Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Inschrijfadres gezocht! Tegen vergoeding! SPOED!!!  (Read 42818 times)
Maikel -------
Guest
« Reply #30 on: 04-05-2012, 17:21:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben op zoek naar een inschrijfadres. Het mag ook een ''kamer'' zijn waar ik me kan inschrijfven, alleen zal ik er niet verblijven. Dit natuurlijk tegen geringe vergoeding.

Briefadres / Postadres Gemeente inschrijfadr Nederland €100, Prijs:  
Bekeken: 45 keer sinds 02-05-12, 10:25  
Grotere foto
KenmerkenRegio: Noord-Holland BeschrijvingI
Iedere Nederlander is verplicht geregistreerd te zijn bij de G.B.A. (gemeentelijke basis adminnistratie )
U kunt hier als particulier een briefadres huren voor € 100,- per maand ( €300,00 per 3 maanden ) en u eigen bij de gemeente laten registreren in de gemeentelijke basis administratie.

Deze inschrijving is niet alleen verplicht maar dit heeft u ook nodig voor bv. uw paspoort, rijbewijs, belastingen, wajong of wia. uitkering, etc. etc.
Uw Post kunt u wekelijks ophalen , het doorsturen van uw post is uiteraard ook mogelijk de kosten hiervan bedragen € 25,00 per maand.

Bel voor afspraak 06-21222562 bgg. 06-84934708
bouta666
Guest
« Reply #31 on: 05-05-2012, 16:07:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mensen jullie kunnen ook gewoon een briefadres aanvragen bij de gemeente
met een briefadres kan je ook al je zaken regelen, is bijna het zelfde als een gba adres. en heeft geen negatieve gevolgen voor de bewoner.

http://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/briefadres/?productid={B4A56660-8158-4DBA-A959-21DBAC61210D}
bert
Guest
« Reply #32 on: 24-05-2012, 17:31:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heb uw last van deurwaarders of    of woont  uw het buitenland  en uw wilt gewoon uw uitkering  behouden  dan kan uw bij mijn op een velige manier  een postadresse krijgen    het kost wel  50 euro  per maand   maar uw kunt  ook aan geven als uw post zelf wilt komen halen of als ik uw post moet op sturen  het kost niets meer   maar uw kunt  ook  gewoon  bij  mijn  in arnhem in geschreven  worden op mijn woon adresse  dat is ook mogelijk    bij mijn hoor  ik hoor  het wel van uw  uw kunt mijn mailen op mijn prive mail  dat is pyaar42@live.nl  en daarna  is de mogelijk  dat ik mijn telefoon nr geef om een afspraak  te maken met elkaar  vr gr  bert
dit wel op een op een eerlijk wijze  ik help gewoon menssen die niet op hun woon adresse  hun post  kunnen ontvangen ik doe het niet voor het geld ander had ik wel meer als 100 euro kunnen vragen
bertje
Guest
« Reply #33 on: 26-06-2012, 12:50:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het mag ook voor sex zijn hoor als maar een vrouwe bent  0686297465

gr ron
kimkolkman
Guest
« Reply #34 on: 23-08-2012, 21:57:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe moet ik dit doen dan want ik ben met spoed opzoek na een inschrijf adres.
kunt u me daar even over mailen.

kimkolkman@live.com

metvriendelijke groet kim

Hallo Allemaal

Mensen kunnen bij ons ingeschreven staan, deurwaarders Geen probleem.

www.mijninschrijfadres.nl

Tanjaaa
Guest
« Reply #35 on: 05-01-2013, 14:38:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ilona ik wil je helpen zet een mailadress

Hallo,

Ik heb nog enkele postadressen beschikbaar, regio sittard.
Je kunt me bereiken per mail, lt je nr dan achter. passionfirst1@hotmail.com
huur
Guest
« Reply #36 on: 05-01-2013, 19:47:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben op zoek naar een inschrijfadres. Het mag ook een ''kamer'' zijn waar ik me kan inschrijfven, alleen zal ik er niet verblijven. Dit natuurlijk tegen geringe vergoeding.

ik wil dat je elk weekend komt om te neuken
dan mag je gratis inschrijven
Herman1951
Guest
« Reply #37 on: 05-03-2014, 04:17:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo

Ik heb in Rotterdam Haarlem Nieuwegein Amersfoort  Den Haag en Amsterdam  direct wat vrij en op andere plaatsen .

Hoe gaat dat in zijn werk je krijgt bij ons een huurcontract mee van het postadres dat u wilt huren voor een complete woning, daar mee ga je wanneer  je dat zelf maar wil naar burgerzaken/GBA van de genoemde gemeente en laat je eigen registreren als inwonende het gaat precies zo als je een woning huurt u gaat dat alleen doen en van ons gaat er niemand met u mee.
Hoe is dit verders te regelen Huh

(a)   Je kan op afspraak naar Rotterdam komen waar ik tijdelijk ben.
(b)   je kan de hele procedure schriftelijk regelen dat gaat als volgt.

Je ontvangt via e-mail mijn rekening nummer als je kan i.net bankieren is dat geld binnen enkele uren op mijn rekening bij de giro kan het  wat langer duren je meld op het overschrijf formulier of per e-mail  een adres of postbus nummer  waarop ik vervolgens  als het geld op mijn rekening staat je de benodigde papieren waaronder een geldig Huurcontract voor de gemeente zal sturen.
Met al onze adressen kunt u zich registreren bij her GBA/KVK en de KVK kost als eenmanszaak/ZZP`r niks exstra s .
De post kan alleen maar doorgestuurd worden dus dat komt vanzelf op het door u aangegeven postbus of adres aan.
Meteen te betalen eerste keer: 200€,  1maand huur 100€ en eenmalig 100€ administratie kosten, en dan is het maandelijks 100€.
Telefonisch contact elke werkdag van 18 tot 1900 uur.

MVG
kaya
Guest
« Reply #38 on: 05-09-2014, 12:14:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De deurwaarder kan je huis leeghalen.

Is mij bijna gebeurd, degene die ik belangeloos had geholpen  had van mij ook een sleutel van de benedendeur gehad om haar post op te halen als ik niet thuis was en haalde dus ook de brieven van de deurwaarder weg om dat ze schulden had waar ik niets vanaf wist.
Tot ik op een ochtend een brief van de deurwaarder vond met de waarschuwing dat 2 dagen later de deurwaarder met een slotenmaker zou komen als laatse waarschuwing. ik heb toen gelijk de deurwaarder gebeld.
De deurwaarder adviseerde mij om naar de deelraad te gaan om een uittreksel te halen met het bewijs dat ik de hoofdbewoner was en heb deze toen doorgefaxed.
Had ik deze brief van de deurwaarder niet gevonden dan was ik thuisgekomen en was mijn hele huis door de deurwaarder leeggehaald.
Dus je neemt een risico als je iemandd helpt met een postadres.
bij dit soort regelingen stuur je de post door daar is de vergoeding ook voor
Opzoek
Guest
« Reply #39 on: 18-06-2015, 13:50:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hier ook 1 die een adres zoekt.. Aub wie zou het willen proberen.. Vriendelijke groeten
Dolfijn
Guest
« Reply #40 on: 15-02-2016, 13:14:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat is het telefoonnummer van je?
Andri
Guest
« Reply #41 on: 15-02-2016, 22:51:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb een inschrijfadres voor je in amsterdam mail me wanneer je er interesse nodig hebt
Onsland@hotmail.com
Paul---
Guest
« Reply #42 on: 18-02-2016, 13:57:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ook ben op zoek naar een inschrijfadres in Amsterdam. Het mag ook een ''kamer'' zijn waar ik me kan inschrijven, alleen zal ik er niet verblijven. Dit natuurlijk tegen geringe vergoeding.

email: Paul---@live.nl
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: