|
nurse
Guest
|
 |
« Reply #15 on: 29-04-2008, 03:14:53 - GMT-1 » |
|
Bang
Soms ben ik bang, waarvoor weet ik dan niet! Misschien de angst dat een geest mij ziet?
Soms ben ik bang om dood te gaan voordat mijn dochter op eigen benen kan staan.
Maar dan besef ik mij ten volle dat ik haar pas kan en achterlaten zal als mijn werk hier op aarde is voltooid als een beeldhouwwerk op een mal
Maar het noodlot kan soms heel erg wreed zijn! En dan blijft je kind toch alleen en die gedachte doet erg veel pijn.
Ik hoop dat dat ons nooit zal overkomen Heel voorzichtig zijn, is het besluit dat ik heb genomen. Soms ben ik ook bang in het verkeer... Al die gekken die geen voorrang verlenen, elke keer weer!
In elke hoek schuilt er een gevaar Daarom toon ik mijn liefde met elk gebaar
De angst om een keer afscheid te moeten nemen is heel groot Hoeveel je ook van iemand houd, iedereen gaat toch een keer dood!
Daarom is het van belang om in dit aardse leven je hart liefdevol open te stellen voor al je innige dierbaren Zodat ze met liefde aan je zullen blijven terugdenken en kostbare herinneringen aan jou zullen bewaren
De angst is er ook dat je zelfs die herinneringen zal kwijtraken... Die mooie momenten, daar probeer ik dan aan te denken als ik moet gaan slapen.
De smiles, leuke herinneringen raak je nooit kwijt Hen in mijn leven te hebben; ik heb nooit spijt.
Bang zijn voor iets hoort gewoon bij het leven... Het is normaal om een keer van angst te beven. Angst zorgt ook dat we oplettend zullen zijn En dat voorkomt soms pijn
Oplettendheid heb je vooral heel erg nodig bij je kids... Je moet niet te argwanend worden, maar sommige mensen denken met dat ding achter hun rits! Open en eerlijk zijn naar je kinderen kan voorkomen dat anderen ze gaan hinderen
Laat ze weten dat hun lichaam alleen van hun is, zÃj zijn de baas, al het andere is mis
Kinderen die kunnen best wel luisteren En weten dan dat het fout is als vieze mannetjes/mensen ze iets in willen fluisteren.
Maar soms zijn die lui de onschuldige kinderen de baas En veranderen ze van een leuk vrolijk kind in een angsthaas!
Bigisma takie: Fredèman ede nè broko, dus licht je kids goed voor, Liever bang en op hun hoede te zijn, dan gebeurt er hen niets hoor
Maar vergeet niet, dat als je al te beschermend naar een kind toe probeert te zijn Dit een averechtse werking heeft, het kind gaat z'n eigen weg en dat doet zo'n pijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nurse
Guest
|
 |
« Reply #16 on: 05-05-2008, 18:30:39 - GMT-1 » |
|
Vakantiegeld!!
Het is altijd weer dolle pret in mei, want dan komt je vakantiegeld eraan. Dat is toch wel één van de leukste voordelen van het hebben van een baan!
Nou ik weet niet onder welke rotsblok je je altijd hebt verscholen, of onder welk een gelukkig gesternte je bent geboren, Want MIJN vakantiegeld ontvang ik gelijk met een acceptgiro voor de WOZ-waarde eigen woning moet je horen
Wel, vakantiegeld krijgen we hier niet Dus ben ik vakantiegeldloos zoals je ziet
Gelukkig valt mijn WOZ aanslag en vakantiegeld niet samen in dezelfde periode Ik kan altijd ervan genieten, op vakantie gaan of die ene dure jurk kopen, die leuke...die rode!
Vakantiegeld gebruikt men meestal voor kleding Of voor het terugbetalen van een lening
Voor mij is vakantiegeld echt bestemd voor een lange of korte vakantie Of een aantal leuke dingen doen in de zomer, dat krijgt mijn kind in ieder geval als garantie!
Ik weet echt niet wat met vakantiegeld zou doen Heb meestal wat geld aan de kant en zeker niet in mijn schoen
In tegenstelling tot de meesten weet ik van te voren wat er met mijn vakantiegeld gebeuren zal Ik koop niets voor mezelf, plan ook geen vakantie, betaal ook geen leningen af, maar verbras het helemaal
Vakantiegeld is voor mij net zo vreemd als kerstpakketten <?> zijn Als ze dat meer in US toepasten was het fijn.
Als je zo graag van een lekker Kerstpakket of van vakantiegeld wilt genieten, Wat doe je dan in een vreemd land en ben je onder de US vlag aan het te schieten?
Nou..Nederland is toch een vreemd land voor mij En zo erg verlang ik weer niet naar vakantiegeld in Mei.
Ik vind het toch altijd weer prettig als ik mijn saldo op mijn bankrekening zie staan Kan ik ongeacht van die andere verplichtingen mijn gang gaan!!!
Extra geld is altijd fijn om te zien Dat betekent....een leuke vakantie misschien?
Uiteindelijk ben ik in de kroeg en weet ik niet waaraan mijn vakantiegeld is opgegaan Ik word wakker met een kater en dan bedoel ik niet één die op twee benen kan staan
Vakantiegeld, extra geld, meer geld Zijn altijd welkom, ze werken mee aan mijn "wealth"!
Voor sommige is vakantiegeld een opluchting, kunnen ze hun schulden eindelijk betalen! In ieder geval voordat de deurwaarder hun spullen op komt halen!
In ieder geval heb ik geen cent van mijn vakantiegeld gezien, want het grootste deel daarvan is opgegaan aan een middagje shoppen in de PC Hooftstraat met dank aan mijn lieve Dianne
Zo zo... boft die Dianne dan even Heeft ze bij jou ook een heerlijk leven
Hahaha...ik denk nu pas er aan Mijn zus haar vakantiegeld zal door mij "opgaan"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SumericanSoldier, Elsa Rudge
Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +1092/-138
Sumerican Soldier, always @your service. YOLO!!
|
 |
« Reply #17 on: 13-05-2008, 04:47:18 - GMT-1 » |
|
Pensioen
Weet jij al wat je gaat doen na je pensioen? Besteed je je vrije tijd aan je hobby? Of ga je gewoon lekker niets doen?
Ik ga heerlijk prachtige, verre en exotische reizen maken, met mijn lieve, verkwitsende Dianne aan mijn zij En dan ook nog rond mijn 60ste, zoals gepland, we legden niet voor niets elke maand wat extra euro's opzij
Ik spaar ook nog wat extra´s voor mijn oude dag... Ik wil genieten na mijn 60e... heb ik hard voor gewerkt, dus dat mag!
Ik heb er nooit bij stilgestaan Maar zeker wil ik dan alles hebben;er op en er aan
Het liefste zou ik naar een warm land verkassen, of een maandenlange cruise maken met mijn Dianne Verschillende landen of eilanden aandoen, genieten van de zon, zee en strand, lekker eten, alles kan!
Dat lijkt mij een uitstekend idee En als we in dezelfde leeftijdklasse zitten kom ik zeker mee!
Lieve meid, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, bigi sma altijd ben taki, dus als je meewilt schatje, wie of wat houd je dan tegen, anders dan een paspoort of genoeg geld, je bent toch geen watje?
Een watje ben ik zeker niet!! Ik, Elsa ben overal te vinden waar men geniet!
Ik zou ook wel tegen die tijd in mijn 2e huisje willen zitten in mijn geboorteland... Ook al is het dan winter, zit je toch´s ochtends bij 25 °C te ontbijten op je balkon met een krant in je hand!
Ja, dat is het leuke van thuis zijn In je geboorteland is het inderdaad erg fijn.
Zeuren dat we ouder worden moeten we dus nooit meer doen Elke jaardag brengt ons dichter naar ons pensioen!
En als het eenmaal zo ver is dat ik van mijn pensioen kan genieten doe ik dat niet in mijn geboorteland! Want aangezien ik in dit koude kikkerland geboren ben, kies ik tegen die tijd uiteraard voor een warmer land!
Wat alleen jammer is en ik het toch best wel vaak gehoord heb... Bereik je eindelijk je pensioen, kun je er toch niet van genieten, want dan begeeft ineens je hart het!
Tja..daarom geniet ik van elke dag. En doe ik alles wat ik kan en mag !!
Waarom zo'n pessimistische kijk op je pensioen dat nog ver in de toekomst ligt, als ik vragen mag? Dood gaan we allemaal, zorg daarom dat je van je leven geniet. Carpe diem! Pluk de dag!
Waarom zo pessimistisch? Lijkt me toch wel zonde van al die jaren hard werken tijdens je loopbaan. En ik geniet ook wel.... Maar het idee... het is toch jammer als mijn centjes naar de staat zal gaan!
Ik heb er genoeg van en vind dat het de hoogste tijd wordt voor een ander leuker gedicht, Wat weinig origineel ben je nurse: plagieren geeft op het geheel echt geen overwicht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nurse
Guest
|
 |
« Reply #18 on: 23-05-2008, 20:09:23 - GMT-1 » |
|
Spelletjes spelen![/b] Ik hou ervan om met anderen spelletjes te spelen... Het is een leuke manier om met elkaar je tijd te besteden! En al zijn we vaak niet tegelijkertijd hier Toch zorgen de spelletjes voor veel plezier. Ik kan me soms geen leuker vermaak dan preiprei in mijn nachtdiensten voorstellen... Soms kun je beter hier komen spelen, dan op tori oso mee te gaan doen met de rellen!! Soms lijkt het even moeilijk te zijn, maar een woord te vinden voelt dan reuzefijn. Kaartspelletjes vind ik ook erg leuk om te spelen Bv troefcall... probeer me maar een kap te geven... Ooh, vrouwtje daar noem je een spel Wanneer ik het speel, geef ik mijn tegenstanders altijd hel! Vooral op huisfeestjes wordt het altijd gespeeld, en nurse ik zou jou kappen,en wel heel stinkend wreed! Kijk wie aan het praten is, je zou en je zou Spelen we een pot,geef ik gelijk een bownie aan jou!! Dat is het leuke van spelletjes spelen met elkaar De uitdaging, gezelligheid en de hapjes staan al klaar!! Heel vaak speel ik ook spelletjes online En de overwinningen zijn..."mine, mine mine" Zelfs mijn kind begin ik het spelletjes spelen te leren... Dan is hij ook in zijn schik!! Het begint met: "mens erger je niet", "dokter bibber" en "wie ben ik" Mijn dochter die speelt soms erg foeroe te a wraak, broko prei en opo fu a stoeroe. Ach hemel... kinderen kunnen erg slecht tegen hun verlies hoor! En die van mij kan ook wel vals spelen, maar dan heb ik het "zogenaamd" niet door. Het leukste is om een spelletje met je partner te spelen Dan kan je je fantasies met hem/haar delen. Ik hou ervan om dat soort spelletjes te spelen met mijn man. Elke keer iets nieuws uitproberen, dat is erg spannend dan.... Doen alsof je elkaar niet kent Mennnnn.....je wordt dan zo heerlijk verwend!! Spelletjes spelen met speeltjes is ook erg leuk... Het is spannend... maar in het begin als je ze pas ziet dan lig je in een deuk!!! Nou, ik weet dat echt niet meer maar weet wel dat ik al mijn speeltjes begeer! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nurse
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 27-05-2008, 15:38:31 - GMT-1 » |
|
Bijzonder
Wat is voor jou bijzonder? Voor mij is het leven met een man samen zonder gedonder.
Is leven zonder gedonder inderdaad bijzonder?
Dan is leven met 'n prinsgemaal kennelijk volstrekt normaal!
Bijzonder is het gemaakt hebben in het leven Zodat je dan ook aan een ander kan geven!
Een leven zonder zorgen, kommer en kwel en een goede gezondheid met aan je zijde een lieve vrouw Da's voor mij bijzonder, en is zij toevallig ook nog redelijk jong en mooi, dan ben je haar natuurlijk trouw
't Is waar: liefde moet van twee kanten komen! Gaat n. a.k.a. P. straks als bi uit de kast komen?
Is bi zijn tegenwoordig in de mode gekomen? Ik weet het niet voor een ander, maar voor mij blijft het vooral bij dromen
Al is bi in de mode, geen polonaise aan mijn lijf Mijn lief is degene waar ik voor altijd bij blijf
Bijzonder vind ik het ook dat ik op nr 1 sta met het slowchatten!!!! Dat vind ik speciaal en wilde ik jullie alleen ff zeggen... Nurse, jij bent een echte kampioen Want jij weet hoe je slowchatten moet doen!
Zou ik hiervoor ook een lintje van Bea kunnen krijgen? Of begint het nu wel heel erg naar mn hoofd te stijgen? Als wij je met ons allen voor een lintje gaan voordragen Dan hoef je je dat nooit meer af te vragen!
Bijzonder is ook het leuke contact met mijn glibberige vriendjes hier op preiprei Nou ja.... glibberig zou ik ons nooit noemen en dat was ik niet maar het was ouwma die dat zei!!!
Wat bijzonder is wanneer men iets doet mag het, maar bij een ander is het nooit goed!
Weet je wat bijzonder is? Als je met een nieuw gedicht begint, want deze gaat me aardig uit de keel hangen Elke keer hetzelfde gedonder, weinig origineel en het eeuwige geplagieer, ik laat me hier niet meer voor vangen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nurse
|
 |
« Reply #20 on: 09-06-2008, 03:34:53 - GMT-1 » |
|
Eerste Liefde Roest Niet
Rozegeur en maneschijn, liefde en caviaar, we beloven elkaar trouw en eeuwige liefde, tot de dood ons scheidt; zien de balken en splinters in elkaars ogen niet, want de Liefde is blind en blijft vlammen vooral als er één lijdt...
Onze liefde is gedoemd te mislukken, onze ouders en familie zijn onze grootste vijanden en doen er van alles aan om ons uit elkaar te drijven, koste wat kost, niks is te gek, een andere stad, huis, auto een nieuwe baan Oost, west, thuis best. Alle volgende liefjes in 't nest.
Ik had mijn allereerste liefde al toen ik 11 was.... Het was heel onschuldig en we zaten toen samen in de 6e klas!
We moesten toen een keer samen 's ochtends de Surinaamse vlag hijsen... Hij vroeg toen of ik wat met hem wilde en van geluk kon ik het toen wel uitkrijsen!!!
Ons eerste afspraakje was in de Palmentuin, derde paadje rechts, vijfde palmboom links We zaten op een bankje ineen gestrengeld en al gauw zat ik onder haar rokje met iets flinks
Hmmm.... ik kan me dat nog heel goed herinneren dat je dat deed.... Ik zei nog tegen je: "mn vader gaat boos worden" en je weet hij is heel erg wreed!!!
Ik heb k.a.o.l.o. met je vader, hij hoeft hiervan toch niks te weten? Ik hou toch van je, of ben je dat in alle commotie nu alweer vergeten? Dus eenmaal overtuigd van zijn gelijk, ging hij als een bezetene aan het werk Van achteren en van voren, baby geboren, ondanks voor het zingen uit de kerk . . .
Aj baja, hoe eindigt dit verhaal uiteindelijk, zonder in banaliteiten te vervallen? Pa gaat weg om een pakje sigaretten te halen en belandt op de wallen. . .
En wie ziet pa daar nou achter die rode lichtjes staan? Het is zijn allereerste liefde, met in haar hand een overrijpe banaan!!!!
De moraal van de CristenUnie wint, en toch is er minstens een die 'n overrijpe banaan 't lekkerst vindt!
Maar die pa was zo dom nog niet En deed maar lekker mee met die overspel plegende griet.
Ik vraag me toch wel af hoeveel mensen nog steeds een relatie met hun eerste liefde hebben? Meestal is dat toch wel een soort van kalverliefde, dat durf ik wel erop te wedden.
Eerste Liefde Roest Niet. Zo gesteld, wordt zo'n relatie nimmer uitgeteld.
Ik vraag me af wat er met mijn eerste liefde is gebeurd.... Is hij nu getrouwd? Is hij gelukkig of heeft hij nu een vrouw die alsmaar zeurt? En dan niet voor een beurt!
De kracht van 't leren, zit in 't repeteren: Eerste Liefde Roest Niet. Zo gesteld, wordt zo'n relatie nimmer uitgeteld.
Met zo'n afsluiting kan ik verder niets meer op verzinnen!!! Dus tijd voor een nieuw gedicht, ik hoopte eigenlijk dat Anderszins daar een keer mee zou beginnen!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cedhof
Moderator
MamSenior

Mambini Lobi: +29/-3
|
 |
« Reply #21 on: 30-08-2008, 02:11:47 - GMT-1 » |
|
-------------------------------------------------------------------------------- Moordenaar zijn voor een dag!!!!!
Als je eens iemand ongestraft kon vermoorden... wie zou dat dan worden? En hoe zou je het dan doen? 's nacht met een kussen of met een stapel borden?
En aan wie denk je dan? Een ex vriend(in)je? De deurwaarder? Of die oplichter van die ene garage? Want in het echt zouden we dat nooit kunnen doen, want wie kan nou zorgeloos leven met zo'n bagage?
Het vervelende aan het plegen van een moord is dat je er met niemand over kan praten met nog geen woord! Niet over de smerige details, niet over het moordwapen of hoe je het lijk hebt weten te verbergen en hebt vermoord
Ik vraag me af of ik het wel zou kunnen verbergen, of ik niet zou stressen en stijf van de zenuwen zou staan. Elke dag achterom kijken.... achterdochtig en gespannen zijn... alle zorgeloosheid van de baan...
Alle genoemde ervaringen en lessen zijn opgedaan en geleerd door Bouta en z'n makkers. Zullen ze hun dertig laatste levensjaren opgelucht zijn te midden van al die criminele rukkers en rakkers?
Je hoeft iemand natuurlijk niet fysiek te vermoorden, want hoeveel mensen zijn er niet geestelijk volledig aan onderuitgegaan Door hun geliefde, hun partner of hebzichtig familielid, die alleen het financiele gewin voor ogen zagen, ze waren onaangedaan.
Ik zou denk ik alleen kunnen doorslaan als het om mn kind zou gaan!!! Kom je aan hem, dan kom je aan mij en is ineens alle redelijkheid van de baan!!!
Ik zou nog niet eens voor een dag een moordenaar kunnen zijn, de dood van iemand op je geweten hebben, dat kan ik niet. Ik doe zelfs nog een vlieg geen kwaad, laat staan een libi sma! Iemand doden geeft de nabestaanden een heleboel verdriet.
Niemand heeft het recht om een ander mens te doden, het recht in eigen handen te nemen. Maar bij de dood van bv Mark Dutroux, vermoord door een boze ouder, zullen er ws niet veel wenen.
Men zal zelfs eerder de daad begrijpen en verzachtende omstandigheden naar voren brengen voor de dader. Wie gaat er nu rouwen om zo´n monster? Ws alleen zijn ex-vrouw en niet eens zijn eigen moeder en vader!!!
De enige manier waarom ik in de huid van een moordenaar zou willen kruipen, al is het maar voor één dag, Dan doe ik dat als profiler, om er achter te komen wat zo'n maniak beweegt, wat hij denkt dat hij ongestraft mag!
Ik zou het eng vinden om in de huid van zo´n koelbloedige moordenaar te moeten kruipen, die lui sporen niet!!! Het gaat vaak al fout ergens in hun jeugd, trekken als kind de vleugels van vlinders eraf als niemand ze ziet....
TOEN: vlindertjes ontleden, kakkerlakken doorsnijden, vleermuizen op sterk water zetten, NU: pathaloog anatoom in Haren Sommigen worden psychopatische moordenaars terwijl anderen het hun werk maken 'n onnatuurlijke dood te verklaren . . .
Hoe dat alles mogelijk is? Ik moet je het antwoord op die vraag schuldig blijven, waarom de één met een mes een mensenleven redt, Terwijl de ander een mes als moordwapen gebruikt om in alle koelbloedigheid iemand neer te steken die eindigt op mortuariumbed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cedhof
Moderator
MamSenior

|
 |
« Reply #22 on: 13-09-2008, 10:14:24 - GMT-1 » |
|
Paranoya Wat is het toch zo fijn om getrouwd te zijn. Paranoya die heeft nu een echtgenote aan zijn zij. Die is nu zeker aan het genieten van zijn huwelijksreis met zijn vrouw... Ze kijken elkaar vaak innig aan en beloven elkaar voor eeuwig trouw... Hopelijk bind zijn vrouw hem niet te stevig vast, anders is zij voor de preipreiers een hele grote last! Nee ik denk niet dat paranoya over zich heen laat lopen.... Alhoewel..... hij liet haar wel zijn vakantiegeld opmaken door de PC Hoofdstraat leeg te kopen....  Haha,zo gaat het er aan toe als iemand je torie hier weet, als er weer aan gedacht wordt, stopt men het diep in je reet. Hahaha.... nee ik denk dat Paranoya met alle liefde zijn hebben en houden met zijn grote liefde wil delen... En hij zal zich zeker niet druk maken nu, hij is te druk bezig met spelen... (en dan niet op preiprei  ) Maar wat duurt het toch allemaal zo lang? Waar blijft Paranoya ,is zijn vrouwtje echt zo spang?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cedhof
Moderator
MamSenior

|
 |
« Reply #23 on: 16-09-2008, 12:56:55 - GMT-1 » |
|
De nieuwe Server.
Lang gewacht,nooit gedacht,mar toch gekregen. De nieuwe server heeft de oude van zijn plaats verdreven.
Alles gaat zo heerlijk snel Want vroeger waren lezen en posten altijd een hel Maar te snel is ook niet altijd goed, de server wordt boos en zegt,ff wachten je doet het niet goed!!
Haha, ja..of iemand is je voorgeweest dan denk ik..jo beest!! Mamjo heeft niet alleen de lusten maar ook de lasten, maar als dank krijgt hij vaak gezeik van een paar lastige gasten.
Ja, dat zeker en het kost ons allemaal niets Mamjo gebruikt zijn vrije tijd, nadat hij uitgeput thuis komt op de fiets.
AL zijn tijd stopte hij in de site En he put up a big fight!!
Nu kan hij lekker achterover zitten en zuchten, kijken en genieten van de afgeworpen vruchten.
Niemand die meer klaagt Mamjo..je nieuwe server(met veranderingen) is geslaagd!!
Onze dank daarvoor houdt altijd stand en haléé,, Mamjo is en blijft voor ons nummer één !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soms ??
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 16-09-2008, 21:55:21 - GMT-1 » |
|
Sex op de brug , geeft je pijn aan je rug Wacht , ik hoor een mug Die vliegt in de lucht he het lijkt wel een klucht Waarom is de brug berucht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bridge
Over Troubled Water.
Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +1425/-126
Mi kondre,tru,mi lobi yu,yu moi tu na mi ai !
|
 |
« Reply #25 on: 22-09-2008, 05:38:58 - GMT-1 » |
|
Praten over sex
Ai baja, dat houdt een ieder zoet Iedereen gedraagt zich heel "goed"
Sex op de brug , geeft je pijn aan je rug Wacht , ik hoor een mug Die vliegt in de lucht he het lijkt wel een klucht Waarom is de brug berucht
Omdat soms daar vast zijn fantasiën over heeft... over een brug en een spuit... Ach je leeft maar 1x... dus soms... gooi het maar eruit..
Fantaseren mag altijd, daarvan krijgt geen mens toch spijt?
Fantaseren houd het juist een beetje spannend in bed... Stiekeme gedachtes kunnen in bed zorgen voor veel pret...
Kortom , fantaseren is dus altijd fijn , vele mensen doen dat niet alleen bij de sex, maar gewoon voor de gein .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bridge
Over Troubled Water.
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #26 on: 26-09-2008, 07:47:48 - GMT-1 » |
|
--------------------------------------------------------------------------------
Verliefdheid .
Wat is de eigenlijke betenis van het woord verliefdheid ? Nou gewoon simpel :voor de ander heb je tijdelijk teveel tijd .
Als je samen bent wil je die ander al je aandacht schenken, En als je alleen bent kun je alleen maar aan die ander denken.
Wel jammer dat het blijft niet altijd zo fijn , vaker veranderen de partners en krijg je gekijf .
Maar gelukkig kan het ook anders gaan. Dan blijft de liefde voor eeuwig en een dag bestaan. Dat klinkt wel heel fijn, maar zo zal het niet vaak zijn .
En dat is maar beter toch, denk jij niet ook misschien? Anders heb je vóór je 't weet een lover of 10
10 is wel een heel mooi rond getal, plezier heb je dan wel,in ieder geval .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bridge
Over Troubled Water.
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #27 on: 29-09-2008, 14:44:41 - GMT-1 » |
|
Het weekend .
Het weekend vinden velen heel fijn, ze verheugen zich dan op een speciaal samenzijn .
Of gewoon lekker uitrusten en verder niets speciaals doen... Of je kunt dan de stad in gaan, op zoek naar de juiste schoen!!
Sommigen zien het als de gelegenheid, bellen een schatje,en zeggen:hallo heb je voor mij wat tijd ?
Anderen gaan naar Gamma om kussens te kopen Voor 1 euro per stuk kocht ik daar hele hopen!
Maar het leukste van het weekend is, dat je lekker doet wat je wilt,soms dus gewoon niks .
Applaus dus voor de weekend-uitvinder We houden er van, zonder enige hinder!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bridge
Over Troubled Water.
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #28 on: 04-10-2008, 16:20:58 - GMT-1 » |
|
PreiPrei
Preiprei vind ik echt heel erg leuk, leerrijk en soms lach ik me in een deuk.
Bijna altijd kun je er terecht met een antwoord, goed of slecht.
Soms is het wel erg druk, ,en als je kan posten dan heb je geluk.
Maar tussen alle trubbles van 't Mamjo verkeer ontmoeten de preiprei'ers elkaar telkens weer!
preiprei vind ik nog steeds heel erg lekker , geheel ontspannend in plaats van al dat gemekker .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bridge
Over Troubled Water.
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #29 on: 11-10-2008, 21:03:12 - GMT-1 » |
|
Fitness .
Fitness raakt tegenwoordig bij jong en oud steeds meer in , mensen stappen nu een gym binnen , en echt met heel veel zin .
Lekker m'n programma afwerken, inloggen, geen berichten, begin op de loopband, Daarna cardio, fietsprogramma afwerken, pfff bergen beklimmen, niks aan de hand
Trap maar lekker door ,dan begin je flink te zweten , maar geen nood ,heb je een goed apparaat ,dan word jouw hartslag vanzelf wel gemeten .
Ik ben er vooral voor die lekkere fitnessinstructeur (leuk woord voor preiprei, bedenk ik opeens) Die met die lekkere gespierde billen en sixpackbuik, donkerbruine ogen, maarre hij ziet me geeneens
Soms ,als het vies weer is denk je vandaag ga ik maar niet , je kijkt naar het weer en zegt ,het regent dat het giet .
Maar uiteindelijk doe je toch wat je je hebt voorgenomen Anders kun je van dat mooie figuurtje alleen maar dromen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|