+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» als je vriend een kind heeft
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: als je vriend een kind heeft  (Read 1323 times)
nieuwsgierigje
Guest
« on: 16-10-2008, 14:33:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je vriend heeft een kind geboren voor dat jullie wat zijn begonnen.
Je houd van je vriend en heb hem dus zo genomen.

Het is jou kind niet. het is van hem en zijn ex.Tegen het kindje heb je niks
het is een kind,maar zijn ex kan je niet uitstaan omdat je van je vriend hoort
dat ze niet kan uitstaan dat hij nu een ander heeft en weg is bij haar terwijl ze een kind hebben

Hoe reageer je als hij wat over zijn kind verteld
En zou je om dat die moeder van het kindje zo raar tegen je doet niks voor dat kind willen doen
bijvoorbeeld een cadeautje kopen als ze jarig is of met sinterklaas of kerst
vervelend
Guest
« Reply #1 on: 16-10-2008, 14:49:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je vriend heeft een kind geboren voor dat jullie wat zijn begonnen.
Je houd van je vriend en heb hem dus zo genomen.

Het is jou kind niet. het is van hem en zijn ex.Tegen het kindje heb je niks
het is een kind,maar zijn ex kan je niet uitstaan omdat je van je vriend hoort
dat ze niet kan uitstaan dat hij nu een ander heeft en weg is bij haar terwijl ze een kind hebben

Hoe reageer je als hij wat over zijn kind verteld
En zou je om dat die moeder van het kindje zo raar tegen je doet niks voor dat kind willen doen
bijvoorbeeld een cadeautje kopen als ze jarig is of met sinterklaas of kerst

ik heb zelf kinderen en ga niet met de vader van mijn kinderen
maar er zijn altijd redenen warom de meoder zo tegen je doet
en ze is neit verplicht normaal tegen je te doen want ze heeft niks metje te maken
verder de vader die moet naAR ZE KINDEREN KIJKEN EN ALS HIJ MET JE OVER ZE PRAAT KAN JE NORMAAL DOEN TENZIJ JE WAT TEGEN DIE KINDEREN HEBT

en cadeau tja als die meoder niks van je wilt weten gaat dat een beetje moeilijk
en als de vader e verzorgt is het niet nodig dat je dat doet
iedereen heeft een andere mening is jammer want de kinderen hebbene r niks mee te maken
maar denk dat de moeder hellemaal uit haar dak zal gaan als ze weet dat je iets voor haar kind hebt gekocht

je hebt een relatie met de vader dus hou je daar mee bezig je mag alles vragen maar denk niet dat je verder hoeft te gaan tenzij de meoder normaal met je praat maar in jou geval is dat niet zo dus laat dat maar rusten
lief
Guest
« Reply #2 on: 16-10-2008, 14:50:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben in dezelfde situatie als jij ik heb een kind en mijn vriend niet. Mijn vriend kan mijn ex ook niet uitstaan met wie ik mijn kindje heb. hij was in het begin heel lief voor mijn kind hoor maar doordat hij mijn ex niet kan uitstaan god weet alleen waarom want ik ben toch nu met hem ik snap hem niet koopt hij helemaal niets meer voor mijn kind. in het begin kocht hij zoveel maar het laatse jaar niets meer hij zegt omdat hij mijn kind nauwlijks ziet koopt hij niet smeer wat voor flauwe kul is dat nou? Als je van me houd neem mij met me kind if joe lob a okro joe moes lob a sierie toe. Hij koopt echt niets meer hoor niets op de verjaardga of kinderdag of sinterklaas ofzo niets alsof me kind niet bestaat nou dan maar oprotten hoor mijn kind is op nr 1 . mijn kind heeft een vader en die zal kopen als jij als mijn huidige vriedn dat niet wil en bovendien hij gaat niet lukken dus heb ik hem maar de laan opgestuurd. ik vind als je van hem houd moet je hem met kind en al accepteren laat die ex erbuiten stoor je niet aan haar verwen het kindje dei gaat het heel eluk vinden is weer een andere band. Negeer die ex gewoon zij heeft een probleem met jou niet jij. Laat dr maar praten wees lief voor je vriend en zijn kind. laat het niet zover komen als in mijnnn geval dat mijn vriend net een mars maakt en me kind gewoon niets geeft snap je. trouwen sheb hem opgehoepelt! ,maar doe je best meis laat hij merken dat je anders bent dan die ex trut van hem
lief
Guest
« Reply #3 on: 16-10-2008, 14:55:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Oja en ze hoef je niet et mogeen dat zijn meiden nou eenmaal maar maak jij je niet druk want ze wet dat iemand anders nu met haar brood vandoor is gegaan Maak ej niet dik hoor door haar ze moet juist blij zijn dat je heel lief tegen het kind doet en het ook verwent want hoe je het keert of draait als jij en die heer in een huis gaan wonen later ofzo gaat ze toch op bezoek komen dat kindje om papa te zien al vind mama dat niet leuk dus maak je niet druk doe leif en als hij over zijn kind praa doe gewoon en je mag ook vragen hoe het met zijn kind is zo ziet hij dat het je intereseert
nieuwsgierigje
Guest
« Reply #4 on: 16-10-2008, 15:07:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

bedankt voor je reactie
ik wil het kind niet overdreven verwennen alleen een kado op verjaardag sinterklaas verzorging en extra dingen is afdeling van vader en moeder en ik wil  niet slijmen door kado s te kopen
voor mij is het gewoon meer een symbool van ik accepteer jou als zijn kind je bent er ook kindje en ik hou rekening met jou. en ik wil absoluut niet degene zijn die er voor zorgt dat het kind geen
goeie band met zijn vader heeft.
Hoe meer hij verteld hoe meer ik weet
ik hoor te weten hoe het met zijn kind gaat als ik wil weten of alles goed met hem gaat

LIEF
Guest
« Reply #5 on: 16-10-2008, 15:20:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

JA DAT MOET JE OOK DOEN JA HIJ ZAL ER HEEL BLIJ MEE ZIJN. ZE SI EENMAAL EEN DEEL VAN ZIJN LEVEN EN ZAL ER ALTIJD ZIJN.MAAK NIET DE FOUT DIE MIJN XE HEEFT GEMAAKT WANT DAT PAST HELEMAAL NIET. MAAR ZIJN STRAF KRIJGT HIJ MAAK JIJ ER HET BESTE VAN SPANG NIET MET DIE EX VAN HEM MEVROUW HAAT JE GEWOON OMDAT ZIJ NIET MEER MET HEM IS THAT'S ALL YOUR IT NOW. MAAK HET BESTE ERVAN LAAT DIE SMA ERBUITEN LEEF JE LEVEN MET JE VRIEND. HET KOMT WEL GOED. IK ZIT SOSM OOK MET ZOVEEL EN WEET NIET HOE ERUIT TE KOMEN IS TOG WEL GOED LAS EJ EROVER PRAAT OF ADVIES VRAAGT. OK GENIET VAN HET KINDJE EN JE VRIEND
.
Guest
« Reply #6 on: 16-10-2008, 15:22:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar wat is hetprobleem dat de huidige vriend of vriendin niks mag geven aan het kind?
maar denk dat de moeder hellemaal uit haar dak zal gaan als ze weet dat je iets voor haar kind hebt gekocht
Wat is dat voor flauwekul? Het is toch leuk voor dat kind en daar gaat het om, is toch niet de schuld van huidige vriend of vriendin dat de ouders uit mekaar zijn? Als dat het geval is/was, dan is het wat anders en dan nog zou ik niet moeilijk doen daarover. Als ze mijn kind maar geen vergif te eten of drinken aanbiedt, en verder goed met me kind omgaat vind ik het niet erg!!
LIEF
Guest
« Reply #7 on: 16-10-2008, 15:25:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ZUIVER ZEG IK OOK HOOR. ZOLANG ZE LIEF IS VOOR MIJN KIND EEN KADOOTJE MAG HOOR DOET GEEN KWAAD ZOLANG HET GEEN VERGIF IS NEE BEN EENS MET JE! ALS JIJ NIET DE REDEN BENT DAT ZE UIT MEKAAR ZIJN LAAT DIE SMA GAAN FREKKEN MANG AL MAG ZE JE NIET DAN WAT MOET JE DOEN HEBT LAK AAN DR JE VREET NIET VAN DIE TRUT. JE WIJST DAT JE HET KIND ACCEPTEERT ZO DENK IK OOK.
komt vaak voor hoor
Guest
« Reply #8 on: 16-10-2008, 15:29:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

FLAUWEKUL JE HEBT VAN DIE VROUWEN HOORR
OOK MANNEN DIE HUN KINDEREN NIET MOGEN ZIEN OMDAT ZE EEN NIEUWE VRIENDIN HEBBEN
MAKKELIJK GEZEGD
MAAR IEDEREEEN DENKT DAAR ANDERS OVER
zo denk ik erover
Guest
« Reply #9 on: 16-10-2008, 15:35:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik hoef geen vriendinnen te zijn met de ex van mijn vriend....
We hoeven elkaar niet te kennen....Ik heb een relatie met die vader...Ik ga niet slijmen bij dat kind alleen maar om die pa...en ik ga ook geen cadeau kopen voor zijn kind........
en mocht ik later kinderen krijgen met me vriend..stuur ik me kinderen ook niet op bezoek( bijv.een feestje)...
daarmee bedoel ik,als de voorkind jarig is van mijn vriend....gaat hij alleen naar die fesa,.....Ik vertrouw geen mensen.....
.
Guest
« Reply #10 on: 16-10-2008, 15:43:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wel. Ik heb het vaker om me heen gezin dat van de vriend of vriendin van de ene ouder.
Ik, me broers en zus...wij kregen ook vaak dingen van zalig mijn stiefvader, en was niet zo van dat hij slijmde bij mijn moeder of bij ons neee.
Gaat erom, je komt ergens waar er kind(ren) in huis zijn. Is niet meer dan normaal als je af en toe iets leuks voor dat kind of kinderen koopt. Mijn kind is bij mij dus als hij iets van mijn vriend krijgt dan ben ik er gelijk bij om te zien wat het is. Als de vriendin van zijn vader bijv wat voor mijn kind koopt, wil ik het ook eerst zien voordat mijn kind het gaat gebruiken. Liever geen kleding, maar iets anders mag wel. Zolang het geen vergif is zeg ik nogmaals. Zijn vader weet hoe ik ben, dus hij weet voor zichzelf dat als mijn kind bij hem is dat hij goed op mijn kind moet letten, want mé law!!
moeilijk
Guest
« Reply #11 on: 16-10-2008, 15:55:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik weet niet ligt aan de situatie
je kind meesturen emt de vader ok
maar waarom accepteren dat moeder dingen voor mijn kind koopt
het is niet nodig
en ligt eraan als ik met die meid praat
dan is het wat anders
maar als we niks van elkaar willen weten lijkt me vreemd
mmmmm
Guest
« Reply #12 on: 16-10-2008, 17:01:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb ook een vriend en hij heeft een dochter. Zelf heb ik nog geen kinderen.
Die vrouw kan het absoluut niet uitstaan dat ik met haar ex woon en dat ik met haar docher omga.
Z
Sranan Uma
Guest
« Reply #13 on: 16-10-2008, 17:13:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

bedankt voor je reactie
ik wil het kind niet overdreven verwennen alleen een kado op verjaardag sinterklaas verzorging en extra dingen is afdeling van vader en moeder en ik wil  niet slijmen door kado s te kopen
voor mij is het gewoon meer een symbool van ik accepteer jou als zijn kind je bent er ook kindje en ik hou rekening met jou. en ik wil absoluut niet degene zijn die er voor zorgt dat het kind geen
goeie band met zijn vader heeft.
Hoe meer hij verteld hoe meer ik weet
ik hoor te weten hoe het met zijn kind gaat als ik wil weten of alles goed met hem gaat

GOED HOOR, ZO MOET JE HET AANPAKKEN. NIET SLIJMEN, WANT ALS DAT KIND OUDER WORDT ZAL ZE JE DAN MISSCHIEN WILLEN CHANTEREN; DOE DIT WANT ANDERS ZORG IK VOOR OORLOG TUSSEN JIJ EN PAPA.
NAARMATE DE BAND BETER WORD KUN JE ALTIJD MEER CADEAU'S KOPEN MAAR HET MOET NIET EEN ACTIE VAN GELIJM ZIJN.
BOVENDIEN ZOU JIJ JE EIGEN KIND OOK NIET VERWENNEN NEEM IK AAN, DUS WAAROM DIE VAN HEM.
JE MOET GEWOON OP RECHT ZIJN. LAAT MERKEN DAT ALS HIJ/ZIJ LIEF IS JIJ DAT OOK BENT.
Sranan Uma
Guest
« Reply #14 on: 16-10-2008, 17:17:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

GOED HOOR, ZO MOET JE HET AANPAKKEN. NIET SLIJMEN, WANT ALS DAT KIND OUDER WORDT ZAL ZE JE DAN MISSCHIEN WILLEN CHANTEREN; DOE DIT WANT ANDERS ZORG IK VOOR OORLOG TUSSEN JIJ EN PAPA.
NAARMATE DE BAND BETER WORD KUN JE ALTIJD MEER CADEAU'S KOPEN MAAR HET MOET NIET EEN ACTIE VAN GELIJM ZIJN.
BOVENDIEN ZOU JIJ JE EIGEN KIND OOK NIET VERWENNEN NEEM IK AAN, DUS WAAROM DIE VAN HEM.
JE MOET GEWOON OP RECHT ZIJN. LAAT MERKEN DAT ALS HIJ/ZIJ LIEF IS JIJ DAT OOK BENT.

GESLIJM
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: