Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: vader en dochter na incestrelatie uit elkaar  (Read 226 times)
ziekelijk
Guest
« on: 24-11-2008, 14:21:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een 39-jarige Australische vrouw heeft een dochtertje gekregen dat verwekt is door haar 61-jarige vader. Dat hebben de twee verteld in het Australische tv-programma 60 Minutes. De vader was 30 jaar geleden gescheiden en zag zijn dochter daarna niet meer. Toen ze elkaar weer ontmoetten, sloeg de vonk over. De vrouw zag haar vader ‘als een man, niet als een vader’. In eerste instantie voelde de man dat het fout was om zich aangetrokken te voelen tot zijn dochter. “Maar soms winnen gevoelens het in het leven van je verstand.” Het koppel vraagt om begrip van de buitenwereld. “We hebben er goed over nagedacht.” (RTLnieuws)

In april zorgde het stel voor een rel toen ze op de nationale televisie een boekje open deden over hun incestrelatie. Nu zijn de Australische Jenny Deaves (40) en haar 62-jarige vader uit elkaar. Jenny kreeg twee kinderen van haar vader, waarvan het eerste kind een paar maanden na de geboorte stierf. Toch willen ze nu zonder elkaar verder. De dochter heeft namelijk opnieuw liefde gevonden en dit keer in een 34-jarige biseksuele man. Ze zijn inmiddels verloofd. Dat meldt The Australian. “Ik ben tot over mijn oren verliefd op Shayne. Hij is mijn steun en toeverlaat. We kenden elkaar pas tien weken toen we verloofden. Mijn omgeving dacht dat ik overhaastte, maar ik voel dat onze relatie goed is”, vertelt ze in tijdschrift New Idea. De relatie tussen vader en dochter is geeindigd, maar dat betekent niet dat ze gescheiden leven. Jenny en haar nieuwe geliefde wonen nog steeds in huis met vader John Deaves
 De vader moet behandeld worden voor een drankprobleem en deed eerder een poging tot zelfmoord
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: