+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Body & Mind» Ik bleek mijn huid...
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 [15]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Ik bleek mijn huid...  (Read 54841 times)
girlie12
Guest
« Reply #210 on: 28-05-2012, 21:39:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik lees dit allemaal ook met een dubbel gevoel. Ik heb een tijd lang ook bleekcremes gebruikt. ik had een ernstige vorm van waterpokken gehad en die vlekken gingen toen niet meer weg. Die vlekken heb ik doen dagelijks aangestipt en tegelijkertijd smeerde ik ook mijn knieen en ellebogen mee in. dat vind ik toch heel wat anders dan je hele huidoppervlak bleken. Ik vind het dieptriest.
Eigenlijk moeten die cremes ook alleen daarvoor gebruikt worden; voor vlekken en zo, maar toch niet om je hele lichaam mee in te smeren?
en jullie kunnen er wel lekker luchtig over doen, maar er is hier echt veel meer aan de hand. Mensen die hele tinten lichter willen worden hebben echt een minderwaardigheidscomplex. Ik snap wel hoe dat zo komt, maar aub kun je niet wat sterker in je schoenen gaan staan? Als jij jezelf niet accepteert zoals je bent, zal een ander dat ook nooit doen. En de mensen die je onheus behandelen vanwege je teint: de manier waarop ze je behandelen zegt meer iets over hen dan over jou. Mannen die dat soort dagoe- dingen doen; zo'n man moet je toch niet willen? Dat zou slecht zijn voor je kinderen. Je wilt toch geen man die z'n eigen huidskleur en dus zichzelf verafschuwt? Dat geeft hij door aan je kinderen. Zolang we dit soort denkpatronen niet doorbreken blijven velen van ons donkere mensen geestelijk ziek.

Wauwww mensen Shocked jullie zijn wel raar man... die mensen die lichter zijn en bruiner willen worden zeggen jullie niks tegen? nou dit is gewoon hetzelfde hoor maar dan andersom, ik snap jullie niet hoor jullie stresse en schamen jullie om dit soort mensen maar het is precies hetzelfde als wat die blanke mensen doen Wink
Janine
Guest
« Reply #211 on: 22-08-2012, 10:23:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hoeft niet te scheren, je kunt ook epileren Smiley
vraag-je
Guest
« Reply #212 on: 22-08-2012, 14:32:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Werkt het ook goed bij hindustanen ofniet
blakapoen
Guest
« Reply #213 on: 24-08-2012, 16:54:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik wil me poenie bleken, kan dat ook?
lach
Guest
« Reply #214 on: 25-08-2012, 18:12:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het is niet de kleur van uw huid maar wetende jou lach
blackENlekker
Guest
« Reply #215 on: 23-11-2012, 11:27:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jammer dat men werkelijk denkt dat het aan je donkere TINT ligt dat je bent afgewezen voor een baan.
Alsof je die baan met een TINT lichter wel had gekregen!?

By the way, ik ben black en ik krijg de jobs die ik wil WEL, omdat ik die mensen tijdens een interview kan overtuigen van mijn kwaliteiten en meerwaarde!!!

Probeer dat een keertje!
Probeer een keertje goed te zijn in je job.
 afro
Black is beautyfull
Guest
« Reply #216 on: 24-01-2013, 13:27:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je huid gaat er van naar de klote, je kan zelfs huidK. ontwikkelen. En dat om blanker te zijn, je bent gek!
Mensen zoals jij maken het leven nog moelijker voor Surinamers, want de enige oplossing is op te staan tegen rassendiscriminatie. Dus niet jezelf verminken, vraag het maar aan die afrikaanse vrouwen die het ook doen. Als je huid eenmaal is verpest, zie dan maar eens aan een baan te komen. afro afro afro afro afro afro
bruine kleur
Guest
« Reply #217 on: 03-05-2013, 18:03:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Oke, je hebt de info gekregen om zelf aan de slag te kunnen en nu begin je met dissen. Doe maar alsof je nooit interesse gehad hebt, je weet dat niemand je kan controleren! By the way, is mijn mening. Als ik minder kans op de banenmarkt heb doordat men zich stoort aan mijn kleur, moet ik het toch lekker ZELF weten dat ik kies voor het gebruik van fade-products?Huh My life, my skin rolleyes
.             
Heb een vraagje......je zegt dat je je huid bleekt heh mooi en waar...k zou t ook willen doen want k vind me zelf zo bruin....k ben wel niet donker,gewoon een bruine kleur heb k...maar wat ik wil weten weten is geeft het je geen K.....wekt het geen K. op....dat is mijn. Vraagje.. Shocked
bob123
Guest
« Reply #218 on: 14-05-2013, 14:38:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

go see the dokter,
degene die zijn huid bleekt helemeel kierewiet ben je dan
braz
Guest
« Reply #219 on: 15-05-2013, 18:45:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

alle brazilianen bleken hun huid en haar en krijgen geen k van
bleke lul maar klein
Guest
« Reply #220 on: 19-05-2013, 00:27:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ai. vertel op baja
h het klop ik gebruik deze middel rondom mij tollie en ballen en werkelijk mij tollie is zo bleek geworden als een blanke alleen het nadeel van dit product is dat mij tollie erg klein geworden is net zo klein als een blanke lul
naomi
Guest
« Reply #221 on: 20-05-2013, 11:53:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zou heel graag mij.huid willen bleken maar ik durf het niet door alle risico's en ik wil er gwn bij horen.k weet dat het stom is
comvalius
Guest
« Reply #222 on: 26-05-2013, 14:11:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Graag meer hierover
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 [15]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: