+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Oema Sani» Hoe Smaakt Sperma ?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Hoe Smaakt Sperma ?  (Read 19869 times)
Spider
Guest
« on: 01-04-2003, 09:52:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

February 27 2003 at 7:45 PM

Ik heb een vriend, ik pijp hem graag maar ik laat hem nooit in mijn spuiten, ik vind het eng. Maar ik hou zoveel van hem dat ik het graag voor hem wil doen.
Adviseer me hierover
Hoe ervaren jullie vrouwen het.
Guest
Guest
« Reply #1 on: 01-04-2003, 09:52:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

me

Re: hoe smaakt sperma ?? February 27 2003, 8:06 PM  

het ligt er aan wat jouw vriend gegeten of gedronken heeft ik weet niet meer precies wat maar bij sommige dingen die hij eet of drinkt kan zijn sperma heel bitter smaken ik weet wel als hij veel melk drinkt dat het een zoetige smaak krijgt DUS LAAT HEM VOORAL VEEL MELK DRINKEN!..... veel succes me

-------------------------------------------------------------------------------------

Spider

Re: hoe smaakt sperma ?? February 27 2003, 8:21 PM  

Hoe zit dat moet ik het doorslikken.....
Ga ik niet kokhalzen ervan.

-------------------------------------------------------------------------------------

me

Re: hoe smaakt sperma ?? February 27 2003, 8:36 PM  

ja dat ligt er ook weer aan de een wel de andere niet maar probeer het gewoon een keer vindt je het niets nou dan heb je het toch in ieder geval geprobeerd toch en dan denk ik dat je vriend je wel zal begrijpen als je het niet meer wil
groetjes me

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? February 28 2003, 7:59 PM  

Je moet ervoor zorgen dat je tong voor zijn eikel spleetje is dan spuit het ertegen dan kan je je niet verslikken.

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? February 28 2003, 9:37 PM  

het is vies niet slikken ja .

Expert

sperma March 1 2003, 4:39 AM  

probeer anders eens het volgende: Laat hem niet in je mond klaarkomen, maar laat hem lekker in de lucht spuiten. Dan als ie klaar is, zit er altijd wel 1 of meerdere druppeltjes op z'n penis. Neem de penis dan nog eens in de mond en lik hem 'schoon'. Dan proef je toch een beetje, en niet teveel.

Ik ben zelf man, en ik weet dat het voor de man echt giga geil is als een vrouw hem in haar mond laat klaarkomen, maar voel je nergens toe verplicht. Als het vies smaakt, doe het dan gewoon niet.

Suc6

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? March 1 2003, 1:48 PM  

iik krijg alleen al bij de gedachte om het te doen de kriebels,ik heb het een keer gedaan en ja hoor ik ging echtwel kokhalkzen.
ik kan niet zo goed tegen dat slijmerig spul.........tja sex is de bomp maar wel met grenzen.

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? March 3 2003, 2:33 PM  

gattvrr.....
Echt walgelijk echt om the kotsen
Get a life bitch
Het hoeft echt te met pijpen of beffen

M.

Re: hoe smaakt sperma ?? March 3 2003, 2:44 PM  

Het smaakt zurig!

Bah!

1 keer en nooit meer!

Anonymous

lekker en helemaal niet vies March 3 2003, 4:40 PM  

Ik vind sperma slikken heerlijk. Die van mijn vriend smaakt naar perzik. Sperma slikken is geheel onschadelijk. Dit is door doktoren onderzocht.

Ps. Ik heb een vaste partner en we hebben geen soa`s en ander enge ziektes.

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? March 4 2003, 6:30 AM  

het smaakt naar franse kaas en stinkt ook zo en ik lust geen franse kaas , gatver

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? March 4 2003, 11:32 AM  

Neem een man die lekker smaakt, geen Fransman....

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? March 7 2003, 12:00 AM  

vies niet slikken

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? March 9 2003, 3:44 PM  

Ik vindt pijpen ook heerlijk en ik heb al 3 jaar een vaste relatie en mijn vriend komt regelmatig klaar in mijn monde en ik slik het gewoon het smaakt inderdaad een beetje bitter maar je moet er gewoon niet over na denken als hij komt in je mond anders ga je juist kokhalzen. Veel succes!

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? March 11 2003, 6:18 PM  

Probeer maar, je gaat heus
niet dood meid.....

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? March 12 2003, 8:39 PM  

Ik vind het heeerlijk....maar dat is voor iedereen natuurlijk anders

JM

Re: hoe smaakt sperma ?? March 12 2003, 9:03 PM  

Ga proeven dan?>Huh?? Wees niet bevreesd, het is geen vergif.

surinaamse/SMsE

Re: hoe smaakt sperma ?? March 13 2003, 12:44 AM  

Hey,

je kan het toch ook uitspugen. Je gaat dan niet kokhalzen en ook niet braken.

Succes

Anonymous

Re: hoe smaakt sperma ?? March 26 2003, 4:38 AM  

GUDU DIE VAN MIJ PROEFT NAAR ORGADE HEB IK ME LATEN VERTELLEN DUS ALS JE EERST WILT PROEVEN MELD ME OK

Sang

Re: hoe smaakt sperma ?? March 28 2003, 10:58 AM  

mijn vriendin slikt het ook door maar zij doet het alleen omdat ik het lekker vind en daarom vind zij het ook lekker, als je veel van hem houdt is dat misschien een goede gedachte

zo moet je het doen

Re: hoe smaakt sperma ?? March 30 2003, 11:39 AM  

Smeer wat stroop op zijn pik en zuig het heel langzaam eraf.
als je dat niet wil dan moet je het anders proberen .
met wat pindasambal bijvoorbeeld.

_M_ Angelica
Guest
« Reply #2 on: 06-04-2003, 09:53:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zou zeggen ga het zelf uitvinden toch. Dan weet je zeker hoe het smaakt.

Succes.....
ik gewoon weer
Guest
« Reply #3 on: 09-04-2003, 09:21:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je moet je vriend juist geen melk geven om te drinken. Dat geeft het een vieze smaak. Je moet hem veel sap van citrus vruchten laten drinken. Heb gehoord dat annenas sap het best werkt.
Je hoeft het niet allemaal in te slikken! Je pijpt hem en terwijl hij klaarkomt, ga je door met zuigen. Je kan het direct doorslikken, maar wat ik doe is: een beetje wel slikken en daarna de rest gewoon langzaam (terwijl je doorzuigt) uit je mond laten lekken. Zijn penis word dat helemaal glibberig ervan.
Ik kokhals meestal wel als ik alles moet slikken. Soms lukt het wel als ik het zo snel mogelijk inslik...
Je kan het zeker proberen...is een ervaring erbij.
underrun
Guest
« Reply #4 on: 16-04-2003, 13:21:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heb gelezen dat als je als man veel knoflook eet, je sperma lekkerder gaat smaken.
Heb t zelf nog niet gedaan.
ray-ray
Guest
« Reply #5 on: 16-04-2003, 16:05:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zo hmm, de een zeg dat als je melk drink dat sperma dan lekker smaakt en de andere zegt weer citroen, jullie zeggen volgens mij allemaal van die rare dingen. Van sommigen kan ik het nog geloven, maar knoflook? leg me uit hor! Smiley  Cheesy  Wink  :sorry:
Guest
Guest
« Reply #6 on: 08-07-2003, 20:51:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je kan het ook in je mond houden en daarna zonder dat hij het ziet uitspugen op een handdoek die je in de buurt laat veel sucsex ik doe het zo al 10 jaar
Guest
Guest
« Reply #7 on: 09-07-2003, 20:14:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IK SLIK OOK NIET HOOR VIND HET MAAR NIETS,IK GA ECHTWEL KOKHALZEN ALLEEN DIE GEUR VAN SPERMA TREKT ME AL NIET ZEG!
kereltje
Guest
« Reply #8 on: 04-11-2010, 09:59:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mij vriendin laat me altij in haar mond komen, ze hoeft het nmiet van mij te slikken maar doet dit toch altijd, omdat ze het gewoon het makkelijkste vind. voor jongens is het geweldig als ze mogen spuiten in haar mondje, of ze nou slikken of spugen. doe het gewoon eens, mijn vriendin vind het meestel niet echt lekker maar tis ook zo voorbij
Gezond
Guest
« Reply #9 on: 04-11-2010, 11:50:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het schijnt veel prote├»nen te bevatten  smiley
tessa
Guest
« Reply #10 on: 12-06-2011, 09:22:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heey
ik pijp mijn vriend heel vaak, dat vind hij heerlijk. Dan als ik hem laat klaar komen laat ik het ook in mijn mond spuiten. ik vond het de 1e keer ook eng ik weet niet waarom maar je ziet er op de een of andere manier tegenop. Hij duwde toen mijn hoofd om zijn lul toen hij moest klaarkomen. ik schrok even maar het was echt heerlijk. het gevoeld dat het lekker in je keel spuit. Ik denk dat het zo voelt als hij in je klaar komt. Het is echt lekker, het is niet vies de smaak is even wennen. Maar we doen nu niks anders meer of hij komt klaar in mijn mond of op mijn lichaam. En dat is voor ons allebij heerlijk!!
juicy
Guest
« Reply #11 on: 12-06-2011, 15:11:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

sperma smaakt naar wat een man eet wat een bullchit
dus een vrouw als die zoet eet smaakt de juicy ook zoet en plas en poep ook....
het smaakt verschrikkelijk smerig
het is geil voor de man ja gewoon doen wat die vrouw zegt beetje slikken de rest bij het zuigen uit je mond laten lekken of uitspugen als een man het zo graag wil laat hem ze eigens sperma proeven kijken wat het is
69 boy
Guest
« Reply #12 on: 16-07-2011, 09:20:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

February 27 2003 at 7:45 PM

Ik heb een vriend, ik pijp hem graag maar ik laat hem nooit in mijn spuiten, ik vind het eng. Maar ik hou zoveel van hem dat ik het graag voor hem wil doen.
Adviseer me hierover
Hoe ervaren jullie vrouwen het.

He meisje denk eens na als jullie lekker bezig zijn 69 of hij likt je lekker en op het moment dat jij klaarkomt zegt hij laat die tollie erin stoppen!!!!!! dan breekt hij toch die flow waarin jij bent en dat is niet cool!!!!! zo is het ook met pijpen denkt die man ik ga lekker in haar mond komen en dan moet hij eerst een andere positie nemen om klaar te komen GROTE DEAL BREAKER TIJDENS SEX!!!! geeft zo,n lullig gevoel en het komen is minder heftig, maar net als wat die andere mensen zeggen gewoon eerst doen. En dan kijken wat je wel leuk vindt, sex doe je omdat je je parener leuk vindt en wil verwennen maar als je het ziet als iets vies dan vraag ik me af wat je van een relatie wilt !!!!
abygail
Guest
« Reply #13 on: 17-07-2011, 00:15:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Meisje alsj wilt weten hu sperma proeft probeer et mar a keertj. Zalj weten hu et proeft tog.
abygail
Guest
« Reply #14 on: 17-07-2011, 00:19:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als julli a keertj omgang hbben? Als hy klar wil komen. Zeg hem dat hy et inj mond mut spuitn hbj j antwoord al? Klaar...
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: