Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 8   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: BESNEDEN TOLLIES: WAAROM ZIJN ZE ZO LEKKER?????????????????????????  (Read 17378 times)
Sex Tournee
Guest
« on: 05-08-2008, 22:38:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Best mensen

Kan iemand me vertellen waarom besneden tollies zo extra lekker zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh
claudia
Guest
« Reply #1 on: 05-08-2008, 22:52:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Omdat ze mooi, trots en schoon overeind staan, met glimmende eikel.
Ze niet ontsiert worden door een overhangende theetuit.
Dus het aangezicht is al veel mooier . Dat maakt de sex ook fijner .
koelli
Guest
« Reply #2 on: 05-08-2008, 23:18:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Omdat ze mooi, trots en schoon overeind staan, met glimmende eikel.
Ze niet ontsiert worden door een overhangende theetuit.
Dus het aangezicht is al veel mooier . Dat maakt de sex ook fijner .

Omdat je een kaulo kollie bent en beter weet je niet. Je heb maar een persoon in je heele leven genaait en nu denk je dat alles weet. Ga met je pola spelen. Claudia aka Sex Tournee, zelfde ka koeli
Blondine
Guest
« Reply #3 on: 06-08-2008, 19:00:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een besneden Pik is echt heerlijk en apart 

stinkt niet en heeft geen afscheiding bij de eikel

en is lekker strak

echt heerlijk om eraan te sabbelen
sfsa
Guest
« Reply #4 on: 07-08-2008, 01:08:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en is lekker strak

zelfde koeli bitch. je voelt minder met een tollie, ja een tollie, die is besneden. Kom maar deze lekker bana, ja bana en geen tollie, voelen. mag je heerop komen sabbelen. en ik weet niet op welke tollie jij heb gezogen, mr alleen bij een vieze man gaat zijn pik stinken en afscheiding bij de eikel hebben. BAH, dus darop heb je gezogen, andres zou je het niet zeggen!!!
alles is goed
Guest
« Reply #5 on: 07-08-2008, 01:19:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik merk geen verschilt. T voelt hetzelfde. Beide zijn goed.
hahahaha
Guest
« Reply #6 on: 07-08-2008, 03:52:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en is lekker strak

jij neukt ook alleen maar mannen die hun tollie niet elke dag wassen vies kind
waaaat
Guest
« Reply #7 on: 08-08-2008, 20:26:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

een besnede tollie is fucking lekker,
veel strakker dan een onbesnede.
Mijne ik kom bijna als ik eraan denk
Mellissa
Guest
« Reply #8 on: 08-08-2008, 21:17:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Besneden tollies zijn echt heerlijk man mooi en netjes
en t aller belangrijkste ze komen niet 123 klaar
ze komen pas klaar als ik uitgeneukt ben

als ik 20 keren ben gekomen dan komen zij de eerste echt heerlijk

zo strak lijkt alsof ik met een stuk staal gevuld wordt aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh hhh
whitney
Guest
« Reply #9 on: 09-08-2008, 00:08:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Fuck de besneden tollies. Er is geen kaolo verschil. Je hebt je zeker nog nooit door een onbesneden pik laten neuken. Daarom praat je een lo Ka. Je wil gewoon reclame maken voor besneden tollie's (moslims en joden). Er is nooit wetenschappelijk bewezen dat dat zo is. En als je elke dag baadt en je bana wast is er niets aan de hand. Als iemand met een besneden tollie ook niet baadt zal zijn lul ook een uur in de wind stinken. Bovendien ziet een besneden pik angstaanjagend uit. Er is altijd zo een donkere rand aan het eind van de eikel.Onnatuurlijk Viez en lelijk. Het lijkt of je naar een buitenaards wezen kijkt die niet kan praten. Als God niet wilde dat mannen een voorhuid moesten hebben, had hij het niet daar gezet. Je gaat toch ook niet de schaamlippen van vrouwen wegknippen. En kom me niet zeggen dat je ook je haar dan niet moet knippen, want dat ka ding groeit je hele leven lang.
wrm
Guest
« Reply #10 on: 09-08-2008, 01:41:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

een besijden poeni is het lekkerste!!! zonder scham lippen is het poeni strakker!!! ze komen niet 123 klaar en pas als ik dr 20 keer heb vol gespoten dan pas komt zij klaar. oooh zooo heerlijk is een besnijden poeni!!! hahahaha precies zo stom klink het waneer een ka dom bitch komt zeggen dat een besnijden pik het lekkerste is.
De Man
Guest
« Reply #11 on: 09-08-2008, 06:34:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als God niet wilde dat mannen een voorhuid moesten hebben, had hij het niet daar gezet.

Domme Whitney, praat niet over God want als jij zo sabie bent en de bijbel kende, dan had je moeten weten dat God aan Abraham heeft gezegd iedereen te laten besnijden van het mannelijk geslacht anders kom je niet in het koningkrijk. (Genesis 17:9-27)

Feit is ook zo dat mannen met een besneden penis minder gevoelig zijn dan mannen die besneden zijn, doordat zij geen voorhuid hebben en bij dragen van onderbroek de eikel overal aan schuurt.....Dat betekent niet dat ze minder genieten, maar wel langer kunnen uithouden omdat ze minder gevoelig zijn.
Verder adviseert WHO pro besnijdenis, omdat de kans om AIDS op te lopen minder groot is dan iemand dat wel besneden is en overige SOA's.
Whitney verder weet ik niet of je man of vrouw ben, maar wij mannen die besneden zijn weten wel recht in het toilet te plassen, terwijl de onbesneden tollies moeite hebben hun straal de juiste richting op te sturen, dus met 1 ding ben ik wel helemaal met je eens en dat is je openings zin!!!
FUCK de besneden tollies.  cool
whitney
Guest
« Reply #12 on: 09-08-2008, 11:11:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Domme man: In diezelfde Genesis 17:12 staat dat God min of meer erkend dat slavernij iets is dat gerechtvaardigd is en dat het iets gewoons is dat mensen andere mogen zien als werkpaarden en mogen nemen als hun persoonlijke bezit. We zullen het hier niet hebben over de gevolgen van minstens driehonderd jaar slavernij in de wereld. Vandaag aan de dag leven nog miljoenen mensen in een vorm van moderne slavernij, wat het exploiteren van maatschappelijk zwakkere tot gevolg heeft.Dus staar je niet blind op de bijbel, dat is geschreven in een tijd dat mensen nog geloofden dat de aarde plat was. Bovendien was de besnijdenis bedoeld als een verbond tussen Abraham en God. Tegenwoordig sluiten wij een verbond (overeenkomst) niet door ons lichaam te verminken. Wat die onzin van De WHO betreft: Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat mannen met een besneden penis "niet zo gevoelig" zijn in bed en dus niet snel klaarkomen en niet gevoelig zijn voor SOA's. Als je de berichten op de voet had gevolgd zou je weten dat men terug is gekomen op deze stellingen (dus dat ze niet kloppen). Je laten besnijden moet gewoon een keus zijn van elke individu. Net als je een tattoe of piercing wil laten zetten of niet.
sally
Guest
« Reply #13 on: 09-08-2008, 12:06:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Domme Whitney, praat niet over God want als jij zo sabie bent en de bijbel kende, dan had je moeten weten dat God aan Abraham heeft gezegd iedereen te laten besnijden van het mannelijk geslacht anders kom je niet in het koningkrijk. (Genesis 17:9-27)

Feit is ook zo dat mannen met een besneden penis minder gevoelig zijn dan mannen die besneden zijn, doordat zij geen voorhuid hebben en bij dragen van onderbroek de eikel overal aan schuurt.....Dat betekent niet dat ze minder genieten, maar wel langer kunnen uithouden omdat ze minder gevoelig zijn.
Verder adviseert WHO pro besnijdenis, omdat de kans om AIDS op te lopen minder groot is dan iemand dat wel besneden is en overige SOA's.
Whitney verder weet ik niet of je man of vrouw ben, maar wij mannen die besneden zijn weten wel recht in het toilet te plassen, terwijl de onbesneden tollies moeite hebben hun straal de juiste richting op te sturen, dus met 1 ding ben ik wel helemaal met je eens en dat is je openings zin!!!
f@%k de besneden tollies.  cool

Mij ex was niet besnijden en hij kon me nog veel langer en beter neuken dan mij man nu, die is muslim en besnijden. en ik miss die sex wel. het licht gewoon an die man zelf vind ik. ook mannen die zijn besnijden neuken te hard omdat ze minder gevoel hebt en dat doet pijn. terwil een man die is niet besnijden neuk met gevoel en voel ook met je mee. En ook, een man die is niet besnijden voelt lekkerde an, omdat waneer je de voorhuid naar achter trekt, dan krijch zijn pik een bandtje en die voelt heel lekker an op een neer in me, zo komen ze an die condoom "Ribbed for HER pleasure" snappie? Dat ding van Abraham, toen die tijd mannen moest zich laten besnijden omdat het tegen die geloof is dat vrouwen niet mogen genieten van sex, je mag iens geen doggy style of zo, alleen maar missionary sex hebben volgens Abraham die is al 3000 jaaren terug overleden. Mij punt is dat het licht an die man, als je met gevoel neuk, dan is dat het lekkerste.
De Man
Guest
« Reply #14 on: 09-08-2008, 13:28:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hmm Whitney,

Hier een link die wel degelijk aangeeft dat een man met een besneden penis minder kans heeft op AIDS (info dateerd van 8 augustus), kan je mij misschien een link aangeven dat het tegenstelde beweerd?

http://www.cosmosmagazine.com/news/2126/circumcision-reduces-hiv-risk-60

Sally, Ik denk in geval van jou sex leven het een kwestie is van persoonlijke smaak. Jij houd van gentle sex met gevoel,  maar de ander houd het van "rough". De ervaring van de man met wie je het bed deeld speelt ook een rol natuurlijk.....

Ik zal het maar niet over God meer hebben, daar ....dat is relegie,.. de een gelooft er niet in de andere wel en de bijbel kan vaak wel verkeerd geinterpreteerd worden en dat is een discussie waar ik mijn tijd niet zal verdoen.

Hier een link voor meer voordelen van besnijdenis.

http://www.circinfo.com/benefits/bmc.html

Een beetje van de topic at hand afgeweken....maar hopelijk kun je toch wat leren.
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 8   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: