+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» kind adopteren uit suriname
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3   Go Down
  Print  
Author Topic: kind adopteren uit suriname  (Read 7879 times)
adoptie
Guest
« on: 23-07-2008, 07:48:25 - GMT-1 »

Hallo mensen.Ik zou graag een meisje willen adopteren tussen de 0 en 5 jaar uit suriname.Wie kent plaatsen in suriname waar ik terecht kan hiervoor.
Zelf ben ik gehuwd en heb een zoontje van 6 jaar.Heb een vaste baan .wie kan mij meer informatie geven hierover.
sos
Guest
« Reply #1 on: 27-07-2008, 22:01:58 - GMT-1 »

sos kinderdorpen
lotjes huis
enz enz
Ella P
Guest
« Reply #2 on: 27-07-2008, 22:04:20 - GMT-1 »

Hallo mensen.Ik zou graag een meisje willen adopteren tussen de 0 en 5 jaar uit suriname.Wie kent plaatsen in suriname waar ik terecht kan hiervoor.
Zelf ben ik gehuwd en heb een zoontje van 6 jaar.Heb een vaste baan .wie kan mij meer informatie geven hierover.

Als je in Nederland woonachtig bent, moet je dit dan niet vanuit Nederland regelen? De nederlandse wegen zijn wel erg, dat moet ik wel toegeven. Voordat je je kind hebt, zijn er al dik 4 jaar verstreken.
nicolle
Guest
« Reply #3 on: 11-08-2008, 01:20:45 - GMT-1 »

[Heeft iemand ook links van website's waar meer info te vinden is over adoptie uit Suriname. Kan namelijk heel weinig vinden.

Gr Nicolle
NLadoptie
Guest
« Reply #4 on: 11-08-2008, 01:22:49 - GMT-1 »

adopteer maar een kind uit Nederland.. Bijlmer zit vol met kinderen die ouders nodig hebben!
NEE NEE NEE
Guest
« Reply #5 on: 11-08-2008, 03:15:04 - GMT-1 »

IK K AN JE NU ALVAST ZEGGEN DAT HET NIET ZO GEMAKKELIJK  GAAT.
OF JE MOET IEMAND KENNEN DIE JE ZIJN OF HAAR KIND WIL GEVEN.
ALS JE NAAR SU KOMT DAN KAN JE HET PROBEREN.
Na mie taki
Guest
« Reply #6 on: 11-08-2008, 10:39:36 - GMT-1 »

Het gaat inderdaad niet zo makkelijk nee. Daarom heb ik dat kind van waka waka shirley maar genomen. Ze had amper te vreten dus zou haar ook teveel zijn met dat arme schaap erbij. Nu hoeft ze zich alleen maar zorgen te maken over haar praatzieke smoel. Ze krijgt haar kind niet terug. Nu is het van mij. Ze krijgt een prachtige opvoeding en optijd te eten en drinken. Wat wil een kind nog meer? kiss
Expression
Guest
« Reply #7 on: 11-08-2008, 10:45:42 - GMT-1 »

In het magazine Expressions van deze maand staat een uitgebreid artikel  over hoe je een kind in Suriname kunt adopteren.
suribaby
Guest
« Reply #8 on: 18-08-2008, 01:05:52 - GMT-1 »

Het gaat inderdaad niet zo makkelijk nee. Daarom heb ik dat kind van waka waka shirley maar genomen. Ze had amper te vreten dus zou haar ook teveel zijn met dat arme schaap erbij. Nu hoeft ze zich alleen maar zorgen te maken over haar praatzieke smoel. Ze krijgt haar kind niet terug. Nu is het van mij. Ze krijgt een prachtige opvoeding en optijd te eten en drinken. Wat wil een kind nog meer? kiss

maar hoe heb je dat kind dan genomen heb je der ge erkend enzo? kun je me vertellen
wat je allemaal moest doen? en hoe lang et geduurt heeft..
shelly
Guest
« Reply #9 on: 18-08-2008, 17:43:15 - GMT-1 »

Hoi, als je echt serieus bent weet ik wel iemand. Afgelopen zomer was ik in Su en ben benaderd door het buurmeisje van mijn moeder. Ze is 28 en heeft 4 kinderen zonder man. Ze is echt arm, vond 't zo zielig. Ze zei tegen mij dat haar zoontje in Ned geboren is. Ze was in Ned omdat haar dochtertje een hart operatie hier moest ondergaan, maar ze is zwanger hiernaar toe gekomen en is hier bevallen. Inmiddels is dat jongetje 5 jaar en ze vroeg aan mij of ik hem zou willen adopteren omdat 't voor haar allemaal zo zwaar is en dat ze een goede toekomst voor hem wil. Ik vond 't nogal wat en wil hier niet zomaar aan beginnen. Ik had ook al contact opgenomen met de Ned ambassade in Su en ´t schijnt dat je toch zeker 3, 4 jaar kwijt bent voordat ´t kind van jou is. Er komt natuurlijk heel veel bij kijken, maar als je geinteresseerd bent heb ik haar telefoonnr. in Su. Laat 't maar even weten.
wilma nanninga
Guest
« Reply #10 on: 21-08-2008, 13:37:14 - GMT-1 »

De dochter van Hennie huisman heeft het ook gedaan (ze hebben haar emma genoemd ach als ze maar een goed thuis heeft) Hennie is Dol op zijn kleindochter! Hij stond destijds in de krant dat zei het mooiste geschenk is als hij aan vader dag / opa dag eigenlijk denkt!
wilma nanninga
Guest
« Reply #11 on: 21-08-2008, 13:40:22 - GMT-1 »

http://www.volkskrantreizen.nl/blogpost.php?username=waarzitje&webtitle=waar_zit_je_henny_huisman&usergroup=redactie

google maar eens deze woorden kleindochter hennie huisman uit suriname

mooi verhaal afro peace
M. Theuns
Guest
« Reply #12 on: 13-11-2008, 21:01:59 - GMT-1 »

adopteer maar een kind uit Nederland.. Bijlmer zit vol met kinderen die ouders nodig hebben!

Goedenavond, kunt u ons meer vertellen hoe dit in zijn werk gaat?
Adoptie in nederland/bijlmer?
Waar en bij wie moeten we daarvoor melden?
Kunt u mij terug mailen naar millootje@hotmail.com met de benodigde info erbij?

Bedankt M. Theuns
mie takie
Guest
« Reply #13 on: 13-11-2008, 21:21:26 - GMT-1 »

surinamers geven hun kinderen niet zo makkelijk weg hoor, ook al moeten ze kei steentjes eten, ze zijn tot alles in staat om hun kinderen te houden(de suri's in suriname hoor)zoals een reactie het al zegt probeer het in de bijlmer er zijn veel moeders die liever kiezen voor hun kaboela tentjes en neuken met verschillende mannen dan zorg te nemen voor hun kinderen.
GINA
Guest
« Reply #14 on: 13-11-2008, 23:06:08 - GMT-1 »

JE KAN NAAR PLEEGGEZINNEN GAAN. JE KAN ALS JE  IN SU KOMT INFORMEREN, MAAR  HET KIND MOET WEES ZIJN ZONIET MOET DE MOEDER TOESTEMMING GEVEN.
HET GEMAKKELIJKSTE IS ALS JE HET VANUIT SURINAME DOET.
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Print  

Jump to: