Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: HOE VINDEN JULLIE DIE MISS SURINAME MEIDEN VAN DIT JAAR VERGELEKEN MET VORIG J  (Read 1946 times)
POSITIEF
Guest
« Reply #15 on: 23-05-2008, 12:56:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WANNEER GAAN WE POSITIEF DENKEN.
DE KRACHT ZIT IN HET POSITIEF DENKEN.
NEE JULLIE ZIJN ECHT VERMOEIEND.
kritisch
Guest
« Reply #16 on: 26-05-2008, 16:41:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

moest safyra wel winnen en die nicole nijman moest helemaal niet in de top 5.
ze moet toch nog meer afvallen voor dr vriend want hij houdt niet van dikke meisjes anders gaat hij d'r laten...ze weet dat hij uitloopt
Ik hoop alleen maar dat de organistaie zich dit jaar aan hun woord houdt, en optijd begint. En die meisjes zegt om niet zoveel olie op hun lichaam te smeren bij de bikini ronde, want die meisjes die zwart zijn worden hierdoor lelijk. En dat de meisjes dit jaar tattoo's mochten hebben vondt ik raar. Mag dat in het buitenland ook, of weten ze al van te voren dat deze meisjes niet in de top 5 komen en ons land niet gaan hoeven te uitdragen. Succes verder.
bewijs
Guest
« Reply #17 on: 30-05-2008, 21:25:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

moest safyra wel winnen en die nicole nijman moest helemaal niet in de top 5.
ze moet toch nog meer afvallen voor dr vriend want hij houdt niet van dikke meisjes anders gaat hij d'r laten...ze weet dat hij uitloopt

Als je niet kan bewijsen dat hij uitloopt hou liever je grote mond. En hoe weet jij waarvan hij houdt. En als ze is gaan afvallen was t niet voor der vriend. Jullie dieken in mensen leven daarom weten jullie t altijd beter.
haha
Guest
« Reply #18 on: 01-06-2008, 17:06:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die van vorig jaar waren beter dan dit jaar

Mens je over drijft die van vorig jaar waren geen van allen mooi. Vooral nummer de top 5 was belachelijk. En jullie weten wie t belachelijkste van die 5 was, ik zal geen nameen noemen. Mi no sab if deng pikien nak deng ede na wan ston, maar echt t was een grappige show heb genoten had buikpijn van t lachen. Vondt nummer 4 der talent wel cool ze heeft der best gedaan.
@loco
Guest
« Reply #19 on: 01-06-2008, 18:17:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja zoals eerder gezegd net bepaalde hebben talent evil bepaalde zij brutaal en hun poep stinkt werkelijk afro afro
??
Guest
« Reply #20 on: 01-06-2008, 21:51:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja bepaaldehebben talent, ik hoop datw e niet hezelfde krijgen dit jaar want soebham heeft eerder tijd voor het geld dat ze krijgt dan voor die meisjes.

Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: