Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: als je man / vrouw vreemdgaat kan je een claim indienen bij de buitenvrouw/man  (Read 591 times)
wet vreemdgaan
Guest
« on: 21-10-2008, 09:19:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Deze wet zet heel veel zoden aan de kant.
Zal er eindelijk bestraft worden op de gedane leed die gezinnen meemaken omdat de partner vreemdgaat in het huwelijk.
Het is ook mishandeling in erge vorm van de partner en kinderen .
Ook zal het vrouwen ontmoedigen om een huwelijk stuk te maken.

Meld je aan, bij genoeg handtekeningen gaan we in Nederland naar de Kamer.

Er komt nog een wedbsite om deze wet  te promoten.

In het buitenland is zo een wet al van kracht, maar dan wordt je gestenigd, en zover gaan wij niet.
goede zaak
Guest
« Reply #1 on: 21-10-2008, 09:28:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waar is die website dan? Want ik zet graag mijn handtekening.

Een tijdje terug was er ook al een topic hierover maar dat ging over een rechtszaak waarbij de echtgenote de buitenvrouw had aangeklaagd wegens de schade die die bitch had toegebracht aan dat gezin. En de rechter had die echtgenote in het gelijk gesteld. Die buitenvrouw moet een schadevergoeding betalen aan die echtgenote van vele duizenden euro's.

Je moest eens zien hoe weinig mensen erop hadden gereageerd. Buitenvrouw (die van mamjo) was in geen velden of wegen te bekennen.
flauwekul
Guest
« Reply #2 on: 21-10-2008, 09:29:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vreemdgaan is al zo oud als de mensheid.
In de westerse wereld zal hier nooit een wet tegen komen.
Alleen religie spreekt hier dreigende taal over uit.
Maar dat blijkt voor velen geen indruk te maken.
guess again
Guest
« Reply #3 on: 21-10-2008, 11:21:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

In veel Amerikaans staten (ook de Westerse wereld) wordt deze wetgeving allang toegepast. Is daar ook in opspraak omdat veel buitenvrouwen niet afwisten van het huwelijk/relatie van de man en nu moeten opdraaien voor zijn leugenachtige geest.

Mie
Guest
« Reply #4 on: 22-10-2008, 08:47:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vind het een goed plan.
Ik ben zelf ook geschaad door een bitch , terwijl ze wist dat ik getrouwd was , en opzettelijk zwanger raken . Het is jaren door gegaan en ik nooit van heb geweten, wat er achter mijn rug om gebeurde.
Marietje
Guest
« Reply #5 on: 22-10-2008, 11:15:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jahhhh, ben ook blij. Sommigen denken dat ze geweldig zijn als ze zich bezig houden met dit soort praktijken.
donere leuk leuk
Guest
« Reply #6 on: 17-03-2019, 16:01:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

binevrow claim recht waar je heb op leuk leuk cheesy
K scheithoop bakroeede
Guest
« Reply #7 on: 17-03-2019, 16:05:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

binevrow claim recht waar je heb op leuk leuk cheesy
Maar heeftkids erkent whaiiiiiiii Droom maar lekker verder stuk scheit .Verbeeld jij je maar van alles .Piep-piep
vreselijk
Guest
« Reply #8 on: 17-03-2019, 16:08:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

overal djoekas en apen  afro afro
grappig
Guest
« Reply #9 on: 17-03-2019, 19:03:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is deze topic  maar slaat totaal niet op de voornamlijk SU gemeenschap, want ze trouwen niet
dan heb ik t over de afro-SU mensen ze weten niet wat dat is laugh laugh laugh
dus dr valt niks te claimen  behalve elkaars pruiken van de kop afrukken. dat is enige claim police police
Dood gaan van ellende
Guest
« Reply #10 on: 17-03-2019, 19:45:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is deze topic  maar slaat totaal niet op de voornamlijk SU gemeenschap, want ze trouwen niet
dan heb ik t over de afro-SU mensen ze weten niet wat dat is laugh laugh laugh
dus dr valt niks te claimen  behalve elkaars pruiken van de kop afrukken. dat is enige claim police police
in die wereld van over de brug beerput straat
Waar jou pijpsnuit watermolen hoere moer jou kreeg maar helaas niet wetende wie de vader was des tijds 
Want werden wel 20 mannen genomen  dus maar een slachtoffer voor laten opdraaien
Dus jij weet niet beter dan dat het minste voor jou alle liefde van de wereld is  en te gaan en blijven vastbijten  laugh
Anders bonumangs zoniet bedreigen
What’s next...... evil
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: