Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: NIEMAND MAG MEER IETS OVER SAMANTHA GADJRADJ OF HARRISH MANORATH SCRIJVEN ANDERS  (Read 3106 times)
James Bond 007
Guest
« on: 20-08-2008, 21:22:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

EN JULLIE MOGEN HET PROBEREN,
JULLIE HEBBEN NIETS TE DOEN...
GAAN JULLIE LIEVER STUK VOOR STUK GAAN BADEN MANG........
OF LATEN JULLIE JE BIJ EEN DICHTSBIJZIJNDE CARWASH GOED LATEN WASSEN...
EN JA VERGEET NIET EEN ONDERWASH TE NEMEN....
NIETSNUTTERS ALLEMAAL....
STOPPEN JULLIE PER HEDEN MET ONZE RODDELS..
EN JA SAMANTHA KENT GEEN ENKELE RAVIEN MANNA EN JA HARRISH IS GEEN BOELER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ IS EEN GESCHOOLDE EN PERFECTE ADVOCAAT....WAS ZIJN JULLIE EN VOORAL WIE BEN JE?HuhHuhHuhHuh
JULLIE ZIJN ALLEMAAL TE VERGELIJKEN MET STUKJES HONDEPOEP...
ROMMELS....ALLEMAAL!!!!!!!!! JERE SOEMA TORI....
ME TAIKI BOY........GA WEG MANG EN DONDER OP!!!!!!!!!
JU MA BIGI POLA
Guest
« Reply #1 on: 20-08-2008, 21:51:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dan wat als hij geschoold is?? ik verdien meer geld dan hem, tg ben ik niet zo geschoold en niemand is perfect lummel, misschien omdat je naar uni gaat, boi njang mi mars. Wat ik elke weekend sport is gelijk aan wat je gaat verdiennen en tg speel ik niet zo geweldig. Jullie maken zelf topics open voor jezelf voor bekendheid, wat voor manieren heb jij?? Je doe lik wang kowlo abanie en ju wan pley wi san bekend. san ab ning, ju na nex zomaar en luister niemand heeft interesse in jullie.
Go dok, tegen samantha heb ik niks.
Ronnie
Guest
« Reply #2 on: 21-08-2008, 14:30:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daar heb je weer. Hoogmoed.
larwaad!!!
Guest
« Reply #3 on: 21-08-2008, 21:46:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

TOR MAI KE BOER AUR BAAP KE ANDA TOKE BANAIL HIDJRA. FUCK HARISS EN VOK SAMNATA PLATA
LOVERIEN
Guest
« Reply #4 on: 23-04-2013, 02:55:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

JULLIE LULLEN WEER HIJ GAAT NU TROUWEN EN WAT HEBBEN JULLIE DAN TE ZEGGEN?
andersfernandes
Guest
« Reply #5 on: 23-04-2013, 08:23:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hij is nu geschoold??? hij is bisexueellll... hij naait me neef ook donder jij op. wat weeet j van bedgeheimen. neef is boeler dus hij praat en maakt fotos. donder op wie bn je president/ koning./ god? eyy gjiem wang bigi brik . ga opsuriname rivier lopen dan

EN JULLIE MOGEN HET PROBEREN,
JULLIE HEBBEN NIETS TE DOEN...
GAAN JULLIE LIEVER STUK VOOR STUK GAAN BADEN MANG........
OF LATEN JULLIE JE BIJ EEN DICHTSBIJZIJNDE CARWASH GOED LATEN WASSEN...
EN JA VERGEET NIET EEN ONDERWASH TE NEMEN....
NIETSNUTTERS ALLEMAAL....
STOPPEN JULLIE PER HEDEN MET ONZE RODDELS..
EN JA SAMANTHA KENT GEEN ENKELE RAVIEN MANNA EN JA HARRISH IS GEEN BOELER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ IS EEN GESCHOOLDE EN PERFECTE ADVOCAAT....WAS ZIJN JULLIE EN VOORAL WIE BEN JE?HuhHuhHuhHuh
JULLIE ZIJN ALLEMAAL TE VERGELIJKEN MET STUKJES HONDEPOEP...
ROMMELS....ALLEMAAL!!!!!!!!! JERE SOEMA TORI....
ME TAIKI BOY........GA WEG MANG EN DONDER OP!!!!!!!!!
janklasen
Guest
« Reply #6 on: 23-04-2013, 13:06:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hahahahahahaha woei sang dit is een fatu topic want harish en samantha zoeken aandacht jongoe
zo geweldig zijn ze dat ze 100 gasten verwachten uit het buitenland  rolleyes

soso poppenkast djaso
elite indiaan girl
Guest
« Reply #7 on: 23-04-2013, 14:11:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HARRISH MANORATH is een homo homo homo

en laat  SAMANTHA GADJRADJ hem zeggen dat die lenzen hem niet staan..

ik weet dat hij homo is want heb hem zelf met mij ogen 4 jaar geleden gezien toen was hij met een kennis van hem in een restaurant ik ben zelfs met hem gaan praten,omdat ik vindt dat hij een pienter jonge man is. en hij sprak als een boeler met me

"dankje wel schat, weetje ik probeeeeeer het beste van te maken" echt als een vrouw en hij liep ook met zijn heupen
(misschien was hij in zijn ondekkings fasen,het kan)
maar toen heb ik heb ergens anders ontmoet (maar ga niet schrijven waar) daar heb ik gezien dat hij het ook van achteren neemt.

maar ja ik zeg dat zijn huwelijk een cofer up is.
en geen echte huwelijk samantha krijgt alles wat ze hebben wilt zelfs vriendschap ,maar man liefde enz neeeeeeeeeee denk ik niet, misschien wordt er ook een baby als aflijding geboren uit zo een huwelijk(zodat men niet denkt dat hij homo is)
jaecht
Guest
« Reply #8 on: 23-04-2013, 15:11:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

S echt n cover up wedding men, zo zielig vo samantha. Daarom dt z zo hard dr best te bewyze op fb dt z in love is. Kben ook pas getrouwd, n k ken d kriebels, ma wat zy doet op fb s echttt abnormaal n gft aan hoe hard z probeerd. Girl u need to pull urself together en toegeve dat jy n haris better off als friends zyn. Voordat j d helft van j leve hebt verspild aan e homo oftewel bisexuele man
Harish M
Guest
« Reply #9 on: 24-04-2013, 04:40:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zo wat als ik homo ben of biseksueel...zo wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het hele land loopt erover te lullen...IT'S MY LIFE...  huh
@harish M
Guest
« Reply #10 on: 24-04-2013, 12:15:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zo wat als ik homo ben of biseksueel...zo wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het hele land loopt erover te lullen...IT'S MY LIFE...  huh

je hoeft je niet te schamen zegt het gewoon. maar kom niet met draai draai
----
Guest
« Reply #11 on: 24-04-2013, 12:21:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zo wat als DAN OMDAT ik homo ben of biseksueel...zo wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het hele land loopt erover te lullen...IT'S MY LIFE...  huh

... 'als' of 'dan omdat' ...
Friend
Guest
« Reply #12 on: 04-05-2013, 02:23:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wtf lullen jullie en why gaat het jullie iets Aan? Samantha nog harish eet of drinkt  van jullie losers!! En dat ze posts plaatst op fb is alleen maar omdat ze excited is. I know her story! Gun haar wat liefde in haar leven en laat jij tenminste wel zien dat je een leven hebt. Als jij zo happy was zou je niet eens op mamjo komen en oordelen over andermans leven. Samantha mijn liefje...... Jaloerse mensen zijn er volop, zoals enkele die hier gereageerd hebben. Ga ervoor en laat ze simpelweg blijven blaffen...... Beter kunnen ze niet. X
Werkelijkheid in Sur.
Guest
« Reply #13 on: 04-05-2013, 06:57:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Helemaal gelijk, het is jouw leven, jouw keus om te trouwen en niets verkeerds aan, zolang je het niet met kinderen doet. Immers waar hebben wij het over, Suriname staat thans bekend dat het groso modo van de  Surinaamse mannen geen onderscheid meer maken met wie ze het doen, vrouwen, mannen, meisjes die hun dochters konden zijn, jongens die hun zoon konden zijn en hetzelfde geldt voor kinderen die hun kleinkinderen konden zijn. Deze mannen houden geen enkele rekening met de gevoelens van anderen, als ze hun sex maar krijgen. Verloedering van het land, normen en waarden bestaan er niet meer. Daarom Harrish en Samantha een goede vaart, het is jullie leven en jullie keus!!! Nog even iets rechttrekken, Seksuele geaardheid Karakter en hebben helemaal NIETS te maken met opleiding. Er lopen een boel goed opgeleide mensen rond op deze wereld die de DUIVELS zijn, ditzelfde geld ook voor de zgn gelovige mensen die iedere zondag in de kerk zitten. En als Harrish homofiel is zal hij echt niet zijn leven lang zijn sexuele geaardheid kunnen verbergen achter een huwelijk, dit houdt geen mens vol, in de geschiedenis zijn er genoeg voorbeelden van top mensen waarvan zelfs governeuren in Amerika op een gegeven moment uit hun schijnhuwelijk moesten stappen en publiekelijk bekend maken wat hun sexuele geaardheid was en aftreden. Ik denk dat veel mannen in Suriname nog steeds niet uit the closet durven komen, bang voor de  publieke opinie en wellicht ook het feit om de familie dit te besparen, Suriname is nog erg narrow minded op velerlei gebieden, daarom hebben velen het achter hun elleboog, dat stiekempjes gedoe en toneelspel. "Keeping up appearances" alles in Suriname is daarom "Schone Schijn".
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: