hallo damens ik ben 18 jaar oud wil me vrienden kring groot maken daarom zoek ik naar hindoestaanse meisjes die graag lesbies zyn of willen worden alleen voor hindoestanen zet je mail adderes en ik ga je mailen
waarom doen jullie dit als dame?j kan een dame zoeken pas als god j als man had geschappen.kan jij een kind bare ?ma je bent en blijft een dame.je bereikt niks met deze dingens.j laat j waarde als dame vallen.ga na wat j ouders gn voelen als ze erachter komen al gebruik j verkeerde naam.jullie geven d jongens kans om zo over jullie t praten,dan moetn jullie niet kwalijk nemen.wie allemaal gaan jullie stoppen?.j maakt t steeds erger voor jou.ik ben toevallig deze site tegekomen,dus zag ik en vind van mijn kant jullie j fouten t wijzen.iem die in een relatie teleur is gesteld en zijn leven met een vrouw wil beleven om d liefde t krijgen die z nooit door haar man hf gehad is t begrijpen en gaat zo iem niet op t internet deze dingens doen.Ma wat jullie doen is geen liefde maar stoerheid.