+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» als je vriend een kind heeft
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: als je vriend een kind heeft  (Read 1432 times)
Baby mam
Guest
« Reply #15 on: 13-03-2019, 14:36:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niemand kom aan mijn baby daddy en kinderen BOS JE BEK!
Neenee
Guest
« Reply #16 on: 13-03-2019, 22:00:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik wil geen vrouw met opgroeiende kinderen
@Duivels individu
Guest
« Reply #17 on: 13-03-2019, 22:23:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wil geen onbetrouwbare  psychisch gestoorde vrouw, die mijn kinderen van mij afhoudt met duistere duivelse praktijken en machten  om mij te willen houden!!!
......
Guest
« Reply #18 on: 13-03-2019, 23:51:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Er zijn genoeg mannen zonder kinderen ts.
Besef dat die moeder van die kinderen altijd ( ik bedoel dan altijd) via de kinderen verbonden is aan die man. Dat betekent zoveel als dat bij bepaalde keuzes jij op de 3e plaats kan staan.

Als je daarmee niet kan leven, is een man met kinderen niets voor jouw.
Geldt andersom ook bij vrouwen met kinderen.
Het maakt niet uit hoeveel die vrouw die ex vervloekt, als er bepaalde keuzes gemaakt moeten worden, staat de nieuwe partner op de 3e plaats.
......
Guest
« Reply #19 on: 13-03-2019, 23:53:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ps:
Zelf hoef ik geen partner met kinderen.
Heb niets met andermans DNA.
zelf doen
Guest
« Reply #20 on: 14-03-2019, 08:07:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb je je eigen geld
Blijf alleen met jouw kind. altijd hebben jullie een man nodig.
laat hij in zijn huis blijven. tegenwoordig weet je niet wat je in huis haalt.
de meeste mannen zoeken verzorging en nog meer duistere dingen wat je niet weet.
@HuilendStampvoeten
Guest
« Reply #21 on: 14-03-2019, 09:19:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb je je eigen geld
Blijf alleen met jouw kind. altijd hebben jullie een man nodig.
laat hij in zijn huis blijven. tegenwoordig weet je niet wat je in huis haalt.
de meeste mannen zoeken verzorging en nog meer duistere dingen wat je niet weet.
blood is thicker than water Wink
Vooral wanneer je als een opdringerige indringer ben met een man die juist op het punt staat  te vertrekken wanhopig, geforceerd in zijn keelzog zitten om af te dwingen en chanteren te blijven met een afgewezen, afgekeurd gedumpt smerig onbetrouwbaar volledig afhankelijke duivels gebroed evil
True story
Guest
« Reply #22 on: 14-03-2019, 10:54:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Er zijn genoeg mannen zonder kinderen ts.
Besef dat die moeder van die kinderen altijd ( ik bedoel dan altijd) via de kinderen verbonden is aan die man. Dat betekent zoveel als dat bij bepaalde keuzes jij op de 3e plaats kan staan.

Als je daarmee niet kan leven, is een man met kinderen niets voor jouw.
Geldt andersom ook bij vrouwen met kinderen.
Het maakt niet uit hoeveel die vrouw die ex vervloekt, als er bepaalde keuzes gemaakt moeten worden, staat de nieuwe partner op de 3e plaats.

Sorry ik ben het hier niet met je eens het kind heeft een plaats
In die man zijn leven ex totaal niet voor de mannen natuurlijk die het goed doen.
Hij heeft contact omtrent het kind of de kinderen maar een plaats in zijn leven heeft zij niet meer.
Plus hoor je je als vrouw dan niet druk te maken want we hebben het hier over 2 verschillende soorten LIEFDE
Ik zou me als vrouw niet druk maken als de heer in kwestie duidelijke afspraken heeft gemaakt om de kinderen
Want jouw relatie met hem heeft niets met zijn vader rol te maken.
To bove
Guest
« Reply #23 on: 14-03-2019, 11:26:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Fuck yu ,frow nanga tjien na ede hatie!
@YuNoDehLucky
Guest
« Reply #24 on: 14-03-2019, 11:31:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Fuck yu ,frow nanga tjien na ede hatie!
voor jou omdat yu no ab a seygi dati yu no mang kisie  laugh
Trawang gelukkig anga ding Piking jere angel
To bove
Guest
« Reply #25 on: 14-03-2019, 11:54:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Yu kaolo sebrefata las dagwe luku dja , na yu de kai las motjo uma wedje kier ie tjieng.

http://m.worldstarhiphop.com/apple/video.php?v=wshhF2G496wEBGrCXeMm
K scheithoop bakroeede
Guest
« Reply #26 on: 14-03-2019, 12:17:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alles hierboven is geschreven door die gestoorde William alias Sara alias conclusie alias Signa Vianen ;ze is een uitgemergelde zwaar gestoorde rioolrat met kan-ker en stalkt gezinnen . Ze heeft geen kinderen .Is verslaaft aan het plaatsen van wissi en kroi . mang dump eng raas .lauwmang doro gie  joe .Ze moeten jou plat spuitenen isoleren Stuk stront. Ze opent topic na topic en reageert op zichzelf de hele dag door met een kale kop en fel over been .
Mooi ka
Guest
« Reply #27 on: 14-03-2019, 22:03:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik tolereer geen voorkinderen van een man. Als die man voor mij kiest mag hij zijn kinderen nooit gaan zien. Of hij kiest voor zijn kinderen of hij kiest voor mij. Als hij voor mij heeft gekozen sluiten wij het hoofdstuk af dat hij kinderen heeft. Ik heb nu 3 kinderen met hem en hij komt niks te kort aan zijn kids. Voorkinderen opdonderen e tja wrijving in Libiƫ mang
Papito cara
Guest
« Reply #28 on: 15-03-2019, 10:41:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik tolereere geen voorkindere van geene eene vrouwe. Als dat vrouwe voor mei kiest magt zei haare kinderen nooite gaan zien. Of zei kiest voor haare kindere of zei kiest voore mij. Als zei voore mei heeft gekoze sluiten wij het hoofdstukjes af dat zei kindere heeft. Ik heb nu 3 kindere met haarre en zei komte niks te kort aan haare en kindere.Voorkinderen opdonderes e tja wrijvinger in Libiƫ mang.
BloodIsThickerThanWater
Guest
« Reply #29 on: 15-03-2019, 11:44:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik tolereer geen voorkinderen van een man. Als die man voor mij kiest mag hij zijn kinderen nooit gaan zien. Of hij kiest voor zijn kinderen of hij kiest voor mij. Als hij voor mij heeft gekozen sluiten wij het hoofdstuk af dat hij kinderen heeft. Ik heb nu 3 kinderen met hem en hij komt niks te kort aan zijn kids. Voorkinderen opdonderen e tja wrijving in Libiƫ mang
weeeeeeheeeee happy2 gether  evil
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: