Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: GRATIS SIMCARD VOOR BELLEN VIA TELESUR  (Read 756 times)
Beller
Guest
« on: 26-11-2008, 19:04:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen ga naar www.telesurnederland.nl daar kan je een gratis simkaart aanvragen via telesur voor bellen in Suriname en Nederland. Leuke actie toch ? En gaan jullie nou niet meteen commentaar leveren op Telesur want is wel leuk dit. Ik weet dat sommige mensen nu denken van "ja hadden ze eerder moeten doen", is misschien wel waar maar liever te laat dan nooit. Vraag 't snel aan.
never Telesur
Guest
« Reply #1 on: 26-11-2008, 20:16:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen ga naar www.telesurnederland.nl daar kan je een gratis simkaart aanvragen via telesur voor bellen in Suriname en Nederland. Leuke actie toch ? En gaan jullie nou niet meteen commentaar leveren op Telesur want is wel leuk dit. Ik weet dat sommige mensen nu denken van "ja hadden ze eerder moeten doen", is misschien wel waar maar liever te laat dan nooit. Vraag 't snel aan.
Nou,ik lever wel commentaar hoor. Telesur moet eerst zorgen dat de smsen die je mensen uit Sur voor jesturen normaal kan ontvangen.
In suriname kan je niet eens met je mensen smsen als ze een andere provider hebben. Ik bedoel maar ::)en dan wil je hier euro's komen maken. Ik blijf wel mijn belkaarten kopen om naar Sur te bellen
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: