Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: SINTERKLAAS IS GEMODERNISEERDE DISCRIMINATIE  (Read 2284 times)
GELE PIET
Guest
« on: 05-10-2008, 15:05:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IK WIL WETEN WIE VAN JULLIE IN DEZE MODERNE TIJD NOG SINTERKLAAS STRAKS GAAT VIEREN JA OF NEE EN WAAROM,WANT IK VINDT HET EEN GEMODERNISEERDE DISCRIMINATIE ,VOOR DEZE TIJD ,DE WITEMAN ZIT GOED GEZADELT OP ZIJN WITTE PAARD EN DE ZWARTE MAN MOET GEK DOEN,ZIJN LIPPEN WORDEN GROTER GEKLEURT,KINDEREN BANG MAKEN,GEKE DINGEN UIT SPOKEN EN  SCHOORSTEEN IN EN UIT GAAN ZO GENAAMT ,KAN NIET MEER IN 2008,STRAKS OP SCHOOL MOET ONZE KINDEREN HOREN DAT ZIJ ZWARTE PIETJES KUNNE SPELEN OP SCHOOL ENZ,EN HET IS EEN COMERSIEELE ZAAK TEGEN WOORDIG,IK VIERT HET NIET IK VIERT LIEVERT KERST LEKKER MET MIJN GEZIN!! WAT VIND U ER VAN ,GEEFT UW MENING AUB EN WAT ZEGT U VAN DE OUDE LIEDEREN SINT KOM MAAR BINNE MET UW KNECHT MPP DAT BEDOEL IK DENK ER OVER NA GEEFT UW MENING!!!!     Huh
WHITEMAN
Guest
« Reply #1 on: 05-10-2008, 15:07:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WIJ ZIJN GEEERD DOOR DE ZWARTEN Grin
PIM
Guest
« Reply #2 on: 05-10-2008, 15:13:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WHITE MAN HAHAHAHAHAAH IK VIERT HET ZEKER HIER IN DE HEMEL HAHAH LAAT ZE MAAR KNECHT ZIJN OF NIET HAHAHAH Grin
ik vier het niet
Guest
« Reply #3 on: 05-10-2008, 15:18:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou, ik vier het niet. Ik als blanke vind het een belediging naar de zwarte bevolking toe. Nergens ter wereld is er een feest dat op die manier een bevolkingsgroep als karikatuur neerzet. Het was leuk bedacht in de tijd dat het ontstond, maar het past niet meer in deze tijd. Niet meer in deze vorm althans. Er moet iets met die zwarte piet gedaan worden. Dan pas is het een feest zoals een kinderfeest bedoeld moet zijn. Onschuldig vermaak voor de kinderen.
blackasint
Guest
« Reply #4 on: 05-10-2008, 15:19:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wel whiteman en pimmetje als whiteman nog zo doorgaat en kindjes maakt met zijn negerinnen vrouw en de andere blanken aansteekt dan is er straks een zwarte sint met zijn blanke knechtjes want dan blijft er niets over van jullie blanke volk. Zwart overheerst meng zwart met wit en wat krijg je grijs. in ieder geval geen wit meer
bruin
Guest
« Reply #5 on: 05-10-2008, 15:50:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben zwart noch wit, maar kan me geen sinterklaas indenken zonder zwarte piet. Anders moeten jullie "robert mugabe-dag" in ned. vieren.
gefrusteerd
Guest
« Reply #6 on: 05-10-2008, 15:55:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Weer zo een K. gefrusreerde neger. Wat is dit nou weer voor Bu#@$it? Ik ben pik zwart, maar ik vier het wel! Jullie maken er zelf dicriminatie van omdat jullie ouders jullie gefrustreerd hebben, gelukkig de meine niet en ik ga het ook niet bij mijn kinderen doen. WAKE UP! De slavernij is afgeschaft en zwarte piet is zwart door de schoorsteen trut! Hij moet toch je kinderen cadeautjes brengen? Weet je uberhaupt waar hij oorsprokerlijk vandaan komt? (sinterklaas) Waarom woon je eingenlijk in Nederland?
Op donderen met zulke zieke mensen als jou ts.
mee eens
Guest
« Reply #7 on: 05-10-2008, 16:01:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Weer zo een K. gefrusreerde neger. Wat is dit nou weer voor Bu#@$it? Ik ben pik zwart, maar ik vier het wel! Jullie maken er zelf dicriminatie van omdat jullie ouders jullie gefrustreerd hebben, gelukkig de meine niet en ik ga het ook niet bij mijn kinderen doen. WAKE UP! De slavernij is afgeschaft en zwarte piet is zwart door de schoorsteen trut! Hij moet toch je kinderen cadeautjes brengen? Weet je uberhaupt waar hij oorsprokerlijk vandaan komt? (sinterklaas) Waarom woon je eingenlijk in Nederland?
Op donderen met zulke zieke mensen als jou ts.

Dus dat he! Laat ze! Jullie hebben gewoon geen stuiver om cadeautjes te kopen en het dan zogenaamd op dicriminatie gooien  Cheesy
@gefrustreerd
Guest
« Reply #8 on: 05-10-2008, 16:01:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ma iedereen weet dat whiteman deze topic heeft geopend zodat wij negers weer erop gaan reageren. Precies zoals whitman zegt hij is geeerd door de zwarten. Elke keer als jullie zo reageren voelt hij zich geeerd
ROZE PIET
Guest
« Reply #9 on: 05-10-2008, 16:08:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IEDER WEET DAT DE SLAVERNIJ AFGESCHAFT IS ,MAAR HET GAAT GEWOON DOOR IN HAAR NIEUWE JAS OKE,HOE ZAL JIJ HET VOELEN ALS ZWARTE OUDERS ALS JE KIND OP EEN BEDRIJF SINTERKLAAS FEEST WORDT GEVRAAGT DOOR EEN ANDERE COLLEGA KIND"S DAT HIJ OOK ZWARTE PIET SI!!! ,IN PLAATS VAN SINTERKLAAS KUNNEN ZE BETER RAMADAM VIEREN IN DIT LAND EN EEN FEEST DAG VAN MAKEN!!
makkelijk
Guest
« Reply #10 on: 05-10-2008, 16:12:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Doe niet zielig no  Roll Eyes Is toch makkelijk, dan hoeven ze je kind niet meer te sminken. Ik ben wel een keer Sinterklaas geweest op mijn werk 5 jaar geleden voor de grap en zeg eens eerlijk het zou toch raar zijn als na zoveel generaties Sinterklaas zwart werd en Zwarte pit wit (witte piet?) Hoor die naam!!!!!!!!!!!!! PIET
Jullie zijn echt gefrustreerd ja zielig  Cry
Aanpassen!
Guest
« Reply #11 on: 05-10-2008, 16:46:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IK WIL WETEN WIE VAN JULLIE IN DEZE MODERNE TIJD NOG SINTERKLAAS STRAKS GAAT VIEREN JA OF NEE EN WAAROM,WANT IK VINDT HET EEN GEMODERNISEERDE DISCRIMINATIE ,VOOR DEZE TIJD ,DE WITEMAN ZIT GOED GEZADELT OP ZIJN WITTE PAARD EN DE ZWARTE MAN MOET GEK DOEN,ZIJN LIPPEN WORDEN GROTER GEKLEURT,KINDEREN BANG MAKEN,GEKE DINGEN UIT SPOKEN EN  SCHOORSTEEN IN EN UIT GAAN ZO GENAAMT ,KAN NIET MEER IN 2008,STRAKS OP SCHOOL MOET ONZE KINDEREN HOREN DAT ZIJ ZWARTE PIETJES KUNNE SPELEN OP SCHOOL ENZ,EN HET IS EEN COMERSIEELE ZAAK TEGEN WOORDIG,IK VIERT HET NIET IK VIERT LIEVERT KERST LEKKER MET MIJN GEZIN!! WAT VIND U ER VAN ,GEEFT UW MENING AUB EN WAT ZEGT U VAN DE OUDE LIEDEREN SINT KOM MAAR BINNE MET UW KNECHT MPP DAT BEDOEL IK DENK ER OVER NA GEEFT UW MENING!!!!     Huh

ga in afrika wonen heb je er geen last van!
sodeju!
Guest
« Reply #12 on: 05-10-2008, 18:53:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ach flikker toch op met deze klote-topic! uitgekauwde shit!
HAHAHA
Guest
« Reply #13 on: 05-10-2008, 19:11:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dus dat he! Laat ze! Jullie hebben gewoon geen stuiver om cadeautjes te kopen en het dan zogenaamd op dicriminatie gooien  Cheesy

Grin Grin Grin Grin
Frisia
Guest
« Reply #14 on: 05-10-2008, 19:41:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je kan toch bij neckerman op krediet kopen? bel anders frisia financieringen op!
Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: