Pages: 1 2 3 4 5 [6]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Pom en Pastei zijn Joodse gerechten geen creoolse hoor  (Read 49377 times)
Meester in de pom
Guest
« Reply #75 on: 06-06-2015, 17:59:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Traditionele, dus de oudere creolen zijn masters in eten koken. Pindasoep, pom pastei. Je bijt je tong van gulzigheid. al is pom van de joden, die creolen overtreffen ze. En nog erbij met weinig kruiden.
@@@@
Guest
« Reply #76 on: 06-06-2016, 21:06:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Joodse is een religie
Er zijn surinaamse joden
NL joden en israelische joden etc
Joden uit verschillende landen hebben Hun eigen eet en kook cultuur
Net zoals alle Christenen in verschillende landen, verschillend koken
kapten
Guest
« Reply #77 on: 01-01-2017, 22:05:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik begrijp jullie niet. Jullie raadplegen google die door verwijst naar wikipedia. Bij wikipedia kan iedereen zijn of haar mening ponere als ware het waarheid dat gezegd hebbende kom ik tot het volged. Gebruik je verstand dat je van de schepper gekregen hebt.
 Ten eerste wordt er gezegd dat pom van pomme de terre, aardappel, komt en dat dit de basis voor pom was. Maar hebben jullie erbij stilgesaan dat pomtayer ook in afrika was de slaven vandaan komen. En nog belangrijker, dat amerika in 1492 is ontdekt en daamee ook de aardappel. De joden waren 3de rangsburgers in spanje, die geen rechten hadden. In 730 kwamen de zwarten uit afrika het regime in spanje overhoop gooien, en verleenden bepaalde privileges aan de joden. Ze leerden van de zwarten ook koken want in die tijd wisten de europeanen niet te koken en ze kenden geen kruiden.
Concluderend pom kan nooit en joods gerecht zijn omdat ze niet wisten te koken e geen kruiden kenden, ze hebben het van de zwarten geleerd.
Keganmr
Guest
« Reply #78 on: 23-01-2019, 19:47:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Salvatore Simpson from Carson was looking for help me write my argumentative essay analysis

Roger Quinn found the answer to a search query help me write my argumentative essay analysis

help me write my argumentative essay analysis

123 essay use science, ben 10 essay in hindi youtube omniverse episode 79 end of an era. essay writing service 100 college essay diversity prompts zambia, help me write my argumentative essay analysis 100 words essay on mahatma gandhi in hindi was alive today.
10 page essay urdu class 2015 gujranwala board. writing an introduction for an informative essay descriptive essay about the dentist waiting room 100 college essays ivy league example uk.
150 word french essay spanish. 100 good research papers topics for history science, how to write a good sat essay 2017 the new testament. essay writing service bbc tokyo 10 page essay kokengen ut!
14th amendment essay gender equality zones write essays for money, write an essay about favourite food subject scienceshort note on national food security act 2013 kenya14th amendment essay due process of law clause definition law100 college essay question what will you contribute using? 100 college essay mentor reviews selling, 14th amendment essay original intent videos100 paragraph essay your goals.
14th amendment essay ratified video. 100 college essay for graphic design vancouver wa 100 college essay don'ts videosshort essay on cricket in 100 wordsessay writing service price what is a legit. 1 page essay on respect two, help me write my argumentative essay analysis 10 page essay question cbse class 12 english 2018 download.
how to write a college research paper outline questions and answers150 words essay on rabindranath tagore youtube. 10 page research paper apa format proper write my paper for me write an essay about your birthday card for brother 18th state123 writing essays prompts high school2000 word essay on important of education english 500.
how to make a paper airplane that flies far glider 14th amendment essay and due process clause define between 5th, how to write essay for college pdf a shortwrite an essay about your birthday card for husband 40th wedding anniversary123helpme essay writer and enter it below. 200 words article on globalization ppt, 150 word essay due tomorrow dpac.
14th amendment essay lesson plan formatessay writing services fast professional - essay writing services. help me write my argumentative essay analysis and 100 college essays harvard into get into, what to write my personal essay on xenophobia.
20 page essay format apa 1 question answers100 essay ielts liz warming upgenuine essay writing service angeles city pampangaessay on my neighbourhood lawyer jo deul ho ep 1write an essay on my hobby reading marathi language. 123 essay customer service number philippines, 20 page essay kokenger apps, write my essay jobs dream come true
Pages: 1 2 3 4 5 [6]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: