+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» WIE KENT LEA GEDULD-REDING
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3 4 5 6   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: WIE KENT LEA GEDULD-REDING  (Read 5193 times)
me me me
Guest
« on: 10-11-2008, 23:52:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WIE KENT DEZE TRAVESTIET DIE NIKS ANDERS TE DOEN HEEFT DAN MENSEN OP MAMJO TE ZETTEN.
LEA HEB JE GEEN LEVEN VOORDAT JE OVER MENSEN BEGINT TE LULLEN ZOU IK EERST NAAR DAT TRIESTE LEVEN VAN JE KIJKEN.LELIJKE ZWARTE AAP DAT JE BENT.MET JE PLATTE REET.VUL JE ZE NOG STEEDS OP???IS HET JE AL GELUKT OM ZWANGER TE RAKEN OOOH NEE HE WANT KALAKA VREET JOE MOEROE.JOE MAPIMA DAGOE JOE WANNEER GA JE HET AFLEREN.HET ENIGE WAT JOU BEZIG HOUDT IS HET BREKEN VAN MENSEN.LEA LEA LEA TOCH IK HAD JE HOGER GESCHAT DAN DAT HOOR.BEN JE NIET BLIJ DAT DIE BLANKE MAN JE EINDELIJK VAN DE WEG HEEFT GEHAALD NA ZOVEEL JAAR ILLEGAAL IN NEDERLAND TOCH BRENG JE AL JE TIJD DOOR ACHTER JE PC OM TE LULLEN OVER ANDERE MENSEN.TRIEST HOOR LEA.HOE GAAT HET MET DIE LELIJKE MOEDER VAN JE??TROUWENS DAT MOET MEN NIET AAN JOU VRAGEN WANT JIJ EN JE MOEDER ZIJN NET TOM EN JERRY ALS JULLIE NIET OM EEN MAN VECHTEN IS HET WEER WAT ANDERS.ZO MOEDER ZO DOCHTER 1 DING JULLIE ZIJN LELIJK HOOR.EN LEANDA HOE VOELT HET OM OP MAMJO TE STAAN?HuhHuh?HEERLIJK HE!!!!!!!!!EN OOK AL HAAL JE HET WEG IK ZET JE WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE OORLOG IS NU BEGONNEN!!!!LELIJKE ZWARTE AAP MET JE INGETOGEN REEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!
MOEDER MUIS
Guest
« Reply #1 on: 11-11-2008, 00:13:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is lea die dochter van MOEDER MUIS van SCHIEMOND
infoo
Guest
« Reply #2 on: 11-11-2008, 03:49:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik weet  wie die Lea is  ,inderdaad  lult ze over alles en iedereen. Zo is haar moeder inderdaad ook. Ze lijken beiden op Bokito.  Haar moeder is Corrie Reding en woont aan de Bussingstraat in west. Het zijn inderdaad vreselijke mensen hebben geen eigenwaarde en leven maar op los. Ze zijn beiden zo lelijk als de nacht.
infoo
Guest
« Reply #3 on: 11-11-2008, 09:15:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gaat haar zus nog met Ricardo? Want die man woont als ik het goed heb in Suriname, daar zie ik hem vaak.
aibaja
Guest
« Reply #4 on: 11-11-2008, 09:37:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

probeer ze zwanger te raken? dan moet ze niet lang wachten ze kan net als lorette pengel een reageer buis baby nemen  want die kon ook niet zwanger te raken 
sang
Guest
« Reply #5 on: 11-11-2008, 09:39:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

probeer ze zwanger te raken? dan moet ze niet lang wachten ze kan net als lorette pengel een reageer buis baby nemen  want die kon ook niet zwanger te raken 

Ze was jaren geleden zwanger van Iwan Esseboom, toen ze 8 maanden zwanger was is het kindje in haar buik overleden. Lorette heeft reageerbuis baby, zij is niet de eerste noch de laatste. Niet voor niets heeft de wetenschap zich zo ontwikkeld, dat geeft mensen die moeilijk zwanger kunnen worden toch een kans op ouderschap. Wie weet heeft jou nageslacht later ook ivf nodig, na grontapoe oeng deh
fam
Guest
« Reply #6 on: 11-11-2008, 09:51:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja hoor mensen die blanke heeft haar uit de weg gehaald zwarten konden dat niet want ze hebben geen moer ze hebben nouwlijks te vreten hebben schulden van hier tot tokio  lea me schat laat die zwarte apen maar praten hoor tot nu toe heb je geen kop zorgen je bent gelukkig hoeft niet hard te werken want je man zorg voor alles   met een zwarte zou je moeten werken als een paard want zij salaris zou niet genoeg zijn
hater
Guest
« Reply #7 on: 11-11-2008, 13:48:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die blanke man heeft d'r alleen maar weggehaald omdat geen 1 zwarte man d'r wilt met d'r watra pola ja lea weet je hoeveel mannen het gezegd hebben dat je een watra pampa hebt.en die blanke man heeft daar blijkbaar geen moeite mee omdat hij ook niet beter weet die arme man.en jij houdt jezelf zoet omdat het bij jou gewoon om die paspoort gaat.steel je nog zoveel want dat was ook 1 van je grootste hobby's wel zielig voor ruth dat zij altijd je slachtoffer werd want zodra je werd gepakt gebruikte je haar naam.met je 4 dubbele postuur.echt waar voordat je over andere mensen begint te lullen moet je ervoor zorgen dat je perfect bent.en aangezien jij dat nooit kan worden omdat de schade bij jou niet meer te herstellen is moet je je bek houden over andere mensen.en mensen laat deze waardelozo hoer niet stoer voor jullie komen doen hoor want al d'r sieraden dat ze aantrekt is NEP NEP NEP gewoon BAT GOWTU  en dan sma gowtu e hat joe.A NO SMA SEN JOE TAK JOE NO MANG BAI!!!!JOE MAPAMPA BLAKA DAGOE!!!!JULLIE SPELEN EEUWIG SABIE MANG WEL BEGIN DIE KOULO WAARDELOZO WINTIE'S VAN JE TE REGELEN.WANT JOE NA BAR DA JOE SDONG!!!!!!!!!DAT NA WANG KA BAKROE SA NO SETIE LEA EN HET GAAT JE SCHANDE BLIJVEN GEVEN.JE NEUKTE MEO TOCH KON JE HIJ JE NIET BADEN EET ME MARS HOOR.BLAKA TAKROE FESIE DAGOE JOE!!!!HONDJE HONDJE HONDJE!!!!!!!! DAG BRUNO.............
minder
Guest
« Reply #8 on: 11-11-2008, 15:37:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WIE KENT DEZE TRAVESTIET DIE NIKS ANDERS TE DOEN HEEFT DAN MENSEN OP MAMJO TE ZETTEN.
LEA HEB JE GEEN LEVEN VOORDAT JE OVER MENSEN BEGINT TE LULLEN ZOU IK EERST NAAR DAT TRIESTE LEVEN VAN JE KIJKEN.LELIJKE ZWARTE AAP DAT JE BENT.MET JE PLATTE REET.VUL JE ZE NOG STEEDS OP???IS HET JE AL GELUKT OM ZWANGER TE RAKEN OOOH NEE HE WANT KALAKA VREET JOE MOEROE.JOE MAPIMA DAGOE JOE WANNEER GA JE HET AFLEREN.HET ENIGE WAT JOU BEZIG HOUDT IS HET BREKEN VAN MENSEN.LEA LEA LEA TOCH IK HAD JE HOGER GESCHAT DAN DAT HOOR.BEN JE NIET BLIJ DAT DIE BLANKE MAN JE EINDELIJK VAN DE WEG HEEFT GEHAALD NA ZOVEEL JAAR ILLEGAAL IN NEDERLAND TOCH BRENG JE AL JE TIJD DOOR ACHTER JE PC OM TE LULLEN OVER ANDERE MENSEN.TRIEST HOOR LEA.HOE GAAT HET MET DIE LELIJKE MOEDER VAN JE??TROUWENS DAT MOET MEN NIET AAN JOU VRAGEN WANT JIJ EN JE MOEDER ZIJN NET TOM EN JERRY ALS JULLIE NIET OM EEN MAN VECHTEN IS HET WEER WAT ANDERS.ZO MOEDER ZO DOCHTER 1 DING JULLIE ZIJN LELIJK HOOR.EN LEANDA HOE VOELT HET OM OP MAMJO TE STAAN?HuhHuh?HEERLIJK HE!!!!!!!!!EN OOK AL HAAL JE HET WEG IK ZET JE WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE OORLOG IS NU BEGONNEN!!!!LELIJKE ZWARTE AAP MET JE INGETOGEN REEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!

wat een taalgebruik zeg Sad
zooooooo
Guest
« Reply #9 on: 11-11-2008, 15:44:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hoeveel mensen neukte meo dan dat gegrijp ik niet want hij is toch homo eerst petre dan lorette en nu lea god mang die vieze tollie komt echt niet in me kut hoor aids tollire daag echt niet
arki no
Guest
« Reply #10 on: 11-11-2008, 15:55:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

lea reding steelde samen met lorette pengel  dat weet ik zeker ze waren altijd samen op de markt lorette nanga eng biegi bere en tingi mofo ze denkt dat ze heel wat is lult ook over anderen maar ziet haar eigen tingi niet die wel lorette die man die je denkt dat het jou man is heeft kinderen buiten gekregen hoor en hij onderhoudt ze 1 van 3 jaar en 1 van bijna een jaar  dus dan weet je dat ok
sma sani
Guest
« Reply #11 on: 11-11-2008, 15:59:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

lorette heeft geen man die man die ze af en toe neukt is een sma mang is getrouwd en heeft 3 kids met zn vrouw
,mannewijf
Guest
« Reply #12 on: 11-11-2008, 21:18:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

she's a MANNNN
hoogvliet
Guest
« Reply #13 on: 11-11-2008, 21:25:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

lea en lorette waren toch de beste  matties,overal zag je ze,mocht lea nooit,want ze is een judas,maar lorette is wel een aardige vrouw,
heeftg ze al een nl paspoort
SLAP GELULLL
Guest
« Reply #14 on: 12-11-2008, 11:39:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

KAN LEKKER PIJPEN
Pages: [1] 2 3 4 5 6   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: