Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Zou je zonodig uitgaan en je kind alleen laten  (Read 677 times)
Carry
Guest
« on: 03-09-2007, 15:50:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Check deze advertentie van Telegraaf!!!

Eenzaam jongetje belt politie
AMSTERDAM - Een 6-jarig jongetje uit Den Haag heeft zondagnacht rond 01.30 uur de politie gebeld omdat zijn moeder weg was. Hij had net een mobiele telefoon gekregen.

Agenten troffen het kind op blote voeten en in zijn pyjama in het portiek aan. Om zijn nek bungelde een mobieltje.

Het jongetje was wakker geworden en ontdekte dat zijn moeder er niet was. Hij verklaarde dat zij hem vaker 's nachts alleen thuis laat, maar dat hij nu de politie had gebeld omdat hij sinds kort een mobieltje had.

Het kind is overgedragen aan Jeugdzorg. De moeder werd pas om 04.30 uur getraceerd.

Het is toch erg dat sommige vrouwen voor wat voor rede ook hun kinderen alleen thuis laten. En dan willen sommige ook nog stoer gaan lopen doen als er een instantie is ingeschakeld.
oppasmoeder
Guest
« Reply #1 on: 04-09-2007, 05:43:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik kan hier echt met mijn pet niet bij.....
dat mens spoort niet !!!!!
sommige mensen zou je toch willen verbieden zich ooit nog voort te planten he....
Het arme joch moet doodsbang geweest zijn Sad zo midden in de nacht helemaal alleen
ahh
Guest
« Reply #2 on: 04-09-2007, 08:46:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

arm jochie.... vind dat echt niet kunnen.
Als je zwanger bent heb je de keuze om het te houden ja of nee.
Als je voor JA kiest, ga er dan ook voor !!!!
hoe dan ,?
Guest
« Reply #3 on: 09-12-2007, 21:51:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

NOOIt dat ik 1 van mij kinderen alleen laat, mijn dochtertje van 6 heeft nog wel eens van die kuren dat ze niet mee wil naar de winkel dan nog vraag ik of mijn lieve buurvrouw even op wil passen. MAAR NOOIT DAT IK DER ALLEEN LAAT zelf niet voor 10 minuten.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: