lekker goedkoop! Zo hou ik lekker veel geld over om te sparen voor vakanties.

dushi77:
Aan bovenstaande reacties kun je dus al zien dat men alleen merkkleding koopt, zodat andere
mensen kunnen zien dat hun kinderen met merk lopen.
Want ze dragen het alleen als ze uitgaan!!! Ik koop kinderkleding waar ik wil, ook bij de Zeeman.
En zo'n slechte kwaliteit is het nou ook weer niet.

Ik ook:
Quote from: dushi77 on 26-12-2007, 11:16:59 - GMT-1

Aan bovenstaande reacties kun je dus al zien dat men alleen merkkleding koopt, zodat andere
mensen kunnen zien dat hun kinderen met merk lopen.
Want ze dragen het alleen als ze uitgaan!!! Ik koop kinderkleding waar ik wil, ook bij de Zeeman.
En zo'n slechte kwaliteit is het nou ook weer niet.

Als je goed leest koop ik niet alleen merkkleding. Ik koop voor mijn kinderen juist niet veel merkkleding omdat ze zo snel groeien. Soms heb je in de aanbieding leuke merkkleding voor weinig geld. Bijvoorbeeld bij de Mexx heb je in de uitverkoop t-shirts voor 5 euro. Da´s goedkoper dan de H&M dus waarom niet. Ik heb schijt aan wat mensen vinden van de kleren van mijn kinderen. Ze zien er altijd netjes en verzorgd uit en soms vragen mensen waar ik die leuke vest heb gekocht of dat niet van de Mexx is. Dit terwijl dat vestje van de Wibra komt. Dus lees eerst goed voor je mensen over 1 kam scheert, want net als jij koop ik kleren waar ik wil DUS OOK BIJ DE ZEEMAN!!!!!!!!!

dushi77:
Als je goed leest, kun je ze er zo tussenuit halen die het alleen doen
zodat andere mensen kunnen zien dat ze merk hebben.
DUS ALS JE GOED LEEST, WEET JE DAT IK HET NIET OVER MENSEN HEB DIE OVERAL HUN KLEDING
VANDAAN HALEN.
Ik heb het puur over de mensen die zeggen dat alleen merkkleding goed is.

358:
ik haal mijn onderbroeken bij zeeman want ik draag katoenen onderbroeken en die zitten heel goed
  ik ben ook blij met hun handdoeken en dekbedovertekken ....
niks aan te merken

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page