Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Mijn vriend is zakenman met een enkelband om  (Read 1912 times)
Tractor
Guest
« Reply #15 on: 03-12-2008, 00:12:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En als je nou een behendige bonoeman bent , kan je die dan omzeilen
werken
Guest
« Reply #16 on: 03-12-2008, 00:47:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het heet electronische detentie.In de volksmond wordt het enkelband genoemd. Het bestaat dus echt.Gedetineerde die het grootste gedeelte van hun straf op hebben zitten mogen in het kader van hun resocialitatie proces de rest van straf thuis uitzitten.Er zijn echter voorwaarden aan verbonden.Ze moeten zich 1x per week melden bij de politie in hun woonplaats. ze mogen zich niet buiten hun woning begeven.Ze hebben tijden dat ze er uit  mogen dus buiten de woning.Dat is het in grote lijnen
  ik heb iemand gekend die dat ook had , die ging overdag gewoon aan het werk, moest zich per telefoon vanuit zn eigen huis melden, die telefoon is gekoppeld aan dat enkelbandje, en in het weekend was hij vrij, tot zondagavond 21.00. Had niets temaken met geen cellen, was om weer te intregeren in de maatschappij, en dat was en niet meer of minder.
Pfffffffff
Guest
« Reply #17 on: 03-12-2008, 06:18:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ook al wilt deze boy vluvhten hij gaat niet kunnen want hij heeft een enkel band om.
en het slaat soort van stroom  je kan er van dood gaan

Onzin, dergelijke middelen zijn wel in ontwikkeling maar worden nog niet toegepast.

De enkelband die hier besproken word is louter een gps-systeem, de drager moet binnen een bepaald gebied blijven, komt hij daar buiten dan gaat er een alarm af en is de persoon aan de hand van de enkelband te traceren.
Als je hem afsnijd word er eveneens een alarm gegeven.
phhhhhhhhhhh
Guest
« Reply #18 on: 03-12-2008, 14:00:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Onzin, dergelijke middelen zijn wel in ontwikkeling maar worden nog niet toegepast.

De enkelband die hier besproken word is louter een gps-systeem, de drager moet binnen een bepaald gebied blijven, komt hij daar buiten dan gaat er een alarm af en is de persoon aan de hand van de enkelband te traceren.
Als je hem afsnijd word er eveneens een alarm gegeven.

ieder systeem is anders, ik werk in Hhwaard en ik kan het weten.
hahaha
Guest
« Reply #19 on: 03-12-2008, 14:55:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

me vriend had het ook gehad als je een straf van 2 weken moet zitten mag je kiezen of een gesloote ruimte of een enkel band dus hij heeft voor die enkel band gekozen . hij mocht tot 2uur op straat blijven en voor 2 uur moet hij weer binnen zijn
en ze plaatsen een telefoon in je huis om te kijken als hij thuis is
als die alarm af gaat dan is hij nog buiten dan bellen ze thuis als hij thuis is
dus die telefoon is niet bij de enkel band na soso lee
en je mag geen visite krijgen je mag niet drinken  je mag wel sexen maar geen alcohol want ze komen je ook thuis af en toe controleren
wie bij ej bent en met wie je contackt heb en een blaas tets als je gedronken heb dus ik weet hoe het is
me vriend at de hele dag want hij kon niks doen vrienden mogen hem niet komen bezoeken want als die politie vrienden hier aantroven mocht hij in de jill gaan
mij god hoor
Guest
« Reply #20 on: 03-12-2008, 16:07:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

me vriend had het ook gehad als je een straf van 2 weken moet zitten mag je kiezen of een gesloote ruimte of een enkel band dus hij heeft voor die enkel band gekozen . hij mocht tot 2uur op straat blijven en voor 2 uur moet hij weer binnen zijn
en ze plaatsen een telefoon in je huis om te kijken als hij thuis is
als die alarm af gaat dan is hij nog buiten dan bellen ze thuis als hij thuis is
dus die telefoon is niet bij de enkel band na soso lee
en je mag geen visite krijgen je mag niet drinken  je mag wel sexen maar geen alcohol want ze komen je ook thuis af en toe controleren
wie bij ej bent en met wie je contackt heb en een blaas tets als je gedronken heb dus ik weet hoe het is
me vriend at de hele dag want hij kon niks doen vrienden mogen hem niet komen bezoeken want als die politie vrienden hier aantroven mocht hij in de jill gaan

Mie gado mie jezus jere, meid wat voor ka schrijf je   Shocked " Wie bij ej bent en met wie je contackt heb. Shocked
Je zal zeker bedoelen " Wie bij je is en met wie je contact heb "
Noortje
Guest
« Reply #21 on: 08-12-2008, 19:50:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

TS, Hebt u het al met uw vriend gesproken hoe het verder met jullie moet gaan ?
hoofdpijn
Guest
« Reply #22 on: 24-12-2008, 16:19:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Huh
jes
Guest
« Reply #23 on: 24-12-2008, 19:10:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het heet electronische detentie.In de volksmond wordt het enkelband genoemd. Het bestaat dus echt.Gedetineerde die het grootste gedeelte van hun straf op hebben zitten mogen in het kader van hun resocialitatie proces de rest van straf thuis uitzitten.Er zijn echter voorwaarden aan verbonden.Ze moeten zich 1x per week melden bij de politie in hun woonplaats. ze mogen zich niet buiten hun woning begeven.Ze hebben tijden dat ze er uit  mogen dus buiten de woning.Dat is het in grote lijnen

ja dat klopt,  heb ik ook meegemaakt met een ( so call ex)
het was weer een  levens les voor mij .
je klaar mie
Guest
« Reply #24 on: 24-12-2008, 20:09:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jawel een enkel band bestaat wel de persoon mag niet ver  van huis zijn.
.
ook al wilt deze boy vluvhten hij gaat niet kunnen want hij heeft een enkel band om.
en het slaat soort van stroom  je kan er van dood gaan als je niet luisterd  naar de regels.
iem sabie

hahaha een stroom schok je klaar mie
die dingen geven geen schok
waneer je buiten een bepaalde straal gaat dan krijgt polietie een melding van he je bent niet meer thuis of wat en ze kunnen dan zien waar je bent dan kome ze je haale dat is het is geen stroom schok denk dat je iets te veel tv heb gekeken
huh
Guest
« Reply #25 on: 25-12-2008, 16:27:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waar kom jij vandaan dan?dat je niet weet wat een enkelband is en hoezo kan je dan niet naar hem toe?
Tractor
Guest
« Reply #26 on: 25-12-2008, 16:37:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waar kom jij vandaan dan?dat je niet weet wat een enkelband is en hoezo kan je dan niet naar hem toe?
Kijk wat Tractor opent moet je nooit serieus nemen, het gaat alleen maar om een band tussen u & ik .
Je geloof in mij en ik in u, thats it. Laat je ook een teks achter in mijn Kerstrede Shocked
Het hoeft niet Arabisch te zijn  Roll Eyes
merse
Guest
« Reply #27 on: 25-12-2008, 17:12:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

enkelband? bedoelt ze geen voetketting, kande na wang go mang pas op.
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: